Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset missä säilytätte laukkuja, jos paljon ja ahdas asunto?

Vierailija
16.04.2023 |

Mulla ei ole oikein mitään tilaa mihin kaikki laukkuni tunkisin. Ne ei oo mitenkään erityisen hienoja, enkä halua niitä esille.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat pitää omistuksessasi paljon laukkuja jotka eivät ole hienoja?

Vierailija
2/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet missä säilytätte laukkuja, jos paljon ja ahdas asunto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muu missä säilytät laukkuja, jos paljon ja ahdas asunto?

Vierailija
4/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskollani on pieni asunto. Hänen laukut on kauniissa laatikossa hattuhyllyn päällä. Itse olen pitänyt myös esim. https://omakotivalkoinen.casablogit.fi/2019/03/01/10-katevaa-sailytysvi…

tuollaisessa mikä edellä olevan linkin 8. kuva. Vaatehuoneessa.

Vierailija
5/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa missä säilytät laukkuja, jos paljon ja ahdas asunto?

Vierailija
6/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän laukkuja tai isompi asunto. Mulla mahtuu laukkuja eteisen kahteen kaappiin, makkarin 2 kaappiin ja kahdessa eri ullakkotilassa laukkuja.

Vierailija
7/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä säilytät asuntoa, jos ei ole riittävästi laukkuja?

Vierailija
8/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi olkalaukku kerralla hygieniasyistä jo. Koen että joskus pitää uusia. Halpaversio yleensä. En tiedä saako kalliimmissa sisäosan vaihdettua tai pestyä.

Vierailija
9/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain sisustusohjelmassa tehtiin yksiöön eteisestä huoneeseen johtavaan käytävään tilaa laukuille ja korkkareille laittamalla seinälle kapeaa hyllyä useampaan kerrokseen. Ihan kivalta näytti, pitää tietty olla kauniita laukkuja ja kenkiä jotka kestää olla esillä.

Vierailija
10/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vain yksi olkalaukku kerralla hygieniasyistä jo. Koen että joskus pitää uusia. Halpaversio yleensä. En tiedä saako kalliimmissa sisäosan vaihdettua tai pestyä.

Ainakin on olemassa sellaisia irtosisäosia.

Vierailija
11/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä idea on säilyttää kotona laukkuja?

En keksi mitään syytä, miksi niitä pitää olla niin paljon, ettei säilytystila?

Itse pärjään muutamalla veskalla. Yksi arkikäyttöön, yksi juhliin ja yksi vähän suurempi laukku. Ja matkalaukut säilytän häkkivarastossa.

Vierailija
12/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitaan paljon laukkuja, voisko monilaukkuiset selittää? Itselläni on tasan kaksi laukkua, isompi ja pienempi ja ne uusitaan tarpeen vaatiessa. 

Vierailija
13/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu meni saunaan, pisti laukun naulaan.

Vierailija
14/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahyllyssä ohut pääty edessä? Eikö korkeus ole suunnilleen sopiva monelle laukulle?

Itselläni ei kovin monia, säilytän eteisen kaapissa, ovenkahvassa ja käyttämääni lattialla. Oveen varmaan saisi ripustettua telineen johon saisi monta

Vierailija
15/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niin paljon laukkuja, ettei riitä säilytystila, kannattaa laukuille vuokrata kaksio tai kolmio tai sitten okt. Jos sekään ei riitä laukuille asunnoksi, sitten vanha kansakoulu tai jokin tehdasrakennus. Ja samalla palkata järjestäjä ja koodari.

Vierailija
16/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa säilytän matkalaukut kaatopaikalla.

Vierailija
17/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä laukkuja aika monta tarvitsee. Mulla on aika niukasti mitään tavaraa, mutta kyllä mä tarvitsen eri laukun kun menen konserttiin, töihin, ostoksille, veneelle, käsimatkatavaraksi, rannalle yms. Usein en uutta laukkua osta vaan uusin taitaa olla ollut 6-7 vuotta käytössä ja vanhin taitaa olla mutsini nuoruudesta.

Minulla on myös kompakti asunto ja vähän haastavaa on laukkujen säilytys. Pari laukkua on sisustuselementin omaisesti näkyvillä, muut roikkuvat isoissa nauloissa komeron sivuseinällä. Vähän siinä on ärsyttävää survomista.

Vierailija
18/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä laukkuja aika monta tarvitsee. Mulla on aika niukasti mitään tavaraa, mutta kyllä mä tarvitsen eri laukun kun menen konserttiin, töihin, ostoksille, veneelle, käsimatkatavaraksi, rannalle yms. Usein en uutta laukkua osta vaan uusin taitaa olla ollut 6-7 vuotta käytössä ja vanhin taitaa olla mutsini nuoruudesta.

Minulla on myös kompakti asunto ja vähän haastavaa on laukkujen säilytys. Pari laukkua on sisustuselementin omaisesti näkyvillä, muut roikkuvat isoissa nauloissa komeron sivuseinällä. Vähän siinä on ärsyttävää survomista.

Mullakin on 12 laukkua. Kaksi niistä on käytössä ja kymmenen kaupan hyllyllä.

Vierailija
19/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laatikko, jossa säilytän laukkujani. Jossain vaiheessa innostuin keräämään merkkilaukkuja kun milloin oli löytöjä vaikka matkalla laukkukappojen poistokoreista , kirppareilta ym.

Olen luopunut lähes kaikista, vain muutama on jäljellä ja ne kaksi hienoa, mitä käytän jatkuvasti.

Vierailija
20/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. En ole vielä löytänyt ratkaisua ja siksi laukkuja ja reppuja on tällähetkellä eteisen kaapissa, makuuhuoneen vaatekaapissa ja vielä pari olohuoneen kaapissakin.

Matkalaukuista toinen on kellarissa ja lentolaukku kenkäkaapissa samoin kuin vaellusreppu.

Käytössä oleva kauppakassi on keittiössä, käytössä oleva läppäri-reppu olohuoneen lattialla ja käytössä oleva olkalaukku roikkuu eteisessä.