Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko rinnattomien naisten "rintoja" hyväillä, vai tuntuuko se heistä vain kiusalliselta?

Vierailija
26.02.2017 |

Puhutaan siis sellaisista todella pienitissisistä naisista.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. No itse olen kuullut parin isorintaisen naisen sanovan että heidän rintansa eivät ole mitenkään herkät. Voi olla yksilöllistä. 

Ei vain voi olla yksilöllistä, vaan on yksilöllistä, ihan kuten kaikki muutkin tuntemukset ja mieltymykset.

Vierailija
42/48 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti vaan häpeän. Aina jos mies koskeekin rintojani, toivon vaan että "voi kunpa ne olis isommat" :( t. Aa-kuppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minut saa rintoja hyväilemällä orgasmin partaalle ja litimäräksi. En ole ihan siinä käsityksessä, että miehen voisi saada kuumumaan yhtä hyvin pelkästään miehen rintoja kiihottamalla.

Vierailija
44/48 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelisin että tissit on tissit koosta riippumatta joten hyvältähän se tuntuu?

Vierailija
45/48 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella ei ole tissejä, niin ei sellasta ufoa voi naiseksi kutsua.. Mies se on.. Jos mä haluan pelkkiä nännejä näpräillä, niin sama alkaa homoks.. Mut kun mulla ei ole mitään mielenkiintoa näin miehenä miehiä kohtaan, joten en myöskään ota tissitöntä naistakaan... Jos panisin tissitöntä naista, se tuntuis siltä ku panis miestä..

Vierailija
46/48 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenkin rintaa ja nännejä kannattaa hyväillä, sekin tuntuu hyvältä ja kiihottavalta.

Vierailija
47/48 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minut saa rintoja hyväilemällä orgasmin partaalle ja litimäräksi. En ole ihan siinä käsityksessä, että miehen voisi saada kuumumaan yhtä hyvin pelkästään miehen rintoja kiihottamalla.

Kyllä minä saan mieheni ihan sekaisin hivelemällä, nuolemalla, kynsimällä, näykkimällä ja imemällä hänen rintaansa ja nännejä.

Vierailija
48/48 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnathan on kivoja ovatpa pienet tai isot