Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin, mies sitten ilmoitti ettei nyt kiinnostakaan

Vierailija
01.03.2017 |

Tuntuu tosi pahalta, tosi tosi pahalta.

Ymmärrän, että näin alkuvaiheessa voi kiinnostus lopahtaa. Ja mies nyt vielä pehmitteli tilannetta jollain omalla elämäntilanteellaan. Mikä ehkä jopa tuntuu vielä pahemmalta, koska kyllähän sitä tietää, että joku "työkiireet" (ei ollut miehen käyttämä syy) tai vastaava tilapäinen tilanne ei ole este, jos on oikeasti kiinnostusta.

Itse vaan ehdin jo ihastua. Paljon. Takana ero tosi pitkästä suhteesta (erosin vuosi sitten) ja tämän miehen uskalsin pidemmän tutustumisen jälkeen päästää lähelle. Ja taas sattuu.

Eipä siinä, elämä jatkuu ja vastaan tulee jotain parempaa. Nyt vaan tekisi mieli itkeä. Takana useamman kuukauden tutustuminen ja reilu kuukausi ehdittiin nähdä useammin ja tiheämmin. Olin ihan varma viime tapaamisen perusteella että miehellä on myös jotain tunteita, hänen puheidensa ja käytöksensä perusteella. Mutta näköjään se ei riittänyt. Siis tiedättekö, kun viime tapaaminen meni niin romanttisissa tunnelmissa ja olin ihan taivaissa sen jälkeen. Oli ihan mieletöntä ja mies vielä laittoi viestiä sen jälkeen, kuinka oli ihanaa. Ja nyt sitten kun oli puhetta, että nähdään uudestaan ja mies oli vielä pari päivää sitten ihan että "todellakin nähdään". Ja nyt tänään ilmoittikin, että parempi "ottaa vähän omaa aikaa ja takapakkia". Ja juteltiin sitten joku 5min, ja siinä se. Jos puhuu että haluaa takapakkia, niin kuvitteleeko että jäisin odottelemaan että parempi tilanne herralle ilmaantuu jostain/haluaa pitää ns takaportin auki? V***n ******. Tuntuu että vetäisi maton täysin jalkojen alta.

Voi *****. No, kai tämä tästä. Jos jollain on sanoa edes vähän jotain lohduttavaa niin olisin kiitollinen. Pahoittelen itsesäälissä vellomista.

Kommentit (149)

Vierailija
1/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko syy, jota et kertonut, MGTOW?

Vierailija
2/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä Excelin juttusilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke vaan jos siltä tuntuu ja puhu ystävillesi asiasta. Jätä myös kaikki yhteydenpito mieheen, auttaa pidemmän päälle kun ei jää kuvittelemaan ainakaan mitään yhteenpaluuta. Mut myös jätettiin 3 kk sitten, olin ihastunut mutten onneksi rakastunut joten nyt jo näyttää valoisammlta.

Vierailija
4/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Månsteri on sitoutumiskammoinen naikkonen. Nykyisenkin (huomatkaa -KIN) kanssa månsterin ensimmäinen reaktio oli "juu ei kiitos". Mies se sitten oli niin ihastuksissaan, ettei antanut periksi millään XD. Månsteri ei vain saanut tunteita. Sitten, eräänä kauniina päivänä månsterin äijä tuli tapaamaan häntä työvaatteissa (luulette, että hän on vartija, mutta ei ole XD yksi eksä kyllä on). Silloin månsterin aivot naksahtivat ja månsteri ihastui.

Yksi iso onKelmanpoikanen alussa oli se, että månsteri TIESI miehen ihastuksesta månsteriin. Hän EI olisi tahtonut tietää siinä vaiheessa juttua :-) Kyllä sen nääs käytöksestä huomaa, missä mennään, mutta silloin ei ole kuitenkaan paineita mistään, koska mikään "ei ole" varmaa.

Månsteri ei tiedä oliko tässä viestissä hiventäkään lohtua, mutta nyt kaffia naamariin!

Vierailija
5/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kuukautta ehditte yhteensä tapailla ja kuinka tiheään?

Vierailija
6/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia. Minä sain pakit naiselta maanantaina.

Itse kun alan naisten kanssa tapailemaan niin melkein odotan että jossain vaiheessa ne loppuu kuitenkin ja yritän naisen käytöksestä nähdä että onko hänellä kiinnostusta.

Tästä naisesta en huomannut mitään negatiivista meidän tapailun aikana.. En yhtään osannut odottaa tätä..

Jälkikäteen kyllä tajusin että minä olin selkeästi kiinnostuneempi osapuoli. Minä olin aina se joka kysyi että milloin nähdään seuraavaksi, minä sanoin että tuli ikävä kun ei nähty ja hän ei. Minä kehuin aina ensimmäisenä ja hän sanoi korkeintaan että "samoin" eli en saanut koskaan spontaaneja kehuja.

Vierailija
7/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko syy, jota et kertonut, MGTOW?

Piti oikein googlata kun en tiennyt mitä tarkoittaa, mutta en tiedä..? Jäi näköjään aloitusviestistä pois, mutta siis mies ilmoitti, että nyt on muita asioita, joihin haluaa keskittyä. Eikä voi nyt jatkaa tätä meidän juttua tai siis pysty keskittymään siihen. "haluan ottaa tässä takapakkia". Kun nämä muut asiat vievät niin paljon ajatuksia, ettei muut asiat kiinnosta. Taas tällaista liibalaabaa.. Miksei voi vaan sanoa suoraan, että kiitos, oli kivaa, mutta olen tullut toisiin ajatuksiin. Koitan koko ajan ajatella, että tämä oli tässä, mikä on totuus, mutta ottaa pannuun kun jättää avoimeksi kuitenkin tulevaisuuden. En todellakaan kyllä aio olla yhteydessä. 

ap 

Vierailija
8/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti lohduta pätkääkään, mutta tuo teksti oli kuin minun näppikseltä. Sillä erolla että minulle mies ei ole ilmoittanut mitään, ei soittanut, ei viestitellyt eikä edes vastannut kun itse soitin. Ei kai tässä pitäisi enää uhrata ajatustakaan koko ihmiseen, mutta ei unohtaminen ole helppoa kun kaikki tuntui niin oikealta ja ehdin kunnolla ajan kanssa jo ihastua.

Vierailija
9/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta, kumpi oli aloitteellisempi tapailun aloittamiseen?

Vierailija
10/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavattiin syksyllä. Siitä lähtien mies piiritti enemmän ja vähemmän, oli siis se kiinnostuneempi osapuoli ja itse lähdin aika hitaasti juttuun mukaan ja vaan tutustuttiin. Nyt oikeastaan joulun jälkeen ruvettiin näkemään entistä enemmän, ja nähtiin tässä useamman kerran viikossa. Mietin vaan viime kertaa, kuinka ihanaa oli yhdessä. Mies puhui vaan että kumpa voisi pysäyttää kellot hetkeksi, kun on niin mukavaa yhdessä. Ja kertoi pitävänsä minusta ym. Ja kaikkea muuta. Ja nyt nuo sanat mitä viimeksi puhui tuntuu ihan tikareilta rinnassa. Koitan olla ajattelematta. 

ap

Vierailija
11/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti lohduta pätkääkään, mutta tuo teksti oli kuin minun näppikseltä. Sillä erolla että minulle mies ei ole ilmoittanut mitään, ei soittanut, ei viestitellyt eikä edes vastannut kun itse soitin. Ei kai tässä pitäisi enää uhrata ajatustakaan koko ihmiseen, mutta ei unohtaminen ole helppoa kun kaikki tuntui niin oikealta ja ehdin kunnolla ajan kanssa jo ihastua.

Voi ei, tsemppiä sinulle kovasti! <3 Toi on tosi julmaa, kun jätetään toinen tyhjän päälle! 

ap

Vierailija
12/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita asioita, joihin haluaa keskittyä = muita naisia, joihin haluaa keskittyä

Mieti jo valmiiksi mitä teet kun se sitten 2-6 kk:n päästä tekee paluun ja kysyy sinulta josko sittenkin.

Vierailija
13/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta, kumpi oli aloitteellisempi tapailun aloittamiseen?

Mies. Tai en minä tiedä. Molemmat, kun asiasta juteltiin. Mies ehdotti tapaamisia enemmän kuin minä. 

ap

Vierailija
14/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä ja lämpimiä ajatuksia! tuo sattuu, tiedän.

älä ole itse mieheen enää yhteyksissä, sillä vain pitkität tuskaa. pidä itsesi liikkeessä, keksi itsellesi mukavaa tekemistä äläkä vain iltaisin istu kotona miestä miettimässä. ota kaverit juoneen mukaan ja keksikää mukavaa puuhaa. tärkeintä on, ettet jää paikoillesi murehtimaan! viikkojan ja päivien kuluessa tuska helpottaa pala palalta.

Vierailija
15/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti jo valmiiksi mitä teet kun se sitten 2-6 kk:n päästä tekee paluun ja kysyy sinulta josko sittenkin.

Näinhän se menee. Olen jo miettinyt. En aio vastata/lähteä mukaan juttuun. Toivottavasti ei ota yhteyttä tyyliin ensi viikolla, sitten olisi vielä liian herkkä tilanne ja saattaisin suostua tapaamaan. Mutta uskoisin että parin kuukauden päästä olen jo siinä pisteessä, että on helpompi sanoa että itseni takia kiitos, mutta ei kiitos. 

Vierailija
16/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee! Mitäs vittua månsterin silmät lukivatkaan? Tapasitte SYKSYLLÄ 2016, JOULUN 2016 JÄLKEEN aloitte tapailemaan enemmän?! Ja nyt elämme maaliskuun 2017 ensimmäistä päivää. Ei, ei, ei. Tapailua AINA maksimissaan 2 kk, sen jälkeen parisuhde tai eri teille. Tämä on månsterin käsky. Tuollaisesta ihme vetkuttelusta ei tule ikinä mitään hyvää. Joo, nyt kymmenen naikkosta ilmoittautuu kertoen, että kyllä me vaan tapailtiin kaksi vuotta ja hyvä tuli! Vitut tuli. Valehtelette itsellenne minkä kerkeätte, koska piti vain saada joku.

XD

Vierailija
17/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Minkälainen parisuhdehistoria miehellä?

Vierailija
18/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavattiin syksyllä. Siitä lähtien mies piiritti enemmän ja vähemmän, oli siis se kiinnostuneempi osapuoli ja itse lähdin aika hitaasti juttuun mukaan ja vaan tutustuttiin. Nyt oikeastaan joulun jälkeen ruvettiin näkemään entistä enemmän, ja nähtiin tässä useamman kerran viikossa. Mietin vaan viime kertaa, kuinka ihanaa oli yhdessä. Mies puhui vaan että kumpa voisi pysäyttää kellot hetkeksi, kun on niin mukavaa yhdessä. Ja kertoi pitävänsä minusta ym. Ja kaikkea muuta. Ja nyt nuo sanat mitä viimeksi puhui tuntuu ihan tikareilta rinnassa. Koitan olla ajattelematta. 

ap

Jotenkin tuntuu siltä, että tämä tapailemasi mies on varattu.

Vierailija
19/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kiitos tsempeistä ja voimia ja halaus myös jokaiselle samanlaisessa tilanteessa painiskelevalle! 

Ap

Vierailija
20/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai yksi nainen eli vaimo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän