Mieheni löi minua äsken... Apua
Tätä jatkunut jo n. 8 kuukautta. Mies paljastui väkivaltaiseksi hulluksi. Mitään en uskalla asialle tehdä, koska mies uhkaa kostaa, jos jollekkin kerron. Pelkään todella, mutta olen neuvoton. En tiedä mitä pitäisi tehdä.. Meillä on 1 vuotias lapsi. :(
Kommentit (23)
Soita turvakotiin, ei tuo tuosta parane.
Ei jatkoon kirjoitti:
Muttakun niinkuin sanoin, että en uskalla ilmoittaa minnekkään, koska pelkään, että mies kostaa sen jälkeen minulle tai pienelle vauvalleni.. :( Pelkään suunnattomasti!!
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon kirjoitti:
Muttakun niinkuin sanoin, että en uskalla ilmoittaa minnekkään, koska pelkään, että mies kostaa sen jälkeen minulle tai pienelle vauvalleni.. :( Pelkään suunnattomasti!!
No sitä varten ne turvakodit just on!
Toivottavasti ei oo kyseessä mun eksäni. Oli täysi psykopaatti. Onneks ei asuttu yhdessä niin pääsin pakenemaan. Ap oikeesti neuvoni: ota lapsi ja lähde turvaan. Tuo ei tuosta parane, pahenee vaan. Ja mistäs tiedät, mieshän voi olla vaikka kuinka tuttu poliisille ja saattaa olla hakukin päällä. Ainakin mun eksäni oli pahoinpidellyt jo useita naisia
Minua uhataan väkivallalla ja kirjoitan avunhuutoni av:lle. Ehkä sä todellakin olet niin yksinkertainen että luonto karsii pois.
Mitä tapahtuu jos et tee mitään? Niinpä. Odota kunnes mies on poissa kotoa, sitten turvakotiin mars.
Löi äsken, on jatkunut 8kk? Turvakotiin ennenkuin alkaa lyödä lasta!
Nyt heti tilaisuuden tullen soittoa turvakotiin, sieltä neuvovat. Ja sinne ei mies pääse! Sieltä saat apua ja neuvoa eteenpäin. Missäpäin asut? Voin etsiä sinulle lähimmän turvakodin osoitteen ja numeron.
Jos et itsesi takia halua/uskalla lähteä, niin lähde edes lapsen takia. Et halua hänelle tuollaista lapsuutta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt heti tilaisuuden tullen soittoa turvakotiin, sieltä neuvovat. Ja sinne ei mies pääse! Sieltä saat apua ja neuvoa eteenpäin. Missäpäin asut? Voin etsiä sinulle lähimmän turvakodin osoitteen ja numeron.
Jos et itsesi takia halua/uskalla lähteä, niin lähde edes lapsen takia. Et halua hänelle tuollaista lapsuutta.
Minä asun Tampereella.. Mies tuntee jotain moottoripyöräkerholaisia, ja pahoja sellaisia.. Sen takia pelkään, on myös uhkaillut heillä.. :(
ap
Vierailija kirjoitti:
Minua uhataan väkivallalla ja kirjoitan avunhuutoni av:lle. Ehkä sä todellakin olet niin yksinkertainen että luonto karsii pois.
Mitä helvettiä nää tämmöiset kommentit hyödyttää? Saatko hyvän mielen kiusaamalla muutenkin hädänalaista ihmistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et itsesi takia halua/uskalla lähteä, niin lähde edes lapsen takia. Et halua hänelle tuollaista lapsuutta.Minä asun Tampereella.. Mies tuntee jotain moottoripyöräkerholaisia, ja pahoja sellaisia.. Sen takia pelkään, on myös uhkaillut heillä.. :(
ap
No kai sä nyt tajuat että vaikka kuinka pelottaa, on pakko jotain tehdä?! Vai miten sä luulit että me voidaan auttaa? Eihän sulla ole kuin kaksi vaihtoehtoa: lähteä tai jäädä. Ihan itse valitset kumpi on parasta sulle ja lapsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et itsesi takia halua/uskalla lähteä, niin lähde edes lapsen takia. Et halua hänelle tuollaista lapsuutta.Minä asun Tampereella.. Mies tuntee jotain moottoripyöräkerholaisia, ja pahoja sellaisia.. Sen takia pelkään, on myös uhkaillut heillä.. :(
ap
Ja mitkäköhän moottoripyöräkerholaiset lähtee pahoinpitelemään viattomia naisia ja lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Eläs nyt mollaa toista, kun vasta on 8kk ollu nyrkkeilysäkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mitä enemmän kerrot tilanteestasi, sitä varmempi olen että kyseessä on myös mun eksä. Uhkaili aina juuri näillä helvetin enkeleiden tyypeillä..
Soitat poliisille, ja kun herra putkassa, pakkaat kamat ja jätät sen sian.
Tampereen turvakodin numero 0503099313, vastaavat 24h. Soita heti tai heti kun pystyt. Ja kerro heille koko tilanne, työntekijöillä on vaitiolovelvollisuus ja kyky auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ja mitkäköhän moottoripyöräkerholaiset lähtee pahoinpitelemään viattomia naisia ja lapsia?
Ei tosiaan mitkään, ap:n mies yrittää vain pelotella (onnistuen siinä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ihan kuin Jessica Ruokalan mies,vasta vieras nainen sai lopettamaan suhteen.
JOHNNY WEISSMULLER