Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei minusta ole köyhän miehen vaimoksi

Vierailija
27.02.2017 |

En vaan enää jaksa millään köyhyyttä. Muita samanlaisia?

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihmeessä ero ja etsi rikas mies.

Vierailija
2/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos hankkisit itse tuloja? Silloin vain miehesi olisi köyhä, mutta et sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. Samaa vikaa. Olen nainen, ja ainoa joka käy työssä. Olen jo valmiiksi uupunut ja sairauksia on, mutta pakko jaksaa. Mies on ollut yli vuoden, pian 1,5 vuotta ilman työtä. Väsyttää vastata yksin kaikesta ja sairaslomaa tarvitsisin, mutten uskalla jäädä. Ihan paskaa päivästä toiseen. Välillä suunnittelen ajavani rekkaa päin, pääsisi tästä paskaelämästä.

Vierailija
4/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos hankkisit itse tuloja? Silloin vain miehesi olisi köyhä, mutta et sinä.

Perheen pyörittämiseen ne rahat menee joka tapauksessa.

Vierailija
5/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas otin köyhän miehen. Me ollaan onnellisia, ilman suurta määrää mammonaakin. Meillä on toisemme.

Vierailija
6/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä, mutta rehellinen sekä hyvä sängyssä kyllä kelpaisi:) Mihin kulutat? Ovatko unelmasi kalliitakin? 

Vierailija
7/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas otin köyhän miehen. Me ollaan onnellisia, ilman suurta määrää mammonaakin. Meillä on toisemme.

Kuinka kauan olette olleet yhdessä?

Vierailija
8/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan olette olleet yhdessä?

10 vuotta.

Vierailija
9/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä, mutta rehellinen sekä hyvä sängyssä kyllä kelpaisi:) Mihin kulutat? Ovatko unelmasi kalliitakin? 

On liian kalliita unelmia taloustilanteeseen nähden. Tällä hetkellä en kuluta muuhun kuin peruselämiseen koska lapsetkin tarvitsevat aina kaikenlaista.

Vierailija
10/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä mieluummin vaikka esim. kallionseinämää, säästyy rekkakuskin ja hänen mahdollisen perheen pilalle menevät elämät. Kiitos!

t. rekkakuski

Vierailija
11/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään nimessä ei mitään köyhää, pa -tapausta. Kannattaa valita huolella. Rikas on paras.

Vierailija
12/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä olen ainoa työssäkäyvä. Mies ja neljä lasta elätettävänä. Rahallisesti pärjäisin paremmin yksin. Mies on aiemmin ollut töissä, nyt viimeiset 3 vuotta vain ajoittain. Työttömyys ei haittaisi niin kovin, jos olisi edes yritystä, mutta ei mitään tulevaisuuden suunnitelmaa tunnu olevan. Kotonakaan ei saa enää mitään tehtyä, kaikki on minun töitäni. Ja sitten mietitään mihin se läheisyys ja seksi katosi parisuhteesta.

Vierailija
13/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakaan ei olisi köyhäksi mutta olen keksinyt tällaisen vallankumouksellisen asian kuin rahan tienaaminen ihan ite omin pikku kätösin. Kyllä kelpaa, on ihana köyhä mies ja rahaa.

Vierailija
14/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap unelmiesi hinta, niin nähdään mitä niille voisi tehdä? Mihin laittaisit rahaa, jos sitä olisi?

Vierailija
15/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ap unelmiesi hinta, niin nähdään mitä niille voisi tehdä? Mihin laittaisit rahaa, jos sitä olisi?

Ostasin kesämökin ja veneen eli unelmien hinta n 150 000 euroa. Ja kaikki rahat meillä menee lasten ja perheen elatukseen.

Vierailija
16/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uupunut kirjoitti:

Ymmärrän sinua. Samaa vikaa. Olen nainen, ja ainoa joka käy työssä. Olen jo valmiiksi uupunut ja sairauksia on, mutta pakko jaksaa. Mies on ollut yli vuoden, pian 1,5 vuotta ilman työtä. Väsyttää vastata yksin kaikesta ja sairaslomaa tarvitsisin, mutten uskalla jäädä. Ihan paskaa päivästä toiseen. Välillä suunnittelen ajavani rekkaa päin, pääsisi tästä paskaelämästä.

Suosittelen, että haet keskusteluapua itsellesi.

Miksi ihmeessä haluat vaikeuttaa jonkun rekkakuskin elämää itsetuhoisuudellasi? Julmaa.

Vierailija
17/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostasin kesämökin ja veneen eli unelmien hinta n 150 000 euroa. Ja kaikki rahat meillä menee lasten ja perheen elatukseen.

Heität ukon pihalle ja sen jälkeen ostat kesämökin ja veneen. 

Vierailija
18/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämökki ja vene ovat kuin työleiri ja ylimääräistä rahanmenoa varakkaammallekin. Hanki mieluummin optimistijolla, jonka piilotat rantaruovikkoon sekä kahden hengen riippumatto sadesuojineen  ja retkikeitin. Lapsille hoitaja palvelus palveluksesta periaatteella.

Vierailija
19/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heität ukon pihalle ja sen jälkeen ostat kesämökin ja veneen. 

Rahani ovat menneet perheen elättämiseen. Ei ole tuollaisiin sittenkään varaa.

Vierailija
20/95 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se miehen syy, ettei teillä ole kesämökkiä tai venettä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme