Terapeutti alkoi koskettelemaan. Ahdistaa . Ihan selästä vain ja olkapäistä mutta silti
Purin pahaa traumaa hänelle ja hän nousi tuolilta ja tuli viereeni ja sanoi ei hätää,kaikki järjestyy ja alkoi hieromaan selkääni ja hartioita, silitti poskea kun itkin ja silitti hiuksia ja taas selkää. Vetäydyin taaksepäin ja sanoin että kaikki hyvin. En pitänyt siitä kosketuksesta ja tuntui inhottavalta. Ahdistaa kun tiistaina taas tapaaminen, tarkoitti ehkä hyvää mutta alkoi vaan ahdistamaan entistä enemmän.
Kommentit (11)
Kuulostaa että yritti seksuaalisesti lähennellä. Testasi että lämpeisitkö. Oletko nainen ja terapeutti mies?. Silloin todennäköisesti on näin. Jos yrittää vielä lähennellä niin seuraavan kerran sanot napakasti ettet halua että sua fyysisesti kosketaan täällä terapiassa! Jos ei usko, lopetat terapian hänen kanssaan ja harkitset rikosilmoituksen tekoa
Lopeta siellä käynti. Ota joku toinen muualta. Kamalalta kuulostaa tosiaan. Ei ole ammattitaitoinen varmaan.
Soita sille terapeutti villelle, niin voitte yhdessä käydä läp koemaasi ja itkeä
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa että yritti seksuaalisesti lähennellä. Testasi että lämpeisitkö. Oletko nainen ja terapeutti mies?. Silloin todennäköisesti on näin. Jos yrittää vielä lähennellä niin seuraavan kerran sanot napakasti ettet halua että sua fyysisesti kosketaan täällä terapiassa! Jos ei usko, lopetat terapian hänen kanssaan ja harkitset rikosilmoituksen tekoa
Olen mies, ja terapeuttini on nainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä ei ole oikea ap. Olen nainen ja terapeutti on myös nainen. Koin tilanteen vain todella epämukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä ei ole oikea ap. Olen nainen ja terapeutti on myös nainen. Koin tilanteen vain todella epämukavalta.
Minulle maallikkona tuollainen lohduttaminen kuulostaa normaalilta. Laita sille viestiä ja sano ettei se sulle ole. Eihän se voi tietää jos et sano.
Terapeutti EI IKINÄ kosketa asiakasta ellei asiasta sovita etukäteen. Lopeta tuo "terapia".
Minun äiti kerran jähmettyi täysin kun lapseni halasi häntä. Eli kai jotkut traumaiset ovat tosi herkkiä. Mutta tavalliselle ihmiselle se ei ole normaali reaktio.
Laita sille viestii siitä etukäteen
Tuskin tarkoitti pahaa