Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei minusta ole köyhän miehen vaimoksi

Vierailija
27.02.2017 |

En vaan enää jaksa millään köyhyyttä. Muita samanlaisia?

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks haaveilet älyttömyyksistä tai miks teit perheen ennen haaveitten toteuttamista? Turha ulista ku maitolasi kaatunu. Tottakai rahat menee perheeseen ja niin kuuluu mennäki.

Vierailija
22/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ap unelmiesi hinta, niin nähdään mitä niille voisi tehdä? Mihin laittaisit rahaa, jos sitä olisi?

Ostasin kesämökin ja veneen eli unelmien hinta n 150 000 euroa. Ja kaikki rahat meillä menee lasten ja perheen elatukseen.

Heität ukon pihalle ja sen jälkeen ostat kesämökin ja veneen. 

Rahani ovat menneet perheen elättämiseen. Ei ole tuollaisiin sittenkään varaa.

Olisit ostanut mökin ja veneen silloin, kun rahaa vielä oli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesämökki ja vene ovat kuin työleiri ja ylimääräistä rahanmenoa varakkaammallekin. Hanki mieluummin optimistijolla, jonka piilotat rantaruovikkoon sekä kahden hengen riippumatto sadesuojineen  ja retkikeitin. Lapsille hoitaja palvelus palveluksesta periaatteella.

Mä voisin myydä ap:lle meidän jollan:) Eikä maksa paljoo.

Vierailija
24/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta matkailuvaunu tai auto. Vaihtuu maisematki jatkuvasti. Ainii mut eihän sulle kelpaa ja voi voi ku ne lapset tarvii kaikelaista.. Voi voi voi...

Vierailija
25/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. Olen ollut nyt yli 3 vuotta mukavan, kiltin ja fiksun miehen kanssa, mutta hänen köyhyytensä, velkansa ja ainainen heikko taloudellinen tilanne raastavat. Kyse on kuitenkin omasta tulevaisuudestani, joihin kuuluu kalliitakin unelmia.

Onko miehesi muutoin ihana ja ongelmaton? Pyrkiikö hän kohentamaan taloudellista tilannettaan? Mitä asioita rakastat hänessä? Haluaako hän naimisiin?

Vierailija
26/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on kuitenki terveitä, menestyy keskimääräsesti koulussa, teillä on ruokaa, vaatetta, leluja, telkkari?

Vierailija
27/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas haluaisin köyhän ja mukavan vaimon! Mistä niitä köyhiä naisia löytää?

Vierailija
28/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla karvavisa ;)

Vierailija
29/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo otti minut köyhänä, mutta olen 20 vuodessa muuttunut varattomasta opiskelijasta hyvätuloiseksi ja varakkaaksi.

Minusta tuo 150.000€ on niin pikkusumma, että voisit yrittää itsekin sen säästää ja sijoittaa.

Vierailija
30/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua. Olen ollut nyt yli 3 vuotta mukavan, kiltin ja fiksun miehen kanssa, mutta hänen köyhyytensä, velkansa ja ainainen heikko taloudellinen tilanne raastavat. Kyse on kuitenkin omasta tulevaisuudestani, joihin kuuluu kalliitakin unelmia.

Onko miehesi muutoin ihana ja ongelmaton? Pyrkiikö hän kohentamaan taloudellista tilannettaan? Mitä asioita rakastat hänessä? Haluaako hän naimisiin?

A.p:lla ei ollu köyhä mies vaan hänellä ei ole rikasta miestä, joka ostais hänelle veneen. Monellako tavallisella ihmisellä on vene?

Vierailija
31/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas haluaisin köyhän ja mukavan vaimon! Mistä niitä köyhiä naisia löytää?

Minä olen köyhä, mutta en ole mukava. :D

Vierailija
32/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te ap edes mökki ihmisiä, tai veneilijöitä?

Vierailija
33/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä sitte, niin ku muutki..

Vierailija
34/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Itselläni eropäätöksessä erittäin painava tekijä oli miehen olematon kyky käsitellä rahaa. Jouduin todella pyristelemään etten joutunut luottotiedottomaksi (kuten hän), kun hän lupasi hoitaa yhteisiä maksuja ja sitten ei voinutkaan.

Aina hän niin positiivisesti suhtautu (ja itse aidosti uskoi hoitavansa), lopulta en vaan kestänyt sitä jatkuvaa pettymystä ja köyhäilyä.

Vierailija
35/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A.p:lla ei ollu köyhä mies vaan hänellä ei ole rikasta miestä, joka ostais hänelle veneen. Monellako tavallisella ihmisellä on vene?

Meilllä on kesämökki, soutuvene ja jolla. Ihan tavallisia ihmisiä silti ollaan. Ap unohti mainita, millasesta luksuspaatista se haaveilee.

Vierailija
36/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rikkaan miehen köyhä vaimo. Hävettää jos tuo antaa rahaa tai ostaa jotain kalliimpaa minulle kun en voi antaa mitään takaisin, ei me pelkästään materiaalista välitetä mutta tuntuu se vähän ikävältä kun itse pystyy vuodesta toiseen antamaan lahjaksi vain haluja ja pusuja.

Kelpaisi olla edes vähän köyhempi mies :D

Vierailija
37/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olisi siis omasta mielestään sopiva rikkaan miehen vaimoksi. Hmmm... Millä perusteella?

Voisi olla markkina-arvo-reality-check paikallaan.

Vierailija
38/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uupunut kirjoitti:

Ymmärrän sinua. Samaa vikaa. Olen nainen, ja ainoa joka käy työssä. Olen jo valmiiksi uupunut ja sairauksia on, mutta pakko jaksaa. Mies on ollut yli vuoden, pian 1,5 vuotta ilman työtä. Väsyttää vastata yksin kaikesta ja sairaslomaa tarvitsisin, mutten uskalla jäädä. Ihan paskaa päivästä toiseen. Välillä suunnittelen ajavani rekkaa päin, pääsisi tästä paskaelämästä.

Se päivä tulee kyllä kun et pääse enää sängystä ylös, usko pois. Mitä jos kuitenki saikuttasit jo nyt..

Vierailija
39/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap olisi siis omasta mielestään sopiva rikkaan miehen vaimoksi. Hmmm... Millä perusteella?

Voisi olla markkina-arvo-reality-check paikallaan.

Eli susta on ihan oikein myydä itsensä?

Vierailija
40/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mieheni on aivan tyytyväinen taloudelliseen tilanteeseen ne ja elämäämme. Lapset ovat terveitä,on ruokaa ja leluja. Minun haaveitani nuo kesämökki ja vene on. Mies ei haaveile mistään eikä hän halua säästää lainkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme