Ei minusta ole köyhän miehen vaimoksi
En vaan enää jaksa millään köyhyyttä. Muita samanlaisia?
Kommentit (95)
Mitä jos hankkisit itse tuloja? Silloin vain miehesi olisi köyhä, mutta et sinä.
Ymmärrän sinua. Samaa vikaa. Olen nainen, ja ainoa joka käy työssä. Olen jo valmiiksi uupunut ja sairauksia on, mutta pakko jaksaa. Mies on ollut yli vuoden, pian 1,5 vuotta ilman työtä. Väsyttää vastata yksin kaikesta ja sairaslomaa tarvitsisin, mutten uskalla jäädä. Ihan paskaa päivästä toiseen. Välillä suunnittelen ajavani rekkaa päin, pääsisi tästä paskaelämästä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos hankkisit itse tuloja? Silloin vain miehesi olisi köyhä, mutta et sinä.
Perheen pyörittämiseen ne rahat menee joka tapauksessa.
Mä taas otin köyhän miehen. Me ollaan onnellisia, ilman suurta määrää mammonaakin. Meillä on toisemme.
Köyhä, mutta rehellinen sekä hyvä sängyssä kyllä kelpaisi:) Mihin kulutat? Ovatko unelmasi kalliitakin?
Vierailija kirjoitti:
Mä taas otin köyhän miehen. Me ollaan onnellisia, ilman suurta määrää mammonaakin. Meillä on toisemme.
Kuinka kauan olette olleet yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan olette olleet yhdessä?
10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Köyhä, mutta rehellinen sekä hyvä sängyssä kyllä kelpaisi:) Mihin kulutat? Ovatko unelmasi kalliitakin?
On liian kalliita unelmia taloustilanteeseen nähden. Tällä hetkellä en kuluta muuhun kuin peruselämiseen koska lapsetkin tarvitsevat aina kaikenlaista.
Käytä mieluummin vaikka esim. kallionseinämää, säästyy rekkakuskin ja hänen mahdollisen perheen pilalle menevät elämät. Kiitos!
t. rekkakuski
Missään nimessä ei mitään köyhää, pa -tapausta. Kannattaa valita huolella. Rikas on paras.
Meillä minä olen ainoa työssäkäyvä. Mies ja neljä lasta elätettävänä. Rahallisesti pärjäisin paremmin yksin. Mies on aiemmin ollut töissä, nyt viimeiset 3 vuotta vain ajoittain. Työttömyys ei haittaisi niin kovin, jos olisi edes yritystä, mutta ei mitään tulevaisuuden suunnitelmaa tunnu olevan. Kotonakaan ei saa enää mitään tehtyä, kaikki on minun töitäni. Ja sitten mietitään mihin se läheisyys ja seksi katosi parisuhteesta.
Mustakaan ei olisi köyhäksi mutta olen keksinyt tällaisen vallankumouksellisen asian kuin rahan tienaaminen ihan ite omin pikku kätösin. Kyllä kelpaa, on ihana köyhä mies ja rahaa.
Kerro ap unelmiesi hinta, niin nähdään mitä niille voisi tehdä? Mihin laittaisit rahaa, jos sitä olisi?
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap unelmiesi hinta, niin nähdään mitä niille voisi tehdä? Mihin laittaisit rahaa, jos sitä olisi?
Ostasin kesämökin ja veneen eli unelmien hinta n 150 000 euroa. Ja kaikki rahat meillä menee lasten ja perheen elatukseen.
Uupunut kirjoitti:
Ymmärrän sinua. Samaa vikaa. Olen nainen, ja ainoa joka käy työssä. Olen jo valmiiksi uupunut ja sairauksia on, mutta pakko jaksaa. Mies on ollut yli vuoden, pian 1,5 vuotta ilman työtä. Väsyttää vastata yksin kaikesta ja sairaslomaa tarvitsisin, mutten uskalla jäädä. Ihan paskaa päivästä toiseen. Välillä suunnittelen ajavani rekkaa päin, pääsisi tästä paskaelämästä.
Suosittelen, että haet keskusteluapua itsellesi.
Miksi ihmeessä haluat vaikeuttaa jonkun rekkakuskin elämää itsetuhoisuudellasi? Julmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostasin kesämökin ja veneen eli unelmien hinta n 150 000 euroa. Ja kaikki rahat meillä menee lasten ja perheen elatukseen.
Heität ukon pihalle ja sen jälkeen ostat kesämökin ja veneen.
Kesämökki ja vene ovat kuin työleiri ja ylimääräistä rahanmenoa varakkaammallekin. Hanki mieluummin optimistijolla, jonka piilotat rantaruovikkoon sekä kahden hengen riippumatto sadesuojineen ja retkikeitin. Lapsille hoitaja palvelus palveluksesta periaatteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heität ukon pihalle ja sen jälkeen ostat kesämökin ja veneen.
Rahani ovat menneet perheen elättämiseen. Ei ole tuollaisiin sittenkään varaa.
Onko se miehen syy, ettei teillä ole kesämökkiä tai venettä?
Ota ihmeessä ero ja etsi rikas mies.