Voiko rinnattomien naisten "rintoja" hyväillä, vai tuntuuko se heistä vain kiusalliselta?
Puhutaan siis sellaisista todella pienitissisistä naisista.
Kommentit (48)
En nauti vaan häpeän. Aina jos mies koskeekin rintojani, toivon vaan että "voi kunpa ne olis isommat" :( t. Aa-kuppi
Ainakin minut saa rintoja hyväilemällä orgasmin partaalle ja litimäräksi. En ole ihan siinä käsityksessä, että miehen voisi saada kuumumaan yhtä hyvin pelkästään miehen rintoja kiihottamalla.
Kuvittelisin että tissit on tissit koosta riippumatta joten hyvältähän se tuntuu?
Jos naisella ei ole tissejä, niin ei sellasta ufoa voi naiseksi kutsua.. Mies se on.. Jos mä haluan pelkkiä nännejä näpräillä, niin sama alkaa homoks.. Mut kun mulla ei ole mitään mielenkiintoa näin miehenä miehiä kohtaan, joten en myöskään ota tissitöntä naistakaan... Jos panisin tissitöntä naista, se tuntuis siltä ku panis miestä..
Miehenkin rintaa ja nännejä kannattaa hyväillä, sekin tuntuu hyvältä ja kiihottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minut saa rintoja hyväilemällä orgasmin partaalle ja litimäräksi. En ole ihan siinä käsityksessä, että miehen voisi saada kuumumaan yhtä hyvin pelkästään miehen rintoja kiihottamalla.
Kyllä minä saan mieheni ihan sekaisin hivelemällä, nuolemalla, kynsimällä, näykkimällä ja imemällä hänen rintaansa ja nännejä.
Ei vain voi olla yksilöllistä, vaan on yksilöllistä, ihan kuten kaikki muutkin tuntemukset ja mieltymykset.