Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karenssin pelko varjostaa työttömien haastatteluja, joita moni pitää täysin hyödyttöminä

Vierailija
02.03.2017 |

http://yle.fi/uutiset/3-9474328

Niin totta. Turhia haastatteluja ja karenssilla uhkaamista.
Minun tapaaminen on ensi tiistaina. Tiedän jo että pakottavat kuntouttavaan, siellä työpajalla sitten näperrellään jotain jonninjoutavaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olisikin virkailija, joka ei sanele määräyksiä, oikeasti ne haastattelut eivät mene aina välttämättä näin:

http://yle.fi/uutiset/3-9484248

Itselleni tuli soitto, virkailija kertoi, mitä minun tulee tehdä seuraavaksi ja käski hyväksyä suunnitelman HETI omilla sivuilla, jossa sitten olikin suunnitelman ja tehtävien perässä karenssin uhka. 

Vierailija
22/25 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noita "haastatteluja" oikeasti ollut jo joillain? Mulle alettiin vaan yhtäkkiä lähettää aika satunnaisen tuntuisia työtarjouksia, vaikka muuten ei ole vuoteen tullut ainuttakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan pitäisi olla tyytyväinen kun on nyt vuoden palkkatuella. Toivottavasti tuo kuulustelu kyykytys loppuu sinä aikana. Se on pelkkää karenssia ja kuntouttavaa orjailua. Työttömiä rangaistaan siitä ettei ole töitä. Lähitulevaisuudessa botit vielä lisää työttömyyttä. Se on alettava verottaa koneita tai ei kohta veroja kerry kun sutkithan käyttää veroparatiiseja.

Vierailija
24/25 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpajaan seuraavan kerran multaa, ruukkuja ja siemeniä mukaan.   Vettä, lämpöä ja valoa siellä saattaa jo olla.  Ja ei muuta kun satoa odottelemaan !  ;)

Vierailija
25/25 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittivat ja sanoivat soittavansa 3 kk:n päästä uudestaan. Kiitos, ihanaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan