Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin, mies sitten ilmoitti ettei nyt kiinnostakaan

Vierailija
01.03.2017 |

Tuntuu tosi pahalta, tosi tosi pahalta.

Ymmärrän, että näin alkuvaiheessa voi kiinnostus lopahtaa. Ja mies nyt vielä pehmitteli tilannetta jollain omalla elämäntilanteellaan. Mikä ehkä jopa tuntuu vielä pahemmalta, koska kyllähän sitä tietää, että joku "työkiireet" (ei ollut miehen käyttämä syy) tai vastaava tilapäinen tilanne ei ole este, jos on oikeasti kiinnostusta.

Itse vaan ehdin jo ihastua. Paljon. Takana ero tosi pitkästä suhteesta (erosin vuosi sitten) ja tämän miehen uskalsin pidemmän tutustumisen jälkeen päästää lähelle. Ja taas sattuu.

Eipä siinä, elämä jatkuu ja vastaan tulee jotain parempaa. Nyt vaan tekisi mieli itkeä. Takana useamman kuukauden tutustuminen ja reilu kuukausi ehdittiin nähdä useammin ja tiheämmin. Olin ihan varma viime tapaamisen perusteella että miehellä on myös jotain tunteita, hänen puheidensa ja käytöksensä perusteella. Mutta näköjään se ei riittänyt. Siis tiedättekö, kun viime tapaaminen meni niin romanttisissa tunnelmissa ja olin ihan taivaissa sen jälkeen. Oli ihan mieletöntä ja mies vielä laittoi viestiä sen jälkeen, kuinka oli ihanaa. Ja nyt sitten kun oli puhetta, että nähdään uudestaan ja mies oli vielä pari päivää sitten ihan että "todellakin nähdään". Ja nyt tänään ilmoittikin, että parempi "ottaa vähän omaa aikaa ja takapakkia". Ja juteltiin sitten joku 5min, ja siinä se. Jos puhuu että haluaa takapakkia, niin kuvitteleeko että jäisin odottelemaan että parempi tilanne herralle ilmaantuu jostain/haluaa pitää ns takaportin auki? V***n ******. Tuntuu että vetäisi maton täysin jalkojen alta.

Voi *****. No, kai tämä tästä. Jos jollain on sanoa edes vähän jotain lohduttavaa niin olisin kiitollinen. Pahoittelen itsesäälissä vellomista.

Kommentit (149)

Vierailija
21/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa useamman kerran, joten tiedän täsmälleen miltä sinusta tuntuu. Olen näistä tapauksista oppinut, että minä en automaattisesti usko mitään mitä mies ns. lepertelee. Karua, mutta en voi muuta. Ennemmin yritän keskittyä siihen, miltä hän vaikuttaa ollessaan kanssani. Sekään ei vielä lupaa yhtään mitään. Valitettavasti nykypäivänä on niin yleistä, että tapaillaan useampia naisia/miehiä ja sitten valkataan niistä suhteeseen se paras. Eli voi olla, että mies onkin tavannut jonkun ns. paremman naisen jota nyt tapailee. Jos jutusta ei tule mitään, saattaa ottaa sinuun taas yhteyttä. Perseestähän tällainen on, mutta valitettavan nykyistä. Ihmissuhteet ovat tänä päivänä niin kertakäyttökulttuuria.

Minä olen liian herkkä tähän nykyajan deittikulttuuriin, että jättäydyin siitä kokonaan pois. Ne jotka deittailee, pitäkää mielessä, että tuskin olet ainoa ja vaihto toiseen voi tapahtua yllättäen. 

Vierailija
22/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä olin alussa nihkeämpi, pelkäsin päästää ketään lähelle. Oltiin syksyllä yhteydessä harvemmin, kunhan tutustuttiin. Mies silloin oli tosi innokas. Sitten tuli pieni tauko yhteydenpitoon, ja tosiaan kyllä, joulukuun lopuilla vuonna 2016 alettiin jälleen pitää yhteyttä. Edelleen mies vaikutti siltä innokkaammalta osapuolelta. Tammikuussa nähtiin hieman harvemmin ja helmikuussa jo tosi usein. Mies puhui kokoajan kuinka olen niin ihana ja ei voi kuvitella että oikeasti on saanut kaltaiseni naisen elämäänsä. V*tun lurittelija. Ja sanoi aina että mennään päivä kerrallaan eteenpäin. Ei ollut ongelmaa keskustella hänen kanssaan mistään asiasta. Ja siis, vaikka sanon että pelkäsin päästää ketään lähelleni, niin en todellakaan miehelle näitä itkenyt tai ollut epävarmana. Vaan varsinkin kun nyt alettiin nähdä useammin, olin ihan oma itseni itsevarmana ja luottavaisena tähän juttuun. 

Tiedän 101% varmuudella hänen olevan sinkku. Sitä en tiedä, että onko muita naisia sitten ollut mukana ja sieltä löytynyt joku kiinnostavampi kuitenkin. Kuitenkin itse selitti ettei todellakaan halua enää ketään muuta. Ja minä luotin. TÄSTÄ ON VIIKKO AIKAA, kun näin sanoi.

Minä olen 25v. ja mies on 29v. On ollut kahdessa parisuhteessa aiemmin. Olikohan 3v ja 6v. parisuhteet. Viimeisimmästä eronnut samoihin aikoihin minun kanssani eli reilu vuosi sitten. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin tää mies oli? Jos sillä oli muita naisia kierroksessa?

Vierailija
24/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen nimikirjaimet T.M.?

Vierailija
25/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi löytyä tinderistä parempi mätsi?

Vierailija
26/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut samassa tilanteessa useamman kerran, joten tiedän täsmälleen miltä sinusta tuntuu. Olen näistä tapauksista oppinut, että minä en automaattisesti usko mitään mitä mies ns. lepertelee. Karua, mutta en voi muuta. Ennemmin yritän keskittyä siihen, miltä hän vaikuttaa ollessaan kanssani. Sekään ei vielä lupaa yhtään mitään. Valitettavasti nykypäivänä on niin yleistä, että tapaillaan useampia naisia/miehiä ja sitten valkataan niistä suhteeseen se paras. Eli voi olla, että mies onkin tavannut jonkun ns. paremman naisen jota nyt tapailee. Jos jutusta ei tule mitään, saattaa ottaa sinuun taas yhteyttä. Perseestähän tällainen on, mutta valitettavan nykyistä. Ihmissuhteet ovat tänä päivänä niin kertakäyttökulttuuria.

Minä olen liian herkkä tähän nykyajan deittikulttuuriin, että jättäydyin siitä kokonaan pois. Ne jotka deittailee, pitäkää mielessä, että tuskin olet ainoa ja vaihto toiseen voi tapahtua yllättäen. 

Niinpä. En tiedä. Ei pitäisi olla näin herkkä. Nyt kun kieriskelee itsesäälissä, niin tuntuu että jään loppuelämäkseni yksin elämään kissojen kanssa vanhanapiikana. Tuntuu ettei todellakaan pysty lähtemään mihinkään hemmetin deittailukulttuuriin mukaan. Kyllähän sitä itsekseen pärjää eikä mies ole mikään edellytys onnelliselle elämälle, mutta ei hemmetti että nyt sattuu. 

Mies on tosiaan puhunut kaikenlaista. No, ainahan voi puhua. Mutta pitää hyvänä, on hellä. Tuntuu että välitti. Katsoo syvälle silmiin ja suutelee. Se katse millä minua katsoi.. Ei merkinnyt näköjään mitään. Ja siis toki tämä oli vastavuoroista, en vaan istunut lahnana odottamassa mitä mies sanoo ja tekee.. Ettei nyt jää epäselväksi. Näiden kirjoittaminenkin tuntuu niin pahalta. 

Vierailija
27/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehen nimikirjaimet T.M.?

Ei oo. 

ap

Vierailija
28/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kuukautta suhteen alussa on sellaista kokeilua ja selvittämistä molemmilta osapuolilta. Esimerkiksi seksuaalisuus voi olla sellainen, että toisella osapuolella on joku oma juttunsa mistä ei halua luopua koko loppuelämäkseen. Sellaisen asian uskaltaa ehkä jo ottaa tuon ensimmäisen kahden kuukauden aikana esille, ja jos toisen osapuolen suhtautuminen on ehdoton ei, niin on molemmille osapuolille vain parempi erota siinä kohtaa. Esimerkiksi peppuseksi on minulle sellainen. Kyllä minä sen nykyiseltä peppuneitsyyttä viedessä tiesin ettei se kovin yleistä herkkua tulisi olemaan, mutta samalla että sitä herkkua tulisi edes joskus juhlapäivinä saamaan.

Vierailija
29/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. N ??

Pakko olla!

Vierailija
30/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä voi olla vaikeaa naisten kanssa etenkin silloin kun ei halua koko pakettia, mutta kovasti tekisi mieli saada vähän. Sitten tulee näitä sitoutumiskammovetäytymisiä.

Vierailija
31/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottepa kyynisiä. On toista kierrossa ja muuta. Taidatte osa oikein nauttia jos tuokin suhteen alku päättyy?

Mulla joka suhteen alkuun tulee jossain vaiheessa semmonen pieni vetäytymisreaktio ja niin olen kyllä ymmärtänyt naisillakin tulevan. Se on ihan normaali tuumaustauko, kun ollaan jo nähty toisen huonojakin puolia ja verrataan sitten niitä esim. aiempiin kokemuksiin. Se on hieman ennen sitä hetkeä, kun se on menossa vakavaksi.

Siihen liittyy myös semmoinen ristiriita, että ei välttämättä halua nähdä, mutta sitten se näkeminen kuitenkin tekee hyvää.

Yksinkertainen vinkki: Ehdotapas silleen hieman "ehdottomana", että tulet käymään ja jutellaan. Tiedät sitten varmaksi jos ei homma jatku, mutta luulenpa toisin.

Vierailija
32/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko syy, jota et kertonut, MGTOW?

Tuskin, ap:n mieshän olisi halutessaan saanut naisen. MGABCÅÄÖ on niille, jotka eivät saa naisia.

Vierailija
33/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oottepa kyynisiä. On toista kierrossa ja muuta. Taidatte osa oikein nauttia jos tuokin suhteen alku päättyy?

Mulla joka suhteen alkuun tulee jossain vaiheessa semmonen pieni vetäytymisreaktio ja niin olen kyllä ymmärtänyt naisillakin tulevan. Se on ihan normaali tuumaustauko, kun ollaan jo nähty toisen huonojakin puolia ja verrataan sitten niitä esim. aiempiin kokemuksiin. Se on hieman ennen sitä hetkeä, kun se on menossa vakavaksi.

Siihen liittyy myös semmoinen ristiriita, että ei välttämättä halua nähdä, mutta sitten se näkeminen kuitenkin tekee hyvää.

Yksinkertainen vinkki: Ehdotapas silleen hieman "ehdottomana", että tulet käymään ja jutellaan. Tiedät sitten varmaksi jos ei homma jatku, mutta luulenpa toisin.

Olet ymmärtänyt väärin, ei tule. "Tuumaustauko" on tullut minulla vain silloin, kun totean että mukava mies ei kiinnosta minua yhtään tippaa enkä tiedä, miten kehtaan pahoittaa mukavan ihmisen mielen. Joten tulee houkutus pelata aikaa, alkaa työkiireistä selittely jne. Opin tunnistamaan tuon käytöksen ja nykyään sanon suoraan. Miehet ovat joskus alkaneet puhua samanlaisista tuumaustauoista ja se on aina tarkoittanut, että tämä oli tässä. Tekisi mieli lisätä, että pelkkä seksi olisi kelvannut jos olisin mennyt käymään ja juttelemaan. Mutta en tiedä olisiko heille kelvanut edes se.

Vierailija
34/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos mutta en halua luoda itselleni toivoa mistään. Olisipa kiva, jos mies sitten ottaisikin yhteyttä, jatkaa tätä juttua ja miettiä vain että milloin se tekee saman tempun uudestaan? Ei halunnut jutella tuota 5min enempää, joten en usko että tässä nyt on mitään muuta keskusteltavaa kuin se, että minä suren. Ja eipä se ole enää miehen asia. En aio ottaa mitään yhteyttä. Uskon että kun tästä surusta pääsen niin sieltä tulee se tietynlainen suuttumus sitten seuraavaksi ja on helpompi olla.

Ja kun joku tuohon kommentoi että 2kk aikana tulee toisen hyvät ja huonot jutut tutuksi, siis jos ilmenee jotain mitä ei esim voisi ollenkaan sietää. Niin joo, kyllä. Ehkä kuljin sitten vaan lasit silmillä ja uskoin liikaa miestä, mitä hän puhui. Ettei kummallakaan tullut mitään tällaista vastaan. Seksihän meillä oli ihan mahtavaa. Siis todella, todella hyvää seksiä. Ainakin minusta. 

Vierailija
35/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä valitettavaa siinä on, että valitaan paras? Totta kai valitaan! On pelkästään hyvä juttu, että nykyään voi nopealla tahdilla tavata monia erilaisia ihmisiä kunnes tulee vastaan se sopiva. Jos en olekaan hänelle sopiva, en halua että hän tyytyisi minuun vain koska muita ei ole tarjolla.

Ei se herkkyydestä johdu jos tuota ei kestä, vaan epävarmuudesta.

Vierailija
36/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden tästä ajelemaan kotiin työmaalta. Voi itku. Olin sinne katsonut jo valmiiksi vaatteet iltaa varten kun piti siis nähdä tänään. Nyt siis kun kyselin vaan aikataulua niin mies soitti. Jos jäi mainitsematta. 

Ja siis ymmärrän, ei pidä tyytyä mihinkään. Myönnän että minulla se johtuu myös epävarmuudesta, etten uskalla lähteä koittamaan onneani josko sieltä joku mies löytyisi. Ainakin nyt. :( Ei kai tässä tilanteessa pidäkään kiinnostaa kauheasti.

ap

Vierailija
37/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kuitenkin halusi jotain muuta kuin sinut, ei välttämättä tarkoitus ollut loukata sinua vaikka niin siinä kuitenkin taisi käydä.

Jos sinulla on lapsi tai lapsia niin ne eivät ainakaan lujittaneet suhdettanne ja varsinkin jos mies oli itse lapseton joka kuitenkin halusi oman lapsen.

Näin ei välttämättä tarvitse olla mutta voi myös vaikuttaa asiaan ja lopputulokseen.

No uutta yritystä vaan kyllä se juuri sinulle tarkoitettu mies varmaan löytyy jos vaan jaksat sitkeästi yrittää vaikka joskus tähän lajiin liittyy pettymyksiä mutta niiden yli pitää vaan päästä.

Et ehkä usko mutta miehet joutuvat huomattavasti enemmän kokemaan tätä varsinkin ne tarvitset ja silti vieläkin jaksaa yrittää .

Huonokin nainen saa helpommin miehen kuin tavis/hyvä mies edes huonoa naista.

Tätä faktaa tukee kaikki tilastot. Silti ihan loppupeleissä kaikki on itsestä kiinni.

Vierailija
38/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne sua, mutta olet varmasti upea tyyppi jolla on varmasti vielä ihania hetkiä ja miehiä edessään elämässä. Nyt voi tuntua vaikealta, mutta oikeasti sydänsuruihin auttaa aika ja niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin: miehiä tulee aina lisää :) Syö paljon suklaata, juo hyvää viiniä ja vietä aikaa ystävien kanssa. Itselläni se on ollut paras lääke helpottamaan sydänsuruja. Ja paljon tsemppiä<3

Vierailija
39/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ymmärtänyt väärin, ei tule. "Tuumaustauko" on tullut minulla vain silloin, kun totean että mukava mies ei kiinnosta minua yhtään tippaa enkä tiedä, miten kehtaan pahoittaa mukavan ihmisen mielen. Joten tulee houkutus pelata aikaa, alkaa työkiireistä selittely jne. Opin tunnistamaan tuon käytöksen ja nykyään sanon suoraan. Miehet ovat joskus alkaneet puhua samanlaisista tuumaustauoista ja se on aina tarkoittanut, että tämä oli tässä. Tekisi mieli lisätä, että pelkkä seksi olisi kelvannut jos olisin mennyt käymään ja juttelemaan. Mutta en tiedä olisiko heille kelvanut edes se.

Kyllä minäkin tällaisia tiedän, mutta ei kaikki ihmiset treffeillä ole mitään pelailijoita samoilla säännöillä.

Ei voi vetää yhtäsuuruusmerkkejä mitä kenenkin "pieni takapakki" tarkoittaa. Mulla on paljon kokemuksia, että se merkki HETKITTÄISESTÄ epävarmuudesta ja siinä se vähiten kaipaa että toinenkin alkaa epävarmuuttaan ja ylpeydestä vetämään heti luukkuja kiinni. Minä esimerkiksi saan ap:stä tällaisen pohjimmiltaan epävarman kuvan. Lisäksi siihen miehen kömpelö asian esitys ja kas - saatiin taas väärinkäsityksellä sinkkumarkkinoille pari uusvanhaa.

Eli noi teidän EI MUUTA KU ÄIJJÄ KIERTOON PAREMPIIKIN ON11! -neuvot voi olla oikeasti ihan vastuuttomia ja perseestä. Minä ainakin neuvoisin kävelemään polun loppuun asti jos sen tekee parin päivän vaivalla. Sitten mukavampi lähteä uutenkin juttuun puhtaalta pöydältä.

Vierailija
40/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou nou

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi