Millainen on ihminen jolla on vaikea luonne? Ihmissuhteissa hankala siis.
Kommentit (221)
Lapsuudenkodissa oli kaksi mahdotonta ihmistä parisuhteessa. Toinen oli sulkeutuva murjottaja. Ihan mikä tahansa asia, mikä ei mennyt täysin oman mielen mukaan, laukaisi murjotuksen. Muistanpa yhden lapin loman, kun jossain kaupassa e ollut oikeanlaista ruisleipää. Autossa tuli huuto, että hänhän käski ottaa oikeaa ruisleipää mukaan kotoa, eikö muka käskenyt. Ja sen jälkeen hiljaisuus ja murjotusta mökin sisällä päiväkausia. En muista, söikö hän edes mitään moneen päivään. Iloinen lomafiilis koko porukalla.
Toinen taas oli uskomaton kontrollifriikki kakessa. Miten puhdasta pitää kotona olla ja miten siivotaan. Ruoka oli pöydässä kellonlyömälleen. Viikonloppuna ja lomilla lounas klo 10, vaikka kenelläkään ei olisi ollut nälkä. Jos toinen katsoi illalla tv:tä, tuli komento, moneltako se tv menee kiinni, että ihmiset saa nukkua. Lenkkeily klo 19 jälkeen oli ehdottomasti kaikilta kielletty, kielsi myös puolisoltaan eli aikuiselta ihmiseltä, että eihän sitä näin myöhään ravata ulkona, ei tule uni illalla.
Mahdottomia ja hankalia ihmisiä molemmat, ei olisi heidän koskaan pitänyt alkaa parisuhteeseen.
Mä oon hankala ihminen ihmissuhteissa, etenkin seurustelu. Oon aivan liian nössö enkä osaa pitää puoliani. Mua sitten loukataan vahingossa tai tarkotuksella, enkä saa sanottua asiasta. Kun on tarpeeksi kauan loukattu, saan tarpeekseni ja on pakko lopettaa suhde. Hankalaa tää on mullekin, mutta toisen näkökulmasta ero tulee varmaan yllättäen ja mä oon se hankala.
Määrääjä. Päällepäsmäri. Kaikessa vain hänen pillin mukaan mennään.
Hän on hankala,hankala ja vielä kerran hankala ihminen.. On aina oikeassa,toinen tietysti on lähtökohtaisesti Aina väärässä,ei pyydä myöskään koskaan anteeksi viitaten tähän kun hän on mielestään itse aina oikeassa, toiselta olettaa tietysti anteeksi pyyntöä, koska vain toiset mokailevat, raivostuu suhteettomasti myös pikku asioista joilla ei ole todellisuudessa mitään merkitystä, todellinen pikku tarkka pilkun viilaaja. Itse hän ei tätä näe näin luonnollisesti..
Itse hän voi aina tehdä virheitä se ei häntä haittaa, koska hän ei koe niitä edes virheiksi jos joku näistä huomauttaa hän tietysti raivostuu ja on pitkävihainen, jos asia ylipäätään saadaan edes sovittua..ja voit uskoa että kun välillenne tulee konflikteja, näihin uskomiisi sovittuihin riitoihin tullaan palaamaan ikuisesti ja virheistä tullaan huomauttelemaan maailmaan tappiin asti, näin se menee joskus...:/
Tämä on helppo päätellä laajemmin. Jos ihminen pyrkii koko ajan muuttamaan jotain tai haluaa koko ajan jotain, se tekee sitä sen takia, että ei tunne itseään eikä sen takia kunnolla edes tiedä, mitä haluaa ja se yrittää sen takia sen takia muutella ja vaihdella koko ajan jotain. Puolisoilla tämä ilmenee toisen muuttamisen haluna. Valtaosa varsinkin miehistä ei tuossa tajua, että puoliso on jo vaihtanut miestä, vaikka asuisikin vielä kotona. Sitä ei voi muuttaa, sitä ei voi korjata eikä sitä voi auttaa. Jos toinen on koko ajan jotain vailla, se on sitä kaikessa ja siis usein myös tyytymätön, loukkaantumisherkkä ja niin edelleen. Kun jotain puuttuu koko ajan, eikä tiedä, mitä se on, eikä edes tiedä, mistä se johtu, se on loppu jo silloin, kun mikään ylipäätään edes alkaa.
Mieliala vaihtelee ja pitää koko ajan varpaillaan. Tämä siis parisuhteessa.
m
Ei halua tehdä mitään töiden jälkeen muuta kuin möllöttää tvn edessä. Ja valittaa kun pitäis liikkua jonnekin.
Kevytkenkäinen, flirttailee muille ja jopa pettää, mitätöi selän takana, käyttää taloudellisesti hyväksi, vaatii jatkuvaa erikoiskohtelua, narsistinen. Ihmissuhteet loppuvat siinä vaiheessa, kun häntä ei palvonta tarpeeksi
Vierailija kirjoitti:
Minulle hankalin ihmistyyppi olisi takertuja.
Mitä ymmärrät takertujalla? Jos mielestäsi vaikka poikaystäväni on takertuja, kun haluaa viettää aikaa sinunkin kanssasi, mutta itse haluat vain tulla ja mennä kavereiden ja sukusikin kanssa miten haluat? Et koskaan ole hänen kanssaan kaksin ja toivekin siitä on mielestäsi takertumista?
Minusta hankalinta on jos ihminen käy alituista sotaa tai kilpailee ja haluaa voittaa toisen lyömällä vyön alle.
Valehtelija, lupausten pettäjä. Ei onnistu elämä paskakasan kanssa.
Valetta valetta
Räväkkä tosielämän terminator, haukutaan kaikki seläntakana ja kakkaa tulee ulos suusta! Tietää kaiken, osaa kaiken ja tekee kaiken (omasta mielestään ). Suora ( koiran ripulipa@ska asiat ja pano sessiot selvitetään työmaalla ).
Ongelmatilanteissa huudetaan lakkaamatta, jottei pysty sanomaan takas mitään. Keräilyharrastuksena lapset ja eläimet.
On ex lähihoitaja ja tekee diagnoosin kuin diagnoosin kenestä tahansa. On kaunis ja paras ja ihanin. Lisäksi joka työmaasami on kiinnostunut ja ihailee minua!
Epäselvä ihminen joka ei puhu asioista tai kommunikoi siilleen epäselvästi / ei täsmällisesti aivan kuin jättäen asioita auki että voi sitten sanoa "en minä niin tarkoittanut"
Tuuliviiri. Suunnitelmat muuttuu moneen kertaan ja niihin sidottujen muiden ihmisten aikataulut eivät kiinnosta. Mikäli nämä vielä protestoivat, saavat kuulla olevansa joustamattomia ja hankalia.
Epärehellinen, ailahteleva, epäempaattinen, karttaa kaikkia liikuntaa, ihminen joka ei ole kiinnostunut muista kuin vain itsestään, eikä seuraa aikaansa eli tylsä. Alkoholiin menevä ja tupakoiva.
Aitoon MT -tyyliin lämmintä ja kylmää vuorotellen päivätolkulla. Onneksi jätin jännät ihmiset pois elämästäni jo 20 vuotta sitten. En ole todellakaan katunut.
Pysyn tuollaisista ihmisistä kaukana hyi.
Hankala ja vaikea ihminen ei yleensä itse ymmärrä että on muiden mielestä sellainen. Tunnistat tämän ihmisen siitä että hänen mielestään kaikki muut ihmiset hänen ympärillään ovat hankalia, usein hän mainitsee tästä muillekin , hän ei vain ymmärrä että hän sattuukin itse olemaan se vaikea tyyppi...
Tällainen ihminen ei pyydä ikinä anteeksi ja aina on toisen vika,omia tekemisiään ei osaa edes kriittisesti ajatella vaan luulee että tekee aina itse kaiken täydellisesti...kerrassaan mahtava tyyppi...:/
Tunnistin tästä itseni osittain. Tähän käytökseen voi olla monia erilaisia syitä, mutta yksi on esimerkiksi se, että kokee myötäilyn ja mielistelyn itselleen hyödyllisempänä. Jos sanoisi suoraan ajatuksensa, siitä voisi seurata epätoivottuja asioita. Esimerkiksi työelämässä on aika selvää että jos vaikka pomo tai joku työkaveri on k-pää jota ystävien kesken haukkuu, tälle henkilölle itselleen ei tuo näitä ajatuksia esiin, koska jokainen tietää mihin se johtaisi. Itse pystyn helposti hymyillä ja esittää kivaa ihmiselle, jota oikeasti inhoan yli kaiken.