Oscar-gaala 2017
Onko aiheesta jo ketjua?
Aiotko katsoa punaisen maton ja gaalan suorana ensi yönä? Minulla on onneksi hiihtoloma, joten onnistuu! Rattoisaa Oscar-yötä kaikille! 🎥🎬🌎🕐🌘🍷
Kommentit (25)
Katson. Olen jo varustautunut juomilla ja makupaloilla. Yksi etu tässä on, minun ei tarvitse valvoa aamutunneille. :))
- ulkosuomalainen
La La Land pokaa kaikki pystit, ansaitusti.
Jeee!!
Mun oli tarkoitus mennä nukkumaan jo alkuillasta ja herätä sitten virkeänä klo 02, mutta tässä sitä vielä kukutaan. Teen joko niin, että otan vain minitorkut tai sitten tallennan ohjelman digiboksille ja katson heti aamusta. Silloin vain pitäisi malttaa pysyä somesta ja uutisista erossa, ettei spoilaannu.
Aion katsoa! Seitsemältä illalla alkaa täällä!
En taida jaksaa valvoa. En ole noista ehdolla olevista nähnyt kuin tuon Hidden Figures, mutta luulen että La La Land pyyhkii pöydän. Hidden Figures oli kuitenkin tosi hyvä.
Minä seuraan alusta loppuun asti, kuten joka vuosi. :)
Parhaan elokuvan palkinto menee toivottavasti Moonlightille. Lavastus, kuvaus ja luultavasti myös naispääosa menevät La La Landille (joka oli tyyyyyyylsäääääääh). Manchester by the Sean poika toivottavasti saa sivuosanäyttelijän pytyn. Muista palkinnoista minulla ei oikeastaan ole kovin vahvaa mielipidettä.
Kertokaa, mikä teki La la landista vuoden elokuvan? En ole nähnyt leffaa vielä ja haluan tietää perustelut sille, miksi tänä vuonna voittajaksi valikoitui noinkin mainstream "kaikkien suosikki", hyvän mielen leffa.
"Mekon yläosa paljasti myös naisen sivutissit" - Iltasanomien "laadukasta" Oscar-raportointia. Naisista kerrotaan näkyikö tissit ja "Muhkeaa mekkoa koristava vyö korosti 32-vuotiaan naisen hyvin kapeaa uumaa". Ihan kuin joku peruskoululainen Jonne olisi täpinöissään kirjoittamassa noita juttuja..
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa, mikä teki La la landista vuoden elokuvan? En ole nähnyt leffaa vielä ja haluan tietää perustelut sille, miksi tänä vuonna voittajaksi valikoitui noinkin mainstream "kaikkien suosikki", hyvän mielen leffa.
En tiedä, ilmeisesti se on onnistunut uusintaversio vanhoista klassikoista tyyliin Laulavat sadepisarat. Itseäni pelkkä nimikin ärsyttää enkä todellakaan mene katsomaan. En voi sietää musikaaleja.
Jackie Chan sai erikois-Oscarin ja hän puuttuu kaikilta Suomen medioiden Oscar-listoilta..
jaa-ha, "miss universumit" tapahtui taas. Ensin palkittiin väärä elokuva ... ei ne amerikkalaisetkaan osaa sen paremmin vaikka rahhaa on
Olisiko poliittinen kannanotto, kun osa Oscareiden voittajista ehkä koetaan viime vuoden Smith-perheen masinoiman skandaalin takia poliittisiksi kannanotoiksi?
Emma Stonelle naispääosan Oscar? Mallilla on huikeasti edennyt ura, ei voi muuta sanoa. Moni ei olisi uskonut silloin kun aloitteli. Toisaalta, onhan Charlize Theronkin ex-malli.
Mutta hei! Star Trek sai yhden Oscarin, joten ei ne ihan hukkaan kaikki menneet.
Nimimerkillä Kunnon elokuvien ystävä
Vierailija kirjoitti:
Emma Stonelle naispääosan Oscar? Mallilla on huikeasti edennyt ura, ei voi muuta sanoa. Moni ei olisi uskonut silloin kun aloitteli. Toisaalta, onhan Charlize Theronkin ex-malli.
Emma Stone on näyttelijä ja varsinkin Goslingin kanssa on kemiaa. Katsokaa vaikka Crazy, Stupid Love - se on niin sähköinen
Voiko olla poliittisempaa valintaa kuin tämä.
Miten näin vähäisellä karismalla valittu voi saada oscarin
Vierailija kirjoitti:
Sinun logiikallasi kylla tarjoilijat ovat parhaiten edenneet elokuviin. :D
Hyvä, että Moonlight sai parhaan elokuvan oscarin. Tykkäsin siitä paljon. La la landissa oli parasta se katkeransuloinen loppukohtaus. Olisin toivonut oscar-ehdokkuutta elokuvalle The Lobster ja moni muukin hyvä jäi ilman ehdokkuutta.
Ai niin, unohdinpa taas, että palsta suljeutuu jo klo 23 :( Noh, oli täällä muistaakseni viime vuonnakin muutamia rekisteröityneitä live-kommentoijia :) T. Ap