Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kakalla miehen luona

Vierailija
28.02.2017 |

En vaan uskalla, hiton lapsellista :D Saatan olla yhtäkyytiä miehen luona viikon ja en käy kakalla koko aikana. Miehellä ei oo ees vessassa vessaharjaa. En kehtaa kysyä, että "kävin kakkosella ja nyt pitäis putsata, oisko vessaharjaa?"

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat sairaita hienostelijoita ja lumihiutaleita

Vierailija
42/82 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä trauma teillä on ? WCssä käynti on normaalia,samoin äänet ja hajut sielä kopissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa vaivaa poden. Kakka ei tule ikinä silloin, kun mies on pois tai vaikka pyykinpesukone päällä. Ja sit kun se tulee, niin saa pyyhkiä ja pyyhkiä, aina vaan jää paperiin paskaa, vaikka suihkutteliskin välillä. Kerran meni pönttö tukkoonkin siksi. Nykyään käytän minimaalisen vähän paperia.

Sitä ihmettelen, että MIKSI vessat on niin huonosti äänieristettyjä??? Ja miksi niiden pitää aina olla ihan jonkun huoneen (keittiö, olkkari, makuuhune)  vieressä! Miksi ei eteisessä, omassa rauhassaan.  Oletteko huomanneet, että joissakin hotelleissa on vessa/kylppärin seinä LASIA! Josta siis näkee läpi. Mä en tajua. 

Vierailija
44/82 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämän vastaavassa keskustelussa joskus kertonutkin, mutta kerta kiellon päälle. Entinen miesystäväni kertoi että exällään oli tapana pidätellä koko päivä, ja mennä sitten salaa yöllä paskomaan. No erään kerran paskoikin pöntön tukkoon, pidätteli niin kauan että tuli kunnon anakonda kerralla. Että kannattanee jossain välissä käydä ulosteella 🤔

Vierailija
45/82 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään syytä hävetä ulostamista naisten. Itseasiassa se on jopa jollain tapaa kiihottavaa...

Mua ei kakka kiihota, mutta olisi jännää nähdä joskus joku hyvin kaunis nainen kyykky kakalla vaikka metsässä niin että näkee kun pitkä pökäle tulee sieltä naisen kauniista pyöreästä pyllystä ulos.

Miksi naisen häpeää ulostamista kun kuitenkin monet antaa sitä anaaliakin?

Vierailija
46/82 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat traumat minullakin. Jos mies on luonani, laitan pyykkikoneen päälle ja menen asioille. Samalla teen siellä muka muutakin. Meikkaan, suihkuttelen tuoksuja, lakkaa ym. Lopulta hajut katoavat näiden alle. Nyt olen sentään päässyt asiassa näin pitkälle. Alussa jouduin käymään esimerkiksi ravintolan vessassa, kun en muuten pystynyt miehen aikana menemään. Tästä johtuen vatsa tuli kipeäksi ja sinne kertyi ilmaa. Yöllä kerran pieraisin tuskissani ja mies heräsi. Silloin esitin itse nukkuvaa. Hävetti. Ei ole helppoa! Tunnen tuskan.

Vierailija
47/82 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko, jos suhteen alussa keskustelisi että ei ole mitään noloa jos käyt paskomassa luonani minun kuullessa, se on normaalia ja luonnollista, ja toivottavasti et hämmästy siitä itsekään kun käyn paskomassa sinun kuullen.

Ehkä se rentouttaisi? En tiedä.

Vierailija
48/82 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko, jos suhteen alussa keskustelisi että ei ole mitään noloa jos käyt paskomassa luonani minun kuullessa, se on normaalia ja luonnollista, ja toivottavasti et hämmästy siitä itsekään kun käyn paskomassa sinun kuullen.

Ehkä se rentouttaisi? En tiedä.

Olisin itse miehenä valmis sanomaan näin naiselle.

Vierailija
49/82 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän ketjuun tulee varmasti niin monta ihmistä, jotka ei asiaa yhtään tajua. Mutta itse tuon kokeneena ja varmaan vuoden verran nolostelleena voin sanoa, ettet ole yksin. Ja että se menee ohi! Lopulta! Helppoa ei ole minulle vieläkään, mutta jotenkin jo onnistuu välillä... Suosittelen kovaäänisiä koneita taustalle.

Tsemppiä, et ole yksin.

Normaali aikuinen mies kyllä tietää ja ymmärtää että naisenkin täytyy paskoa mutta koneita vessassa huudattava nainen kyllä pääsee miehen silmissä äkkiä hullunkirjoihin ja saa lähtöpassit.

Vierailija
50/82 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoita vessakäynnit silleen että mies on just käynyt. Tällöin ainakin hajut ehtii kadota ennen kuin mies menee taas vessaan. Paperilla peität peräaukon, jos pelkäät pierujen ääniä ja tosiaan jos ei vessaharjaa ole niin pyyhi paperilla tai suihkuta pideesuihkulla.

Ei oo varmasti helppoa, mutta kerta kerralta helpottuu!

Vierailija
51/82 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset todella ajattelee uuden suhteen alussa paskomisesta näin, niin toivon että olisi joku äänieristysvessasssa, tai joku musiikkia soittava wc kuten on kauppakeskuksissa. Voisitte ilolla huoletta käydä paskomassa samalla kun kokkailen kunnon pasta-ateriaa.

Vierailija
52/82 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottaa ajatuskin, että naisen perästä tulisi paskaa.

No olisiko sitten parempi jos se tulisi vaikka suusta ? ( ...siis ihan konkreettisesti)

Vierailija
53/82 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen seurustellut 4 vuotta ja yhä tää on ongelma ... jos ollaan luonani rupean yleensä "pesemään pyykkiä", koneen paukutukselta ei kuulu pierut. :'D

Hänen luonaan vessa on onneksi eteisessä "kaukana" tiloista joissa vietämme aikaa, ei nolota siellä käydä, ajoitan vain niin että menen hänen jälkeensä tuhnuttelemaan.

Öisin pieren surutta ja esitän nukkuvaa, ei haittaa vaikka kuulee jos luulee minun olevan "tiedoton".

Kakkaa en pidättele mutta ne pierut ujostuttaa hirveästi....

Vierailija
54/82 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajuun: tulitikku tai v.i.poo suihke (suihkuta ennen asiointia)

ääniin: hana päälle, fööni? tai ennen suihkua käyt silleen että laitat sen auki ja sit toimituksen jälkeen käyt suihkussa...

ja tietty paperivuoraus on must.

miehen voi myös lähettää kauppaan hakemaan jtn😂

Vierailija
55/82 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pieree estottomasti oikein jalkaa koiramaisesti nostaen ja sitten jos naiselta pääsee pieni paukku, niin siinähän sitä ihmettelemistä piisaa, joskus torujakin saanut kuulla. Että sellaisia ne miehet kaksinaismoralismeineen tosiasiassa ovat!

Vierailija
56/82 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän pöntön samaan aikaan kun ponnista ulostemassan ulos - ei kuulu mitään ääniä läpi vaikka olisi ripuli! Sitten pyyhin ja vedän iudestaan.

Vierailija
57/82 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi vessaa. Omaan naisluolaani ei miehellä ole mitään asiaa ja minä pysyn kaukana miehen huussista.

Vierailija
58/82 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sanoisit suoraan. Näin : voisitko Pekka käydä nyt viiden minuutin kävelyllä/ istua täällä parvekkeella/ viedä koira ulos, mun pitäis käyttää sun vessaa enkä kehtaa jos oot paikalla.

Esitä asia sen verran tomerasti ja päättäväisesti ettei ukko voi kuin totella. Kiitä avusta ja lähetä lentosuukko perään.

Vierailija
59/82 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan mallikoulussa opetettiin pitämään minigrip-pussia aina käsilaukussa siltä varalta, että joutuu käymään miehen luona tai jossain hienossa paikassa wc-asioilla. Se sulkeutuu tiiviisti joten tuotoksen voi kuljettaa huomaamattomasti käsilaukussa ulos ja lähimmän kahvilan vessaan.

Vierailija
60/82 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ongelmaa, viimeksi ilmavaivat, aamusta iltaan asti piti pidätellä kunnes mies lähti omaan kotiinsa.

Meinas ikkunat lähteä karmeistaan  kun paukuttelin samantien oven sulkeuduttua.  Oli ihan kauhea olo viimeset tunnit odotellessa.