PAS maaliskuussa, onko muita?
Perjantaina oli sitten ekan ivf:n toinen pas vuorossa, ja matkaan sain kaks rääpälettä. Molemmat 5-soluisia, kolmosluokkaa. Sanallakaan ei hoitopaikasta kommentoitu alkioiden laatua tai onnistumismahdollisuuksia. Itse olen aika epäilevällä kannalla, ja heijastanee sitä, että heti perjantai-iltana unohdin ottaa illan viimesen Lugen + Zumenonin. Pieni morkkis aamulla kun heräsin ja muistin mikä oli unohtunut. Onko kukaan muu unohtanut joskus lääkkeiden oton? Voinko jo jättää hyvästit rääpäleilleni??
Onko muita piinistelijöitä?? T.Mimosa ja pp3
Kommentit (25)
Hei! Kiva kun Bristolilla mennyt siirto hyvin, ja alkiot selvinneet sulatuksesta. Mulle ei kuulu kummempia, tuntemuksia nolla ja hyvä niin. Kiirettä pitää niin ettei meinaa koneelle ehtiä, eikä kerkee juuri ollenkaan edes miettimään asioita. Ja sekin on hyvä, aiemmin en ole osannut miettiä mitään muuta kuin raskausoireiden olemista tai ei olemista, testin tekoa y.m.
Mutta saattaahan sitä vielä innostua, kunhan päästään ensi viikkoon eli testiviikkoon. Katsotaan, mitä tapahtuu. Voikaa hyvin! :)
Nostan pinoa ajankohtaisemmaksi. Testiviikko mulla ja M@ylla, ja Bristol piinistelee ekaa viikkoa. Mites tytsyillä menee? Mä voin huonosti aika ajoin, tissejä kiristää silloin tällöin. Muuten olo vieläkin normaali. Ei voi kun odotella, mutta kyllä tämä aika kuluu hitaasti!
Mimosalla ja Mayllähän on siis vissiin testiviikko ja toisella teistä veritesti huomenna!! Jännittää minuakin täällä linjoilla.
Millaisia tuntemuksia teillä on nyt?
Miren kauan muuten sen veritestin tulosten saaminen kestää? Siis, saako esim samana päivänä tuloksen? Itse en ole ollut koskaan aiemmin edes menossa veritestiin. Nyt on eka kerta kun lääkäri sitä suositteli ja antoi lähetteen.
Yritin äsken hakea viesteistä keskusteluja siitä milloin siirretty alkio mahdollisesti kiinnittyy. En kuitenkaan löytänyt. Suuri osa viesteistä, jotka haku olevinaan löysi oli siirretty tai poistettu. Jokatapauksessa kyselisin sitäkin teiltä. Onko teillä tietoa moisesta seikasta. Ei sen puoleen, en tiedä onko se oleellista ollenkaan edes tietää moista asiaa, mutta tulipahan vain mieleen.
Minulla ei ole mitään ihmeempiä oireita. Hermot on ollut vähän tiukalla aika ajoin, mutta eipä liene ihmekään kun zumenonia ja lugeja pukkaa kroppaan päivän pääksytysten. Muutenkaan ei ole ollut mitään sellaisia oireita, joita ei voisi lääkkeiden piikkiin laittaa. Ja ei kai mitään voisi vielä ollakaan, vasta pp4 menossa.
Ajatuksissani leikittelen sillä ajatuksella, että tulisi tuplaraskaus. Näin viikonloppuna leikkikentällä erään pienten kaksosten äidin. Tuo tapaaminen jotenkin konkretisoi ajatuksen siitä, että minullekin voi olla häviävän pieni mahdollisuus kahteen lapseen. En kuitenkaan oikeastaan usko siihen mahdollisuuteen, sillä tuoresiirrossakin siirrettiin aikoinaan kaksi ja yksi lapsi vain tuli. Sitäpaitsi, luomulapsia tai kaksosia syntyy vain muille, ei meille. Mutta mikä lienee onnistumisprosentti kahden alkion siirrossa noin ylipäätään? Onko teillä tietoa?
Ajatuksissa pyörii kaikenlaista. En jaksa tähän kaikkia sekavia juttuja jaaritella. Sen sijaan, olisi kiva kuulla teidän, piinailussa pidemmällä ollevien, kuulumisia.
Hyvää piinailua :-D ja alkavaa viikkoa!!
May the positive test be with you!
(kotitestin tein)...menkkakivut jatkuvat...koskee ylä- ja alamahaan...
Peukutuksia teillekin db db db db db + + + + +
May
...kuuluipas hyviä uutisia!! Ja kaksi pikkuista on sitten kyydissä! Nyt vaan toivotaan että tykästyisivät mamman massuun ja jäisivät asustelemaan sinne vähäksi aikaa...
Piinailemisiin,
May