Voiko rinnattomien naisten "rintoja" hyväillä, vai tuntuuko se heistä vain kiusalliselta?
Puhutaan siis sellaisista todella pienitissisistä naisista.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinnat ovat useinmille naisille erittäin erogeeninen alue ihan niiden koosta riippumatta.
Vai mitäpä AP luulet, että kannattaako naisen vastaavasti välttää hyväilemästä myös pienimunaisen miehen penistä sen koon takia? Niinpä... ;)
Penis ei ole verrannollinen tisseihin vaan pilluun. Oikea vertaus olisi, että kannattaako naisen välttää hyväilemästä miehen rintoja niiden koon takia?
Sulla on kyllä aika alkeellinen käsitys naisen erogeenisistä alueista, jos luulet, että naisen ja miehen rinnat on "samalla linjalla".
Vai onko sinulla sittenkin alkeellinen käsitys peniksestä, jos luulet, että naisen tissit ja miehen penis ovat "samalla linjalla"?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä konsti on täyttää ilmapallo haalealla vedellä ja laittaa se t-paidan alle, tuntuu ainakin hieman oikealta rinnalta.
Oliko tämä siis pirkkaniksisi kaikille tälläkin palstalla usein kommentoiville naisen puutteesta kärsiville miehille? Että voivat hiplata omaa rintakehäänsä vesi-ilmapallojen kanssa?
Ap:n kirjoituksen rivien välistä voisi lukea, että ap näkee pienirintaisen naisen puutteellisena ja kuvittelee naisrn häpeävän pieniä rintojaan?
Olenko väärässä?
Ei tississä ole tuntoa sen enempää kuin höllyvissä vatsamakkaroissa - nänniä lukuun ottamatta. Nänni se on pienissäkin tisseissä!
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella ei ole tissejä, niin ei sellasta ufoa voi naiseksi kutsua.. Mies se on.. Jos mä haluan pelkkiä nännejä näpräillä, niin sama alkaa homoks.. Mut kun mulla ei ole mitään mielenkiintoa näin miehenä miehiä kohtaan, joten en myöskään ota tissitöntä naistakaan... Jos panisin tissitöntä naista, se tuntuis siltä ku panis miestä..
Minä luulen, että kaikki pienirintaiset naiset ovat pelkästään huojentuneita siitä tiedosta, että sinä et ole kiinnostunut heistä.
Silloin kun olin lauta en sietänyt "rintoihin "kosketusta, inhosin sitä.luojan kiitos silikonien,nyt vasta pystyn nauttia kosketuksesta ja seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinnat ovat useinmille naisille erittäin erogeeninen alue ihan niiden koosta riippumatta.
Vai mitäpä AP luulet, että kannattaako naisen vastaavasti välttää hyväilemästä myös pienimunaisen miehen penistä sen koon takia? Niinpä... ;)
Penis ei ole verrannollinen tisseihin vaan pilluun. Oikea vertaus olisi, että kannattaako naisen välttää hyväilemästä miehen rintoja niiden koon takia?
Sulla on kyllä aika alkeellinen käsitys naisen erogeenisistä alueista, jos luulet, että naisen ja miehen rinnat on "samalla linjalla".
Vai onko sinulla sittenkin alkeellinen käsitys peniksestä, jos luulet, että naisen tissit ja miehen penis ovat "samalla linjalla"?
Enhän väittänyt mitään sellaista, tuon keksit ihan omasta päästäsi. Harvemmin vain miehet haluavat rintojaan hyväiltävän ja suudeltavan siinä määrin kuin naiset omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kannattaa välttää! T. Isomunainen mies
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun olin lauta en sietänyt "rintoihin "kosketusta, inhosin sitä.luojan kiitos silikonien,nyt vasta pystyn nauttia kosketuksesta ja seksistä.
Ikävää, ettet tuntenut oloasi luontevaksi pienillä rinnoilla. Otathan kuitenkin huomioon, että kaikki pienirintaiset naiset eivät koe asiaa samalla tavalla. Itse puolestani tunsin oloni äärimmäisen tukalaksi kun rintani pingottuivat kolminkertaisiksi imetyksen myötä! Isot rinnat tuntuivat pahoilta ja olin todella helpottunut, kun ne imetyksen päätyttyä kutistuivat takaisin luonnolliseen kokoonsa.
Kyllä minun rinnoissa on tuntoa muuallakin kuin juuri nännien kohdalla, vaikka siinä tietenkin eniten. Oikein on kiihottavaa kun hivelee ja vähän puristelee. Enkä oikein muuten kunnolla siis kiihotukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän väittänyt mitään sellaista, tuon keksit ihan omasta päästäsi. Harvemmin vain miehet haluavat rintojaan hyväiltävän ja suudeltavan siinä määrin kuin naiset omiaan.
No kerro lisää noista erogeenisten alueiden eroista, jotka minulla ovat alkeelliset. Miten naisten rinnat eroavat miesten rinnoista mielihyvän tuottamisen kannalta? Onko naisen rinnoissa enemmän mielihyvää tuottavia hermopäätteitä?
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella ei ole tissejä, niin ei sellasta ufoa voi naiseksi kutsua.. Mies se on.. Jos mä haluan pelkkiä nännejä näpräillä, niin sama alkaa homoks.. Mut kun mulla ei ole mitään mielenkiintoa näin miehenä miehiä kohtaan, joten en myöskään ota tissitöntä naistakaan... Jos panisin tissitöntä naista, se tuntuis siltä ku panis miestä..
Olet häpeä koko ihmiskunnalle. Mene pois.
M
Minulla on vielä kolmekymppisenäkin varsin pienet rinnat, toki ovat suhteessa muuhun kehoon. Mutta kyllä minä silloin 17-vuotiaana suuresti nautin kun ensimmäinen poikaystäväni oli erittäin kiihoittunut pienistä timmeistä tisseistäni ja töröttävistä nänneistä. Minulla on erittäin tuntoherkät rinnat ja onneksi kaikki heilani ovat niitä erittäin mielellään hyväilleet, suukotelleet ja imeneet.
Eikä haittaisi jos nykyäänkin olisi yhtä pienet rinnat mitä aiemmin, ne oli kätevät ja kauniit. Urheillessa mitä pienemmät, sitä paremmat. Nykyään 65C (vastaa samaa kuin 70B tai 75A tai 80AA) eli varsin pienet edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehkä ihan kysyä että "tuntuuko tämä hyvältä?"
Oisko mitään pahempaa seksintappajaa kun kysyä tuollasta ja oikeen korostaa sillä kysymyksellä sitä, ettei niitä rintoja ole? :D
Loppus petihommat siihen paikkaan. Vähä niinku kysys pikkupiliseltä tuntuuko tää missään, ku ottaa suihin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anatomisesti miehen ja naisen rinnalla on todella vähän eroa; siellä on samat hermot, vaikka ne haarautuvat vähän eri tavalla. Myös huomattavan iso osa miehistä suhtautuu oman rintansa koskettamiseen myönteisesti, mutta se ei ole mikään elinehto. Naisesta taas rinnan koskettaminen voi tuntua epämiellyttävältä esim.kuukautisten aikaan, vaikka nämä ovat yksilökohtaisia juttuja.
Luultavasti aika iso naisen rintaan kohdistuvan huomion eroottisuudesta piilee kulttuurillisissa ja kasvatuksellisissa seikoissa eli koska naisen rinta on kielletympi ja suojatumpi kuin miehen, on sen paljastaminen ja koskeminenkin siis 'tuhmempaa' ja kiihottavampaa molemmille osapuolille. Tässähän ei ole sinänsä mitään vikaa; se kiihottavuus siis vain perustuu muihin asioihin kuin hermoihin ja kitkaan aivan kuten tuhmien puheiden tai jonkun lapsuuteen johdettavissa olevan fetissin kiihottavuus.
Monille naisille on myös tärkeää hahmottaa oma rintansa jotenkin erityisenä miehen rintaan verrattuna ja suurin osa miehistä todennäköisesti haluaa myötäillä tätä ajatusta ja fantasiaa ja esittää vielä hullaantuneempaa kuin oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä konsti on täyttää ilmapallo haalealla vedellä ja laittaa se t-paidan alle, tuntuu ainakin hieman oikealta rinnalta.
Oliko tämä siis pirkkaniksisi kaikille tälläkin palstalla usein kommentoiville naisen puutteesta kärsiville miehille? Että voivat hiplata omaa rintakehäänsä vesi-ilmapallojen kanssa?
Ajattelin vilpittömästi auttaa ihan konkreettisesti lautarintaisia naisia, sillä niitä riittää! Viime vknloppuna iskin naisen ja käytin tuota jippoa, tykkäs!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet häpeä koko ihmiskunnalle. Mene pois.
M
"M'lady" *tips fedora*
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi. Hellästi, ovat tuntoherkemmät kuin suuret, koska hermopäätteet pienemmällä alueella.
Tässä joku pikkutissi kertoo kokemuksen syvällä RINTAäänellä, miltä isorintaisesta tuntuu kun rintoja hyväillään. Joo, ei tunnu miltään kun hermopäätteet ovat niin laajalla alueella että ei tottakaan! Hohhoijjaa. Tämä on sitä samaa tuubaa kuin: pieni mies, isot munat jne.. Mutta jos se auttaa huonoon itsetuntoon, niin mikäs siinä.
Jaaha. No itse olen kuullut parin isorintaisen naisen sanovan että heidän rintansa eivät ole mitenkään herkät. Voi olla yksilöllistä.
Onko pieni b kuppi rinnaton? Minä ainakin nautin kun "rintojani" hyväillään
Koka kommentoija käyttää itsekin sanaa "rinnat" veikkaisin, hänen viittaavan otsikon lainausmerkkeihin, eli siis ap puhuu pienistä rinnoista ensin rinnattomuutena ja sitten "rintoina". :D Vähän inha sävy munkin mielestä. Jos minusta tuntuisi, että mies jonka kanssa olen noinkin intiimissä tilanteessa epäilisi rintojeni olemassa oloa tai pitäisi rintojani "rintoina" niin olisihan se loukkaavaa.