Apua! Olen 20v ja minulta ei kysytty henkareita kun ostin siideriä 2 tölkkiä
Olin Lidlissä ja minulta ei äsken kysytty henkkareita, kun ostin 2 siideriä. Olin aikaisemmin käynyt Alkossa ostamassa vahvaa viinaa viikonlopuksi ja henkkarit kysyttiin. Lidlissä sattuneen jälkeen oli pakko käydä K-kaupassa ostamassa 2 siideriä katsoakseni, että kysytäänkö henkkarit. Kysyttiin. Tuntuu kamalalta, että minun ikäiseltäni ei kysytä henkkaria! Näytänkö jonkun mielestä 30-vuotiaalta? Kokemuksia!!!!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vaihtelevaa, miten minulta kysytään. Lidlissä ei ole kysytty koskaan, harvoin S-kaupoissakaan, eniten kysytään K-kaupoissa ja yleensä Alkossa.
N22
Sama! Aloittajan ei kannata masentua, keneltäkään ei AINA kysytä.
Lol oon 19 ja kävin just itekki k-kaupasta ostaa 2 siideri tölkkiä ja näytän tyylii 15 vuotiaalta eikä kysyny henkkareita xD
Wanha! Naama varmaan kulahtanut 😁
Täällä 32 vuotias jolta vielä kysytään lähes aina.. 🙂
Multa ei oo kysytty ikinä. Oon nyt 37, mutta oikeasti koko elämäni aikana ei ole kysytty kertaakaan, ei edes parikymppisenä. Ja oon nainen.
Parikymppisenä ainoa kerta, kun kysyttiin paperit, oli itsenäisyyspäivänä ostaessani kuohuviiniä vahvat pakkelit naamassa ja tekoturkissa. Olin menossa pönötysteemaiseen itsenäisyyspäivän vastaanottoon muiden ikäisteni kanssa :D
Mutta kyllä mulle on tarjottu bussissa lastenlippua yli 35-vuotiaana. Turha murehtia.
Kelpaako muovinen henkari vai pitääko olla kunnon vanhanajan puinen vaateripustin kassissa mukana?
Niilo22 kirjoitti:
Lol oon 19 ja kävin just itekki k-kaupasta ostaa 2 siideri tölkkiä ja näytän tyylii 15 vuotiaalta eikä kysyny henkkareita xD
Tai sit näytät triplasti vanhemmalta mitä luulet...
Hyvin vaihtelevaa, miten minulta kysytään. Lidlissä ei ole kysytty koskaan, harvoin S-kaupoissakaan, eniten kysytään K-kaupoissa ja yleensä Alkossa.
N22