Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on ihminen jolla on vaikea luonne? Ihmissuhteissa hankala siis.

Vierailija
27.02.2017 |

Onko kokemusta tällaisesta?

Kommentit (221)

Vierailija
221/221 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia on ne, jotka käyttää virka-asemaansa väärin. Ovat esim. juristeja. Keksivät omia typeriä sääntöjä, ja hyökkää sua vastaan. Käyttää psykologista uhkailua, "mä olen juristi ja tiedän paremmin, sun täytyy nöyrtyä". Erittäin tyhmät ihmiset, jotka ovat todella voimakasmielisiä. Se on myös tosi suuri ongelma. Ihmiset, jotka ei tajua mitään. Mikään maailman rautalanka ei riitä vääntämään asiaa kaaliin. 

Aivopestyt ihmiset myös tosi vaikeita. Uskovat jotain juttua kuin kirveen silmään, jos joku on saanut aivopestyä. Ei ajattele omilla aivoilla mitään, vaan kaikki ajatukset on apinoitu muualta, ymmärtämättä niitä. Imiset, jotka vaatii mahdottomia,mutta ei katso omia mokia. Ovat täysin sokeita omille virheilleen. Väittelijät ovat syvältä. Väittely on vihaa. Se voittaa, joka vihaa enemmän. Toimivassa kanssakäynnissä ei ole väittelyä. 

Tässä oli muutama todella hyvä pointti. Tyhmä, aivopesty ja voimakasmielinen on aivan järkyttävä yhdistelmä ihmisessä. Yksi entinen ystävä on tällainen, pakko oli ottaa etäisyyttä. Aina olen pohtinut, mitkä asiat johtavat siihen, että ihmisestä tulee sellainen? Onko se vaan niin, että jos ei normaalia yleissivistystä löydy, niin ihminen imee kaiken tiedon ymmärtämättä sitä ja huonon itsetunnon johdosta alkaa sitten tyrkyttää apinoituja näkemyksiään kaikille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme