Selityksiä!! Miksi olet tähän aikaan päivästä täällä etkä töissä!
Kommentit (74)
Olen vanhempainvapaalla, vauva 3 kk nukkuu vaunuissa. Pyykit pitäis ripustaa mutta en jaksa vielä.
Just tulin ruokatunnilta, nyt kahvituntia odotellessa voi palstailla.
Et ole aktoriteetti. Jätän vastaamatta.
Töissähän minä olen, palstaa kerkiää aivan hyvin selailla sillävälin kun kivikautiset järjestelmät raksuttaa. Lisäksi pystyn keskittymään kahteen asiaan kerralla :) Oikeastaan sanoisin, että oheistekeminen tekee työpanokselleni pelkkää hyvää, en jaksaisi taukoamatta pelkkää tätä työtäni 8h päivässä. Mieli virkistyy kun pari minuuttia tekee jotain muuta
Tasaus vapaa päivää. Lauantaina seuraava työvuoro.
Talvilomalla :) ensi maanantain taas seitsemäksi töihin.
Hoitovapaalla, lapsi nukkuu, ja kaikki kotityöt jo hoidettu.
Töissähän minä olen. Mullon vähän tälläinen vapaampi työ :)
Viimeisiä työttömyyspäiviä kulutan, ensi viikolla taas rattaaksi kapitalismin koneistoon...
Eipä minun sitä sinulle tarvitse perustella. Oma on elämäni.
Ajatus- ja jaloittelutauko laskennasta. Pitää välillä keventää päätä.
Jalka kipsissä ja sairaslomaa 2 kk. Teen kyllä silti jonkin verran töitä kotoa käsin, koska haluan. Työajat voin valita itse, koska olen yrittäjä.
Ajauduin tänne taas siksi koska vihaan työkaveriani, hänen jatkuva pompottamisensa ja stressaamisensa ja aikataulujen kanssa hötkyily saa minut raivon valtaan ja tekee mieli venyttää aikataulua ja hänen pinnaansa vielä hieman lisää. Jos vielä pari kertaa saisi sanottua että odotatko hetken, vielä hetken kestää ennen kuin on valmista vaikka valmista olisi ollut jo puoli tuntia sitten. XD
Olemme siis täysin aikataulussa mutta tämä yksi kontrollifriikki negaileva keski-ikäinen vaihdevuosia lähestyvä eukko kehtaa pommittaa mua jopa ruokatunnille että joko joko joko. Että asiakas odottaa aineistoja vaikka totuus on se että asiakas odottaa vasta korkeintaan seuraavana päivänä mutta hän ei itse malta odottaa. Vastaan siihen ystävällisesti että hetkinen. Jolloin tämä haahka hyökkää seuraavan uhrinsa kimppuun. Ja kohta sama alusta. Ikävä kyllä ihminen on hermoromahduksen partaalla, eikä ota apua vastaan vaikka on tarjottu. On päättänyt myrkyttää kaikki muut siinä sivussa.
Uskomatonta p*skaa! XD
Olen postinkantaja ja työvuoroni tänään on jo päättynyt.
Olen opiskelija ja pian valmistumassa (onneksi). Odottelen että ruoka on valmista, niin tulin tänne. Ja älä huoli, saan kyllä opiskelut tehtyä päivisin, vaikka välillä tuleekin vierailtua vauvapalstalla. :D
Day off from work. Huomenna taas sorvin ääreen.