Kakalla miehen luona
En vaan uskalla, hiton lapsellista :D Saatan olla yhtäkyytiä miehen luona viikon ja en käy kakalla koko aikana. Miehellä ei oo ees vessassa vessaharjaa. En kehtaa kysyä, että "kävin kakkosella ja nyt pitäis putsata, oisko vessaharjaa?"
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taisin suhteen alussa käydä yleisissä vessoissa ja pinnistelin pierujen kans varmaan vuoden :/
Pakko nostaa tää ketju.
Ollaan tapailtu vasta pari kuukautta ja näen painajaisia miehen vessasta. Siellä kaikuu ja se on ihan oleskelutilan vieressä.
Pahinta on kun yrittää mennä shitille kesken kun katsotaan leffaa ja sanon, ettei tartte panna pauselle niin eikös se laita! Kiva sitten istua pöntöllä ja perätä posliinipieruja tietäen, että se istuu siinä hiljaisuudessa seinän takana kahden metrin päässä pöntöstä, säädin kädessä odottamassa!
Mä en aidosti tiedä miten ajoittaa vessassa käyminen siten, ettei mies kuule kaikkea?? Itse hän toki käy reteesti ja varoittelee hajuista, mutta en mä vaan hemmetti uskalla! Pahin pelkoni on että päästyy joku hirvee painepieru ja sitten pitää palata sinne olkkariin sohvalle... sen takia en käy vessassa vaan pidättelen ja sitten kun pääsen himaan, tyhjenen kun vappupallo seiniä pitkin. :/
Ymmärrän tunteesi. Mutta voisko olla, että tämä miehesikin haluaisi sinun olevan yhtä rempseä kuin hän. Eli hän näillä omilla kommenteillaan haluaa ilmaista, että nämä ovat luonnollisia asioita ja sinäkin voit tarvittaessa sanoa vastaavia juttuja. Nykyisessä suhteessani minä olin se jonka eka piti pakon edessä sanoa, että nyt menen p**** koska siinä menee jonkin verran aikaa. Tämän jälkeen mieskin vapautui kyseisessä asiassa.
Eikö siellä ole käsisuihkua? Itse en ole koskaan käyttänyt vessaharjaa. Tosin mulla ei koskaan jää jälkiä veden alle vaan siihen sivuun.
Vierailija kirjoitti:
Jos onnistuukin kakkimaan äänettömästi ja mies tulee samantien vessaan. Ollaan vaikka otettu muutama ja miehellä "hätä". Kauhea häpeä jos vessa haiseekin p**lle!
Joo miksei miehet anna vessarauhaa? kun näen että mies menee paskalle, niin mä meen hienovaraisesti keittiöön ja joskus jopa valutan vesihanaa siellä, että mies saa sontia rauhassa. Miehet sen sijaan ei huomioi tälleen ollenkaan, kait ne ajattelee, että se on naiselle helppoa.
En tiedä miksi oon niin ahdistunut miehen luona vessassa käymisestä, että menen tukkoon koko viikonlopuksi kun siellä olen. Olen paristi jopa yrittänyt käydä vessassa kun mies kokkaa keittiössä, mutta mitään ei tule! Tää on sairasta. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taisin suhteen alussa käydä yleisissä vessoissa ja pinnistelin pierujen kans varmaan vuoden :/
Pakko nostaa tää ketju.
Ollaan tapailtu vasta pari kuukautta ja näen painajaisia miehen vessasta. Siellä kaikuu ja se on ihan oleskelutilan vieressä.
Pahinta on kun yrittää mennä shitille kesken kun katsotaan leffaa ja sanon, ettei tartte panna pauselle niin eikös se laita! Kiva sitten istua pöntöllä ja perätä posliinipieruja tietäen, että se istuu siinä hiljaisuudessa seinän takana kahden metrin päässä pöntöstä, säädin kädessä odottamassa!
Mä en aidosti tiedä miten ajoittaa vessassa käyminen siten, ettei mies kuule kaikkea?? Itse hän toki käy reteesti ja varoittelee hajuista, mutta en mä vaan hemmetti uskalla! Pahin pelkoni on että päästyy joku hirvee painepieru ja sitten pitää palata sinne olkkariin sohvalle... sen takia en käy vessassa vaan pidättelen ja sitten kun pääsen himaan, tyhjenen kun vappupallo seiniä pitkin. :/
Ymmärrän tunteesi. Mutta voisko olla, että tämä miehesikin haluaisi sinun olevan yhtä rempseä kuin hän. Eli hän näillä omilla kommenteillaan haluaa ilmaista, että nämä ovat luonnollisia asioita ja sinäkin voit tarvittaessa sanoa vastaavia juttuja. Nykyisessä suhteessani minä olin se jonka eka piti pakon edessä sanoa, että nyt menen p**** koska siinä menee jonkin verran aikaa. Tämän jälkeen mieskin vapautui kyseisessä asiassa.
En mä tiedä, jotenkin vaan tuntuu pahalta olla ihan niin rempseä... kumpikaan exä (yht. 12v kimpassa) ei koskaan kuullut kun mä pieren. Vaikka siihen lopulta tottuu niin tää alussa tapahtuva vessapaniikki vaan pahenee...Pahin on se miehen vessa kun siellä kaikuu aivan hemmetisti eikä siellä ole mitään muuta elementtiä kun se saakelin pönttö! Ihan kun holvikirkossa pierasis jotain onttoa lankkua vasten.
Nää naiset. Ottaako joku tosissaan elämäänsä tälläisen nynnerön?
Entä jos viet sen vessaharjan ja samalla muitakin tarvikkeita, niin ei ole niin noloa? Shampoota, saippuaa, hiuslakkaa - mitä nyt tarviit. Onkos siellä roskista kuukautissiteille yms.?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät itse kuunnella ja haistella naisen ulostamista?
Kuvottaa ajatuskin, että naisen perästä tulisi paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos viet sen vessaharjan ja samalla muitakin tarvikkeita, niin ei ole niin noloa? Shampoota, saippuaa, hiuslakkaa - mitä nyt tarviit. Onkos siellä roskista kuukautissiteille yms.?
En tiedä saakeli, tekis mieli viedä sinne marakassit tai rummut, ja soitella paskomisen äänet piiloon. :( Vertaistukea?? En voi olla ainoa ujo ulostaja. :( Miten te hoidatte tän suhteen alkuvaiheessa? Ja ei ole mitään muuta kun se pönttö siellä vessassa. Eikä olla vielä siinä pisteessä että viittis sisustamaan alkaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Joo mulla on pierutrauma, sori siitä! Muuten mua pidetään jopa ihan rohkeena, en vaan ole koskaan muitten ihmisten aikana tottunut telläämään sontaa tai muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Annoit syyn wc-roskikselle, miettiny välillä että missä sitä tarvittiin. Sellanen oli vielä, kun asui exän kanssa yhdessä.
Miehiä hävettää kakkaaminen ja piereskely myös, jos on jännite naisen välillä. Helpointa minulle ja tapailemalleni miehelle on ollut pierut ja kakkaamiset silloin, kun minun ja miehen välillä ei ole suurta vetovoimaa. Mitä enemmän toinen vetoaa, sitä vaikeampaa on tuoda ilmi.normaaleja ruumiintoimintoja. Ex-pano oli ruma ja lihava, pystyttiin helposti piereskelemään ja naureskelemaan pieruille. Mutta nyxä on sellainen ettei vaan vielä pysty. En ole kuullut myöskään hänen pieraisevan kertaakaan. Kai sitä pelkää että romantiikka/seksuaalinen vetovoima jotenkin vähenisi jos alkaisimme yhdessä piereskelemään ja haistelemaan toistemme jätöksiä.
Ei oo helppoo.
Mitä sillä vessaharjalla tekee? Mikset voi pyyhkiä paperilla?
Vierailija kirjoitti:
Miehiä hävettää kakkaaminen ja piereskely myös, jos on jännite naisen välillä. Helpointa minulle ja tapailemalleni miehelle on ollut pierut ja kakkaamiset silloin, kun minun ja miehen välillä ei ole suurta vetovoimaa. Mitä enemmän toinen vetoaa, sitä vaikeampaa on tuoda ilmi.normaaleja ruumiintoimintoja. Ex-pano oli ruma ja lihava, pystyttiin helposti piereskelemään ja naureskelemaan pieruille. Mutta nyxä on sellainen ettei vaan vielä pysty. En ole kuullut myöskään hänen pieraisevan kertaakaan. Kai sitä pelkää että romantiikka/seksuaalinen vetovoima jotenkin vähenisi jos alkaisimme yhdessä piereskelemään ja haistelemaan toistemme jätöksiä.
Ei oo helppoo.
Eli jos mies pieree naisensa aikana, on nainen miehen mielestä esteettisesti epäviehättävä, niinkö ? :D Oisko heittää jotain tutkimusta tästä vai pannaanko faktalootaan ihan sun mutun pohjalta?? :D
Jossain isommassa kämpässä menee vielä, siis sellaisessa että vessa on vähän syrjässä. Mutta valitettavasti näin parikymppisenä about kaikki tuttavuudet asuvat yksiöissä tai erittäin pienessä kaksiossa jossa vessa on tyyliin ihan keskeisimmässä paikassa asuntoa ja vuokratalon vessanovi on paperinohut. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät itse kuunnella ja haistella naisen ulostamista?
Ei poikkea miehen paskomisesta kuin asenteissa. Ei ihme, että erotaan paljon jos meininki näin feikkiä jo alussa.
Käsikakka on oikeesti tosi kätevä! Jos yrittää vuorata pönttöä, sitä paperia pitää laittaa paljon ja aina jokaisen pökäleen jälkeen lisäää.
Mutta kun otat pari kolme palaa käteen, käsi exit-reiän alle ja sitten kun jööti osuu paperiin, varovasti lasket sen pönttöön. Tadaa!
Paljon parjattu, mutta toimiva ja siisti tapa kakata äänettömästi.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo helppoo.
Nyt miehiltä mielipidettä tähän, pitääkö paikkansa?
Itse myös välttelen peräpään toimintoja etenkin miesten seurassa, jotkut miehet kyllä paskovat ja pöräyttelevät uudessakin seurassa häpeilemättä, mutta eräs yli vuoden jo tuntemani mies ei koskaan, kerran jopa kuulin hänen juoksevan vessaan pierulle :) Itse kerran vahingossa herätessä paukautin hänen reittään vasten, esitin tietysti nukkuvaa, tunsin kun hän käänsi päätään suuntaani, muttei onneksi sanonut myöhemminkään mitään! Viime kerralla tavatessa hän nukahti seksin jälkeen ja pääsin rauhassa aamukakalle :D
Kiitos muuten tuosta paperivinkistä, olenkin joskus paniikissä pöntöllä mietiskellyt toimisiko se :D
Ehkä teidän pitäisi pyytää miestä laittamaan doggystylessa sormeansa vähän sinne. Jos doggystyleä nimittäin harrastatte, niin kyllä mies jo peppuaukkoanne jumaloi, ja jos sieltä vielä vähän sormella koittaa, niin ei sen jälkeen vessaäänet jaksa nolostuttaa kovin kauaa ainakaan.