Selityksiä!! Miksi olet tähän aikaan päivästä täällä etkä töissä!
Kommentit (74)
Miksi täällä pitää jatkuvasti selitellä vuorotyötä?
Äitiysloma ja hiihtoloma ja ruokatunti ja vauva nukkuu ja kotihommat tehty :D
Täällä toinen pph, odottelen, että lapset heräävät. Tein välipalaksi vatkattua puuroa mansikoista ja vadelmista. Iltäpäivä mennään taas täysillä. Huomenna vain yksi hoitolapsi oman lisäksi, odotan huomista ja sitten alkavas talvilomaa 😎
Oon töissä ja täällä. Aamuseiskasta asti olen ratkonut kaikenlaisia tuotannollisia ongelmia, kirjoittaunut ohjeita, hoputtanut, karhunnut, vastaillut kysymyksiin jne ja nyt ei enää pää jaksa. En muuten ole ehtinyt lounastakaan syödä. Tarttis kyllä, kunnon hengähdystauko ois nyt paikallaan ja ruoka tietty kans!
En käy töissä. Tein palstan oppien mukaisen hyvän työn: irtisanoin itseni ja jätin työpaikkani jollekin toiselle, joka sen halusi. Työtön en ole, kun työttömyysetuuksia en nosta. Lojun siis tällä hetkellä kotonani ihan hyvällä omallatunnolla oman perheen piikkiin.
Mä oon yrittäjä ja alalla jossa voin omaa kalenteria vähän itse sumplia.
Nyt olisin varmasti töissä jos en odottelisi kotiin lasta koulusta, syynä että lähdetään lääkäriin.
Downshiftaan. Katellaan töitä sitten syssymmällä.
Flunssaa ja kuumetta eli saikkupäivä. Mihinkään av:ta kehittävämpään ei nyt kykene.
oota kun mä vastaan tunnin päästä kun pääsen töihin =)
Viime viikko lomaa, tämä ja ens viikko pekkasia. Tylsää. Pitäisköhän ottas äkkilähtö etelään?
Ei ole työpaikkaa mihin mennä, joten jotenkin se aika on kulutettava :)
Töissähän tässä ollaan. Istun autossa ja odotan että pojat saa kontin pussitettua ja sitte lastaamaan.
Mä olin jo töissä, pääsin klo 12😊Mukava kun kerrankin vähän lyhyempi työpäivä.
V**tuako se sulle kuuluu? Ethän itsekään ole töissä, vaan roikut täällä!
Loma