Selityksiä!! Miksi olet tähän aikaan päivästä täällä etkä töissä!
Kommentit (74)
Talvilomapäivä, lisäksi tänään aamulla oli hammaskirurginen toimenpide jonka seurauksena olen niin flaati etten saa mitään järkevääkään tehdyksi :(
Menin viideksi töihin ja tulin äsken kotiin. Aamulla ei jaksaisi millään herätä, mutta tähän aikaan on omituista kun kello on vasta noin vähän.
Kysy selityksiä niiltä työnantajilta, jotka hakemuksistani huolimatta eivät minua ole töihin päästäneet. Ei sinne töihin noin vain mennä!
Olen masennuksen takia sairaslomalla, jonka Kela juuri hylkäsi. Prkle! Pitää varata aika psykiatrille (vaikea saada aikaa), käydä verikokeissa, täyttää s**tanasti lomakkeita. Taidan vain hakeutua työttömäksi työnhakijaksi, en jaksa enää! Sitten, jos alan itkeskellä ja täristä pitkin päivää, laittakoon mut psykiatrille. Siis itkua ja tärinää en osaa teeskennellä. En jaksa enää viikkotolkulla oottaa rahoja. Olen valmistunut kuvataide- ja painoalalle. Silloin painoalalla oli töitä, nyt ei niitä paljon enää ole. Yritin opiskella uutta ammattia, mutta taas uusiutui masennusjakso (olen kärsinyt mielenterveyden häiriöistä lapsesta asti). Ja joku, jonka mielestä taas masennus ei ole tauti, niin HV! Se on sairaus virallisessa tautiluokituksessa.
Oon töissä mutta kun ei oo asiakkaita kun tulee ampumahiihtoa.
Työkyvyttömyyseläkkeellä ja yritän saada ajan kulumaan..
Olin viime yön töissä ja ensi yöksi taas sorvin ääreen. :)
Vierailija kirjoitti:
Työkyvyttömyyseläkkeellä ja yritän saada ajan kulumaan..
sama täällä, vetreyttelen reumaisia sormiani näppäimistöllä ja odottelen junnuja kotiin...onneksi eilen hyvä päivä nivelten osalta tänään ei olis oikein kunto antanut myöden keikkua keittiössä evästä vääntämässä, nyt on valmiina jääkaapissa.
Olen yliopisto-opiskelija ja mulla on tänään vapaapäivä eikä mitään opiskelujuttujakaan tekemättä ;)
Vierailija kirjoitti:
sama täällä, vetreyttelen reumaisia sormiani näppäimistöllä ja odottelen junnuja kotiin...onneksi eilen hyvä päivä nivelten osalta tänään ei olis oikein kunto antanut myöden keikkua keittiössä evästä vääntämässä, nyt on valmiina jääkaapissa.
Tässä oli jotenki tuttua tekstiä. :)
T. plussalainen vieraissa
Unohdin eväät alakertaan enkä voi nostaa pärsettäni hakeakseni sillä minulla on päivystysvuoro menossa. On niin kova nälkä ettei työ oikein kiinnosta. Onneksi kohta loppuu vuoro ja pääsen syömään.
maanantaina menossa työhaastatteluun uesta jos sitte vaikka onnestais.