Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko perustaa telttaleirin Senaatintorille?

Vierailija
01.03.2017 |

Eikö lain pitäisi olla kaikille sama. Nythän rautatietorilla on jonkun turistin leiri eikä sitä tarvi purkaa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kantis?

Vierailija
2/9 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saastaisilla rajakeilla on leiri aukion toisella puolella. Mene sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että senaatintorille myönnetään lupaa, mutta ainahan voit sellaista hakea. Mutta koita keksiä joku kelvollinen syy hakemukseesi.

Vierailija
4/9 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö lain pitäisi olla kaikille sama. Nythän rautatietorilla on jonkun turistin leiri eikä sitä tarvi purkaa

Rautatientori ja Senaatintori ei ole sama tori ja niillä on hiukan erilainen status.

Vierailija
5/9 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistin huvikseni Helsingin kaupungilta:

Voit perustaa leirimäisen rakennelman kantakaupunkiin tai muuallekin toki, jos se on mielenosoitus etkä nuku öisin siellä. Siinä saa olla rakennelmaakin siis ja ruuanlämmitystä ja patjoja siellä suojarakennelmissä, paikalla saa olla ympärivuorokauden, mutta ei saa asua eli yöpyä.

Sen pitää olla myös mielenosoitus, se on lähtökohta. Eli sun pitää valita itsellesi tärkeä teema, jonka puolesta osoitat mieltä. Laita muutama kyltti iskulauseineen sinne varmuuden vuoksi.

Nyt kun säät lämpiävöt, voi olla mukavakin idea. Valitse paikaksi joku mukava kohta, johon aurinko paistaa eikä tuuli osu. Sinulla pitää olla kavereita, jotka päivystävät tulikohdasssa käydessäsi vessassa tai kaupassa. Jos "mielenosoitus" jätetään tyhjäksi ihmisistä hetkeksikin, viranomaisilla on oikeus purkaa "leiri".

Vierailija
6/9 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ajatellut että menisin sellaisen koiran teltan kanssa tuonne leirien väliin osoittamaan mieltä hallituksen leikkauksia vastaan. Nythän siihen olisi hyvä tilausuus ja julkisuus olisi taattu.

Vierailija
7/9 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ajatellut että menisin sellaisen koiran teltan kanssa tuonne leirien väliin osoittamaan mieltä hallituksen leikkauksia vastaan. Nythän siihen olisi hyvä tilausuus ja julkisuus olisi taattu.

Jonkun kunnallisvaaliehdokkaan kannattaisi tehdä se. Ilmaista julkisuutta.

Vierailija
8/9 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun kunnallisvaaliehdokkaan kannattaisi tehdä se. Ilmaista julkisuutta.

Ehdottomasi. Aika pienillä äänillä pääsee läpi kunnalisvaaleissa.

Vierailija
9/9 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan näistä mielenosoitusleireistä muodostua Suomen ihan oma Calais.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän