Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävää paskaa Siljan buffetti

Vierailija
28.02.2017 |

En ole vuosiin syönyt kuin muiden kustantamana laivojen buffissa. Nyt kävimme Siljan buffassa ja voi sitä tunkeminen määrää ja ruoka edelleen samaa sontaa. Kiitos!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tuli alas reipas 5-10 vuotta sitten. Elää vanhalla maineella. Tai sitten meikä on kehittäny  ronkelin maun. (ei voi pitää paikaansa, kun saan tavis ruokia ja ne on edeleen hyviä)

Vierailija
2/24 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteensä kullakin, mulle buffetti on aina laivareissun kohokohta. Löydän sieltä aina kaikkee hyvää enemmän kun sisään mahtuis :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Pari vuotta sittenkään se ei ollut enää hyvä mutta nyt se ei ole enää hintansa arvoinen. Pohjanoteeraus oli lämmin pöytä surkeine lihoineen ja mauttomine kylmine paistettuine perunoineen. Nyt täytyy sanoa että Europan puffetissa ei tehnyt oikein mieli enää edes ahmia:D

Vierailija
4/24 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten joku voi kuvailla ruokaa "järkyttäväksi paskaksi".

Vierailija
5/24 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gu kirjoitti:

Ne tuli alas reipas 5-10 vuotta sitten. Elää vanhalla maineella. Tai sitten meikä on kehittäny  ronkelin maun. (ei voi pitää paikaansa, kun saan tavis ruokia ja ne on edeleen hyviä)

Virolaisen Tallinkin mättöä

Vierailija
6/24 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on silja boikotissa, ja pyrin käymää vaa viikkarilla ;)

Vierailija
7/24 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symphonylla oli ihan ok, mutta Europalla oli täysin ala-arvoinen. Aamiainen varsinkin oli ihan vitsi. 

Vierailija
8/24 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteensä kullakin, mulle buffetti on aina laivareissun kohokohta. Löydän sieltä aina kaikkee hyvää enemmän kun sisään mahtuis :)

Omistaja on Tallink

Vierailija
9/24 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu voisi upota kuin Titanic!!!

Vierailija
10/24 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Todella huonolaatuista ruokaa. Ainoa hyvä asia on ilmaiset juomat. Saa vedettyä kännin edullisesti.

Vierailija
11/24 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siljan buffetti romahti liki 10v sitten. Ensin meni kalat ja äyriäiset. Sitten huononi viinit ja lopulta muutkin. Muistatteko kun Silja lopetti viinihanat ja toi pullon punkkua/valkkaria pöytään :)

Viikkari on parempi. Toivotaan että jaksavat pitää tasoa yllä.

Vierailija
12/24 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttien perusteella tämä on teini-ikäisten keskustelu.

Vai ovatko koulut jääneet kesken?

13/24 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuruuat on mun mielestä hyviä, lämpimät pääruuat taas aikansa eläneitä. Jälkkäreistä syön vain annoksen pehmistä mangosmoothiella tai muulla marja- tai hedelmäsoosilla. Teinit taas tykkäävät äyriäisten lisäksi texmex-tarjonnasta.

Vierailija
14/24 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siljan buffet - ja muutenkin ravintolat - ovat järkyttävän ylihintaisia suhteessa tarjontaan. Viikkarin aamiaisbuffet on kaikkien laivojen kaikista ruokatarjoamisista ehdottomasti voittaja.

(Mun mielestäni muuten ne buffettien viinit ja kalja ovat ihan järkyttävää kuraa, jota ei juo edes ilmaiseksi...)

Vierailija
15/24 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko siellä vielä mätiä?

Vierailija
16/24 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko siellä vielä mätiä?

Ainakin Europalla oli vielä viime kuussa.  Muuten buffa oli kyllä onneton esitys. Viikkarilla se on vielä kohtuullinen.

Vierailija
17/24 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkupalat ja jälkkäri on ihan jees, lämpimät ovat kieltämättä aika kuraa. Mielestäni näin ollut jo pitkään vähän laivalla kuin laivalla.

Vierailija
18/24 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vuosiin syönyt kuin muiden kustantamana laivojen buffissa. Nyt kävimme Siljan buffassa ja voi sitä tunkeminen määrää ja ruoka edelleen samaa sontaa. Kiitos!

Siis muiden rahoilla syödessä ruoka oli ihan ok mutta kun joudut maksamaan itse, se onkin pahaa?

Vierailija
19/24 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siellä siis on huonoa? Maistuuko pahalta, mauttomalta..? Onko raaka-aineet huonolaatuisia? 

Vierailija
20/24 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös a la carte ravintoloiden ruuat on aika vaatimattomia noilla laivoilla. Harmi sinänsä, kun ei niissä ole aikuisille muuta tekemistä kuin syöminen. Ja juominen...