Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtävätkö naiset kuinka paljon vaikeampaa parisuhteen saaminen on miehille?

Vierailija
28.02.2017 |

Vai kuvittelevatko he, että naiset oma-aloitteisesti lähestyvät tavismiehiä samaan tapaan kuin tavisnaisia lähestytään?

Kommentit (652)

Vierailija
281/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään on kyllä huono päivä (oon äkäinen omalle kumppanilleni), mutta sanonpahan vaan, että ymmärtävätkö miehet edes mitä parisuhde vaatii? Joillain tuntuu olevan mielikuva, että kivahan se on kun saa vaan seksiä kun huvittaa, joku jakaa kustannuksia ja kotitöitä ja ei tarvitse olla yksinään niin paljoa.

Jumankauta miehet, kun se parisuhde vaatii myös sitä, että kumppani huomioidaan, sitä ei pidetä itsestäänselvyytenä, osoitetaan sitä kiintymystä sanoin ja teoin, pidetään tunneyhteydestä huolta esim. tekemällä eri aktiviteetteja yhdessä jnejne. Tietysti pätee aina parisuhteen toiseenkin osapuoleen, mutta en todellakaan ihmettele niitä "no en tajua, kun nainen vaan häippäs. Ei meillä oo ollu mitään vialla, oon antanu sen hoitaa kotia ihan rauhassa ja halaan aina silloin kun haluan seksiä. Kumma juttu! T. Mies".

Parisuhdetta pitää myös ylläpitää. Kannattaa myös vakavissaan miettiä, onko kaikki omassa maalipäädyssä ihan kuosissa.

Parisuhteen saamisesta taas... Kyllä me normaalit ihmiset tykätään aina ihmisistä, jotka pitää huolta hygieniastaan, ovat mukavia, heidän kiinnostuksensa kohtaavat omani, on huumorintajua ja kykyä huolehtia itsestään. Ei se tosiaankaan vaadi sen enempää. Se vain sattuu olemaan melkoista arpapeliä.

Vierailija
282/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pelkästään hyvä, että naiset kiinnostuvat parisuhdemielessä vain muutamista elämänsä aikana tapaamistaan miehistä. Ihmislapsi tarvitsee emoaan paljon kauemmin kuin kissanpentu. Jos nainen olisi valmis vaihtamaan miestä joka toisen vastaantulevan miehen kohdalla, lapsen elämä olisi aika levotonta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, taas tätä. Näiden keskustelujen ongelma on siinä, että mies määrittelee tavisnaisen aivan eri lailla kuin nainen. Miehelle tavisnainen on esim. söpö naapurintyttö, sellainen joka ei välttämättä kauheasti herätä huomiota, mutta jossa ei ole mitään epäviehättävääkään: ei ole esim. aknea, suurta nenää, lyhyitä jalkoja, selluliittiä, ohuita hiuksia, leveää leukaa, tummia käsivarsikarvoja tms. Saati sitten että olisi useampi epäviehättävä piirre.

Mutta naiset tietävät, että tuollainen söpö naapurintyttö on jo selvästi keskitasoa korkeammalla, koska naiset näkevät myös epäviehättävämmät naiset. Miehet eivät osaa naisten tasoa arvioida. Luulevat saaneensa pakit tavisnaiselta, kun oikeasti saivat ne siltä, joka erilaisella habituksella voisi olla lähes missitasoa.

Tavisnaiset eivät todellakaan saa mitään jatkuvia lähestymisiä. Tavisnainen saattaa kauniisti laittautuneena saada baarissa muutaman ottaneelta ja arviointikyvyn vähän petettyä lähestymisen joltain mieheltä. Mutta parisuhdetta ei tästäkään synny.

Olen aina saanut hätistellä miehiä ympärilläni baarissa. En ole kaunotar, mutta mulla on nätti naama ja hyvä kroppa. Suurin osa miehistä varmasti näkee minut söpönä naapurintyttönä, helposti lähestyttävä.

Minulle on riittänyt yksi alfa, yhdessä ollaan viihdytty 18-vuotiaasta asti. Niin ovat useimmat ystävämmekin. Kaikki ovat yhdessä saman "tasoisen" ihmisen kanssa.

Vierailija
284/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea kuin 3 sivua ennen kuin tuli pakottava tarve kommentoida. Olen lukenut kymmeniä tämäntyyppisiä keskusteluja palstalla ja aina minua turhauttaa se, että ei ymmäretä (puolin ja toisin) sitä, että vaikka sukupuolilla ehkä yleisesti on erilaiset kokemukset parisuhdemarkkinoilla ja he saavat eri määrin ja eri tavalla huomiota toiselta sukupuolelta, niin (yleisesti ottaen) vaikuttaa siltä, ettei kumpikaan sukupuoli ole tilanteeseen tyytyväinen.

Miehet itkevät sitä, miten eivät saa seksiä tai lähestymisiä yhtään ja syyttävät naisia nirsoudesta ja ymmärtämättömyydestä ja samaan aikaan naiset kyllästyvät miesten jatkuviin iskuyrityksiin ja seksinvonkaukseen ja kokevat, että miehet eivät arvosta heitä ihmisinä vaan haluavat vain "sitä reikää". Eli naiset eivät ole tyytyväisiä tilanteeseen, jossa kelpaavat miehelle paremman puutteessa, he eivät koe sitä siksi taivaaksi, jona se miehelle saattaa näyttäytyä. Uskon, että suurin osa naisista tiedostaa, että naiset saavat enemmän iskuyrityksiä ja helpommin seksiä kuin miehet. Miehet ajattelevat, että naisten pitäisi olla tähän tyytyväisiä, koska he olisivat. Mutta kun eivät ole. Se ei ole naiselle taivas, nainen ei sitä halua, vaan haluaisi löytää kaikkien epätoivoisten iskijöiden joukosta itselleen sopivan kumppanin, eikä se ole sen helpompaa kuin miehellekään. Vähän sama kuin jos joku rakastaisi mansikoita ja olisi kateellinen toiselle siitä, että hän saa mansikoita aina kun haluaa, mutta tämä toinen vihaisi mansikoita tai olisi allerginen niille. Ei häntä silloin varmasti lohduta, että niitä olisi tarjolla ja että toinen niitä kadehtii.

Tietenkin on poikkeuksia molemmissa sukupuolissa ja itse näin 30-vuotiaana seksiä rakastavana, siihen todella keveästi ja avoimesti suhtautuneena ja sitä suht helposti saaneena naisena olen tyytyväinen siihen, että olen nainen ja minulle on ollut ottajia aina, kun olen seksiä halunnut. Miehenä tässä suhteessa olisi ollut vaikeampaa. Ymmärrän siis niitä miehiä, jotka turhautuvat naisten iskemiseen ja elämään ilman seksiä ja läheisyyttä. Se mitä miehet täällä eivät tunnu ymmärtävän on se, että monet naiset eivät ole onnensa kukkuloilla siitä, että saisivat seksiä milloin vaan, koska se ei ole se, mitä he etsivät.

Siis:

Mies: ei seksiä eikä parisuhdetta

Nainen: kyllä seksiä, ei parisuhdetta

Kumman tilanne on siedettävämpi?

Nimenomaan. Lähes jokainen nainen saa aina halutessaan seksiä ja läheisyyttä. On suuri osa miehiä, jotka eivät saa seksiä juuri koskaan ja jos saavatkin, niin se on lukuisten epäonnistumisten jälkeinen tulos. Jopa komeat miehet joutuvat ottamaan vastaan lukuisia pakkeja elämänsä aikana. Nainen ei vältttämättä saa pakkeja käytännössä lainkaan tai sitten ne ovat sitä tasoa, että ei halua alkaa parisuhteeseen tapailun päätteeksi ja homma vihelletään poikki. Silloin nainen sentään voi kokea tulleensa hyväksytyksi jollain tasolla, kun nämä miehet eivät kelpaa edes sänkyyn tai juttukaveriksi.

Okei, minä luovutan. Te ette ihan oikeasti edes yritä lukea täältä naisten kokemuksia. Monet naiset, minä muiden mukana, ovat tässä ketjussa kertoneet pakeista ja kelpaamattomuudesta, mutta teillä on vaan sormet korvassa ja suu huutaa laa-laa-laata, ettei tarvitsisi kohdata todellisuutta.

Rypekää itsesäälissänne, sekin vähäinen ymmärrys mitä minulla olisi voinut olla miehiä kohtaan, on kyllä kadonnut tämän ketjun myötä.

Etkö sinä ymmärrä, että näillä muutamilla esimerkkitapauksilla ei ole mitään merkitystä kokonaiskuvassa. Tottakai on niin rumia naisia, että eivät millään löydä itsestään kiinnostuneita miehiä. Tämä on kuitenkin täysin marginaalinen ryhmä verrattuna miehiin, jotka eivät löydä naista tai löytävät sellaisen erittäin harvoin. Valtaosa naisista saa seksiä ihan milloin haluaa. Ja edelleenkään se, että joku rumin promille ei saa edes seksiseuraa yrityksistä huolimatta ei mitenkään kumoa sitä tosiasiaa, että yleisesti ottaen naisilla on huomattavasti helpompaa löytää seksikumppani tai päästä parisuhteeseen kuin miehen. 

Yleisesti ottaen ehkä. Mutta ei kaikilla naisilla. Täällä aina yleistetään tuon helppouden koskemaan kaikkia naisia. Ja se ei ole totta. Sen takia nämä ketjut menee aina väittelyksi ja itse asiasta keskusteleminen jää minimiin. 

t. sinkku ja neitsyt n27

Se, että täällä puhutaan naisista ei tarkoita sitä, että puhutaan nimenomaan joka ikisestä naisesta. Silloin puhutaan naisista yleensä. Tottakai aina on poikkeuksia, eikä siten sanaa "naiset" voisi käyttää juuri missään yhteydessä jos jokainen marginaaliryhmä otettaisiin huomioon.

Siltä se tuntuu, että puhutte jokaikisestä naisesta, kun te ette edes huomioi naisten viestejä kokemuksistaan, vaan jankutatte vaan samaa: kaikille naisille riittää miehiä. 

Yksittäistapaukset eivät varsinaisesti kuulu mitenkään ketjuun, jossa puhutaan kokonaiskuvasta. Toki voimme puhua myös sinun yksittäistapauksestasi jos niin haluat. Mitkä ovat ongelmasi miehen löytämisessä? 

Ei tarvi minusta puhua. Ihmettelen vaan sitä, että miehiä pitäisi naisten sympatiseerata joka päivä, pahimmat tapaukset ovat uhanneet jopa itsemurhalla jos ei naista saa. Naisten vastaavat ongelmat taas lakaistaan maton alle. Miksi? Miksi ei voida puhua yksinäisyydestä yleensä jaottelematta miehiin tai naisiin?

Vierailija
285/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea kuin 3 sivua ennen kuin tuli pakottava tarve kommentoida. Olen lukenut kymmeniä tämäntyyppisiä keskusteluja palstalla ja aina minua turhauttaa se, että ei ymmäretä (puolin ja toisin) sitä, että vaikka sukupuolilla ehkä yleisesti on erilaiset kokemukset parisuhdemarkkinoilla ja he saavat eri määrin ja eri tavalla huomiota toiselta sukupuolelta, niin (yleisesti ottaen) vaikuttaa siltä, ettei kumpikaan sukupuoli ole tilanteeseen tyytyväinen.

Miehet itkevät sitä, miten eivät saa seksiä tai lähestymisiä yhtään ja syyttävät naisia nirsoudesta ja ymmärtämättömyydestä ja samaan aikaan naiset kyllästyvät miesten jatkuviin iskuyrityksiin ja seksinvonkaukseen ja kokevat, että miehet eivät arvosta heitä ihmisinä vaan haluavat vain "sitä reikää". Eli naiset eivät ole tyytyväisiä tilanteeseen, jossa kelpaavat miehelle paremman puutteessa, he eivät koe sitä siksi taivaaksi, jona se miehelle saattaa näyttäytyä. Uskon, että suurin osa naisista tiedostaa, että naiset saavat enemmän iskuyrityksiä ja helpommin seksiä kuin miehet. Miehet ajattelevat, että naisten pitäisi olla tähän tyytyväisiä, koska he olisivat. Mutta kun eivät ole. Se ei ole naiselle taivas, nainen ei sitä halua, vaan haluaisi löytää kaikkien epätoivoisten iskijöiden joukosta itselleen sopivan kumppanin, eikä se ole sen helpompaa kuin miehellekään. Vähän sama kuin jos joku rakastaisi mansikoita ja olisi kateellinen toiselle siitä, että hän saa mansikoita aina kun haluaa, mutta tämä toinen vihaisi mansikoita tai olisi allerginen niille. Ei häntä silloin varmasti lohduta, että niitä olisi tarjolla ja että toinen niitä kadehtii.

Tietenkin on poikkeuksia molemmissa sukupuolissa ja itse näin 30-vuotiaana seksiä rakastavana, siihen todella keveästi ja avoimesti suhtautuneena ja sitä suht helposti saaneena naisena olen tyytyväinen siihen, että olen nainen ja minulle on ollut ottajia aina, kun olen seksiä halunnut. Miehenä tässä suhteessa olisi ollut vaikeampaa. Ymmärrän siis niitä miehiä, jotka turhautuvat naisten iskemiseen ja elämään ilman seksiä ja läheisyyttä. Se mitä miehet täällä eivät tunnu ymmärtävän on se, että monet naiset eivät ole onnensa kukkuloilla siitä, että saisivat seksiä milloin vaan, koska se ei ole se, mitä he etsivät.

Siis:

Nimenomaan. Lähes jokainen nainen saa aina halutessaan seksiä ja läheisyyttä. On suuri osa miehiä, jotka eivät saa seksiä juuri koskaan ja jos saavatkin, niin se on lukuisten epäonnistumisten jälkeinen tulos. Jopa komeat miehet joutuvat ottamaan vastaan lukuisia pakkeja elämänsä aikana. Nainen ei vältttämättä saa pakkeja käytännössä lainkaan tai sitten ne ovat sitä tasoa, että ei halua alkaa parisuhteeseen tapailun päätteeksi ja homma vihelletään poikki. Silloin nainen sentään voi kokea tulleensa hyväksytyksi jollain tasolla, kun nämä miehet eivät kelpaa edes sänkyyn tai juttukaveriksi.

Okei, minä luovutan. Te ette ihan oikeasti edes yritä lukea täältä naisten kokemuksia. Monet naiset, minä muiden mukana, ovat tässä ketjussa kertoneet pakeista ja kelpaamattomuudesta, mutta teillä on vaan sormet korvassa ja suu huutaa laa-laa-laata, ettei tarvitsisi kohdata todellisuutta.

Rypekää itsesäälissänne, sekin vähäinen ymmärrys mitä minulla olisi voinut olla miehiä kohtaan, on kyllä kadonnut tämän ketjun myötä.

Etkö sinä ymmärrä, että näillä muutamilla esimerkkitapauksilla ei ole mitään merkitystä kokonaiskuvassa. Tottakai on niin rumia naisia, että eivät millään löydä itsestään kiinnostuneita miehiä. Tämä on kuitenkin täysin marginaalinen ryhmä verrattuna miehiin, jotka eivät löydä naista tai löytävät sellaisen erittäin harvoin. Valtaosa naisista saa seksiä ihan milloin haluaa. Ja edelleenkään se, että joku rumin promille ei saa edes seksiseuraa yrityksistä huolimatta ei mitenkään kumoa sitä tosiasiaa, että yleisesti ottaen naisilla on huomattavasti helpompaa löytää seksikumppani tai päästä parisuhteeseen kuin miehen. 

Mitä hiton väliä sillä on, kummassa sukupuolessa on enemmän ihmisiä joiden on vaikea löytää parisuhde, kun molemmissa kuitenkin näitä ihmisiä on? Miten sen pitäisi lohduttaa niitä yksilöitä, jotka jäävät yksin?

Esimerkiksi siinä mielessä, että naiset ymmärtäisivät, ettei mies ole välttämättä mikään sekopää jos hänellä on pitkälle yli kaksikymppisenä vielä poikuus tallella, vaikka ulkonäkö olisi kohtalainen. Miehille ei ole nimittäin läheskään yhtä helppoa löytää seksiseuraa kuin naisille. Sen sijaan jos ihminen on ruma, niin on hyvin ymmärrettävää, että miksi hän ei ole löytänyt seksiä.

Ei sen tarkoituksena olekaan ketään lohduttaa, vaan saada ihmiset ymmärtämään miten asiat menevät. 

Väitän, että mies jolla on ystäviä (molemmista sukupuolista), normaalit sosiaaliset taidot ja joka tykkää liikkua kavereiden kanssa ulkona (ei vain baareissa vaan myös harrastuksissa ym. vapaa-ajan riennoissa)  hyvin harvoin jää kokemattomaksi tai sinkuksi.

Vierailija
286/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oskari Olematon? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, en ymmärrä, koska ihan joka kerta, kun heteronainen solmii parisuhteen heteromiehen kanssa, niin myös heteromies saa parisuhteen naisen kanssa. Joten ei, ei mene ymmärrykseeni.

Niinhän sitä luulisi mutta palstamiesten logiikan mukaan näin ei ole. 

Joo, mutta mies on joutunut tekemään paljon työtä sen eteen, että tuo suhde muodostuu. Naisen rooli on ollut blokkailla lähestymisiä ja sitten hyväksyä haluamansa lähestymiset. Siinä on aika selvä ero helppoudessa. 

Noin helpoksi kuvittelet naisen elämän? Omalla lähes 40 vuoden "parisuhdemarkkinakokemuksellani" voin kertoa, että todellisuus on ihan muuta. Nainen joutuu koko ajan kilpailemaan kiinnostavan miehen huomiosta, ainakin tavisnainen. Aina löytyy kauniimpia, hoikempia, nuorempia, kaikin puolin kiinnostavampia naisia, jotka iskevät silmänsä samaan mieheen (live-elämän tilanteissa). Aina löytyy miehiä, jotka yhtäkkiä häviävät nettitreffeiltä jo ennen tapaamista; miehiä jotka häviävät ensitreffien jälkeen vaikka on sovittu uusista treffeistä; miehiä jotka ilmoittavat ensitreffeillä ettei kiinnosta (nettideittailussa). Jne. Joku sarasieppi tai maisatorppa varmaan saa vain blokkailla lähestymisiä mutta tavisnainen jää satavarmasti yksin, ellei pane parastaan kilpailussa muita naisia vastaan saadakseen haluamansa miehen.

Tuo ongelmahan ilmenee ainoastaan silloin jos tavoittelet jotain komeimpaan prosenttiin kuuluvia miehiä. Tavallisen miehen ympärillä ei todellakaan naiset pyöri ellei mies itse toistuvasti koita heitä iskeä. Jos sinä menet juttelemaan itse miehelle, niin on aika suuri todennäköisyys, että saat hänen huomionsa, vaikka hänellä olisi mahdollisuudet parempaankin.

Baarista lähtee läjäpäin komeitakin miehiä yksin kotiin kun naiset eivät häntä lähestyneet, eikä ne naiset kiinnostuneet, joita hän lähestyi. 

Baareissa käy yllättävän paljon varattuja, tavallisia miehiä yksin. Minä olen tehnyt monta aloitetta juuri sellaisille vähän vaatimattomamman näköisille, tuoppiaan tuijotteleville miehille. Ovat olleet tosi mukavia ja kohteliaita ja sitten lopuksi selviää, että vaimo odottaa kotona.

En sano ettei varattu saa käydä baarissa. Ihmettelen vaan kuinka paljon varatut miehet käy yksin. Siis viikonloppuiltoina.

Vierailija
287/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ymmärtää sitä yhtä paljon kuin rikkaaksi syntyneet ymmärtää köyhien vaikeuksia.

Vierailija
288/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis:

Mitä hiton väliä sillä on, kummassa sukupuolessa on enemmän ihmisiä joiden on vaikea löytää parisuhde, kun molemmissa kuitenkin näitä ihmisiä on? Miten sen pitäisi lohduttaa niitä yksilöitä, jotka jäävät yksin?

Esimerkiksi siinä mielessä, että naiset ymmärtäisivät, ettei mies ole välttämättä mikään sekopää jos hänellä on pitkälle yli kaksikymppisenä vielä poikuus tallella, vaikka ulkonäkö olisi kohtalainen. Miehille ei ole nimittäin läheskään yhtä helppoa löytää seksiseuraa kuin naisille. Sen sijaan jos ihminen on ruma, niin on hyvin ymmärrettävää, että miksi hän ei ole löytänyt seksiä.

Ei sen tarkoituksena olekaan ketään lohduttaa, vaan saada ihmiset ymmärtämään miten asiat menevät. 

Väitän, että mies jolla on ystäviä (molemmista sukupuolista), normaalit sosiaaliset taidot ja joka tykkää liikkua kavereiden kanssa ulkona (ei vain baareissa vaan myös harrastuksissa ym. vapaa-ajan riennoissa)  hyvin harvoin jää kokemattomaksi tai sinkuksi.

Mielenkiintoinen huomio. Minulla oli naisseuraa silloin kun ei vielä ollut naispuolisia ystäviä ja sosiaaliset taidot olivat hukassa. Kavereiden kanssa kävin vain baareissa. Nyt kun ystäväpiiri on monipuolinen ja sosiaaliset taidotkin ovat karttuneet, niin seuraa vain ei löydy. Johtuisiko sitten siitä, että näin keski-ikäisenä kaveriporukassa liikkuessa pitää omassa porukassa pysyäkin?

Vierailija
289/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, en ymmärrä, koska ihan joka kerta, kun heteronainen solmii parisuhteen heteromiehen kanssa, niin myös heteromies saa parisuhteen naisen kanssa. Joten ei, ei mene ymmärrykseeni.

Joo, mutta mies on joutunut tekemään paljon työtä sen eteen, että tuo suhde muodostuu. Naisen rooli on ollut blokkailla lähestymisiä ja sitten hyväksyä haluamansa lähestymiset. Siinä on aika selvä ero helppoudessa. 

Noin helpoksi kuvittelet naisen elämän? Omalla lähes 40 vuoden "parisuhdemarkkinakokemuksellani" voin kertoa, että todellisuus on ihan muuta. Nainen joutuu koko ajan kilpailemaan kiinnostavan miehen huomiosta, ainakin tavisnainen. Aina löytyy kauniimpia, hoikempia, nuorempia, kaikin puolin kiinnostavampia naisia, jotka iskevät silmänsä samaan mieheen (live-elämän tilanteissa). Aina löytyy miehiä, jotka yhtäkkiä häviävät nettitreffeiltä jo ennen tapaamista; miehiä jotka häviävät ensitreffien jälkeen vaikka on sovittu uusista treffeistä; miehiä jotka ilmoittavat ensitreffeillä ettei kiinnosta (nettideittailussa). Jne. Joku sarasieppi tai maisatorppa varmaan saa vain blokkailla lähestymisiä mutta tavisnainen jää satavarmasti yksin, ellei pane parastaan kilpailussa muita naisia vastaan saadakseen haluamansa miehen.

Tuo ongelmahan ilmenee ainoastaan silloin jos tavoittelet jotain komeimpaan prosenttiin kuuluvia miehiä. Tavallisen miehen ympärillä ei todellakaan naiset pyöri ellei mies itse toistuvasti koita heitä iskeä. Jos sinä menet juttelemaan itse miehelle, niin on aika suuri todennäköisyys, että saat hänen huomionsa, vaikka hänellä olisi mahdollisuudet parempaankin.

Baarista lähtee läjäpäin komeitakin miehiä yksin kotiin kun naiset eivät häntä lähestyneet, eikä ne naiset kiinnostuneet, joita hän lähestyi. 

Baareissa käy yllättävän paljon varattuja, tavallisia miehiä yksin. Minä olen tehnyt monta aloitetta juuri sellaisille vähän vaatimattomamman näköisille, tuoppiaan tuijotteleville miehille. Ovat olleet tosi mukavia ja kohteliaita ja sitten lopuksi selviää, että vaimo odottaa kotona.

En sano ettei varattu saa käydä baarissa. Ihmettelen vaan kuinka paljon varatut miehet käy yksin. Siis viikonloppuiltoina.

Minä lopetin baareissa käymisen n. 15 v. sitten, kun seuraa ei vain löytynyt. Pitäisköhän kokeilla uudestaan? Keski-ikäistymisen haittavaikutuksista huolimatta olen parempi mies kuin silloin. 

Vierailija
290/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsotaanpas, mies saa parisuhteen helposti jos:

-ei juopottele tai käytä huumeita

-käy töissä tai opiskelee

-on kohtelias eikä ole sovinisti

-ei ole vässykkä

Nainen taas saa parisuhteen helposti jos:

-on neitsyt ja lapseton

-on tatuoimaton

-BMI alle 18

-on varustettu isoilla tisseillä tai pepulla

-omaa veistoksellisen kauniit kasvonpiirteet

-"käyttäytyy naisellisesti" (eli hymyilee alati ja kikattelee sopivissa väleissä miehen jutuille)

Kummalla sukupuolella siis onkaan helpompaa?

Aika valheellinen lista. Naisen puoli näyttäisi kutakuinkin tältä:

BMI alle 30

Ei vakavia mielenterveysongelmia

Ei päihdeongelmia

Ei rumimmassa promillessa

Just. Veikkaanpa että suurin osa tähänkin ketjuun kirjoitelleista sinkkunaisista täyttää helposti nuo kriteerit, jostain syystä kosijoita ei kuitenkaan löydy.

Vierailija
291/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on selvä epäsuhta jo ihan senkin vuoksi, että aloitteiden teko on miesten vastuulla. Keskivertomies ei voi koskaan saada niin paljon kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta kuin keskivertonainen, sillä se vaatisi mieheltä jo todella aktiivista naisten pokailua ja tuollainen mies ei enää ole mikään keskivertomies.

Vierailija
292/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ei ole vässykkä

Nytpä vitsin murjaisit. Katsotaanpa tarkemmin:

- juon itseni hiprakkaan ehkä kaksi kertaa vuodessa

- olen DI ja käyn alani töissä

- en jaa sovinistista maailmankatsomusta ja mielestäni olen ihan peruskohtelias

- olen diplomaattinen mutta en kynnysmatto. Mitä nyt sitten vässykällä tarkotat? En myöskään asu mamman peräkammarissa

Eipä ole parisuhdetta kuulunut. Ei taida riittää nuo sun kriteerit

Vierailija
293/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis:

Naiset, jotka eivät halua irtoseksiä, jäävät myös ilman kumpaakin. 

Kyllä, ja tämä on oma valinta. Miehellä ei ole tällaista vaihtoehtoa

Mies kuin mies saa irtoseksiä jos laskee riman tarpeeksi alas. Mutta kun pitäisi saada niiltä näteiltä - eli oma valinta siis.

Nonii, kerro mulle mistä? Lähen hakemaan samantien, naisen ulkonäöllä ei ole merkitystä.

Seksiä: Lähipubista. Varmasti löydät naisen, joka lähtee mukaasi, ainakin jos sinulla on viinaa kotona.

Parisuhteen: Ota vaihteeksi nettideiteillä yhteyttä niihin naisiin, joista arvaat, ettei kukaan muu heille kirjoittele.

Lähipubia en ole itse asiassa tarkastanut, pitää varmaan mennä jossain vaiheessa.

Nettideittipalstat on mitä on, pari vuotta sitten kokeilin suomi24 ja e-kontakti. Kirjoitin valehtelematta puolen vuoden aikana vähintään 50 naiselle (kuvallisille ja kuvattomille). 2 vastas, ja lopetti yhteydenpidon muutaman viestin jälkeen. muhun otti yhteyttä 2 venäläistä ja 1 maksullinen nainen joka laittoi hinnaston ekaan viestiin. Eli ei ole mun juttu

Toi kertoo totuuden. Mulla on ollut profiili jo useamman vuoden mutta voin laskea yhden käden sormilla kun sitä on käynyt katsomassa yksikään nainen ilman että olen vieraillut ensin tämän profiilissa. Ainoat viestit oma aloitteisesti ovat tulleet mullekin venäläisiltä ja nigerialaisilta avaruustieteen opiskelijoilta.

Vierailija
294/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minusta tuntuu, että tämä kohtaamattomuus - hakee nyt sitten parisuhdetta tai kevyempää-, on ongelma vain täällä pohjoisessa.

Vähän lämpöasteita ja rennonpaa meininkiä, niin avot.

Enpä ole brittipubissa tai keskieurooppalaisissa kahviloissa joutunut paljoa yksin olemaan. Täällä saan istua aivan rauhassa.

Vierailija
295/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ole mitään käsitystä miesten todellisuudesta. Koska heitä itseään jatkuvasti isketään, niin luulevat että miehiäkin isketään samalla tavalla.

296/652 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin kävin varattuna baarissa, koska minulla ei ollut sellaisia kavereita, joiden kanssa kävisin baarissa ja yksin on muutenkin toisinaan hauskempaa. Yksin käyn nykyäänkin pääosin kun olen sinkkuna. Ei todellakaan tule liiaksi asti naisia juttelemaan. 

297/652 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali nainen? kirjoitti:

Miten minusta tuntuu, että tämä kohtaamattomuus - hakee nyt sitten parisuhdetta tai kevyempää-, on ongelma vain täällä pohjoisessa.

Vähän lämpöasteita ja rennonpaa meininkiä, niin avot.

Enpä ole brittipubissa tai keskieurooppalaisissa kahviloissa joutunut paljoa yksin olemaan. Täällä saan istua aivan rauhassa.

Onhan Suomessakin paljon helpompi löytää seuraa kesällä. Tinder-treffejä on paljon helpompi sopia, kun voi mennä vain puistoon istumaan tai jotain. 

Vierailija
298/652 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ei ole vässykkä

Nytpä vitsin murjaisit. Katsotaanpa tarkemmin:

- juon itseni hiprakkaan ehkä kaksi kertaa vuodessa

- olen DI ja käyn alani töissä

- en jaa sovinistista maailmankatsomusta ja mielestäni olen ihan peruskohtelias

- olen diplomaattinen mutta en kynnysmatto. Mitä nyt sitten vässykällä tarkotat? En myöskään asu mamman peräkammarissa

Eipä ole parisuhdetta kuulunut. Ei taida riittää nuo sun kriteerit

Et saa naista jos et liiku sellaisissa paikoissa jossa niitä voi tavata. Valitettavasti kukaan 10+ kaunis nainen ei tule sua kotoa hakemaan, vaan parisuhteen saamiseksi on nähtävä hieman vaivaa. 

Vierailija
299/652 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis:

Etkö sinä jankkaaja-ap tajua että sun tai muiden miesten pariutumisongelmat eivät a) kiinnosta meitä pätkän vertaaa b)  poistu sillä että sä  jankkaat täällä? Meillä ei ole ainuttakaan validia syytä  käyttää aikaamme  sun ongelmien pohtimiseen.

a) en ole AP b) juuri siksi, kun teitä ei kiinnosta, niin tästä asiasta on tärkeä puhua

Ohis.

Jos puhut jatkuvasti asiasta, joka ei kiinnosta, niin sehän on typerää jankutusta eikä keskustelua.

Vierailija
300/652 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies vonkaa jokaista naista, joka vastaan tulee, ihan vaan siltä varalta, jos sattuis lohkeemaan. Netin deittipalstoilla mies ottaa yhteyttä jokaiseen naiseen, joka vähänkin vaikuttaa kiinnostavalta, eli naiselta. Ja kikkelinkuvia lähetellään ja pyllypanoa varmistellaan. Onko siis ihme, että nämä epätoivoa huokuvat ja sivistymättömät urpot jäävät ilman parisuhdetta eivätkä saa edes seksiä? Naisella on oikeus valita, kenen kanssa harrastaa seksiä tai yrittää muodostaa parisuhdetta. Eihän mieskään halua rumaa tai muuten vastenmielistä kumppania vaan etsii sitä omia kriteerejä vastaavaa naista. Turha tässä on uikuttaa, että parisuhteen muodostaminen on naiselle helpompaa. Tarjontaa varmasti on enemmän, mutta niitä oikeasti potentiaalisia kumppaniehdokkaita on vähän. En ymmärrä ajatusta, että säälistä pitäisi joku onneton nyhverö ottaa nurkkiin pyörimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi