Kuinka saatanan paljon voi leipää mussuttaa sängyssä?
Mieheni on iso voileipien ystävä. Niin iso että osti satasen minijääkaapin ja kyllä, kertomatta minulle asiasta mitään. Siitä käytiin iso riita ja olisin ollut sujut asian kanssa jos olisi kertonut.
Nyt on kuitenkin tullut toinen ongelma esiin. Mies tuo minijääkaapin sänkymme viereen. Se on hiljainen, joten sinällään ei haittaa. Mutta, mies alkaa tekemään voileipiä ihan mihin aikaan sattuu ja mussuttaa niitä siinä vieressä sitten. Viimeksi teki toissa yönä kun oli kuulemma niin nälkä.
Itse en usko miehen selityksiä nälästä. Yksi leipäpaketti ei riitä iltaa kohden kun mies pääsee vauhtiin. Hän siis syö aivan helvetisti leipää. Seuraavana päivänä sitten siivotaan sängystä murusia.
Olen yrittänyt tuoda asian esiin, mutta mies aina pelaa säälikortin tai muuttaa puheenaihetta. Omien sanojensa mukaan hän rakastaa leipiä. Minusta tämä mussutus ja jatkuva siivoaminen on ärsyttävää.
Mitä tekisin?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Keittiössä, ruokatilassa syödään, ei sängyssä. En ymmärrä ollenkaan.
Miksi mies ei jaksa kävellä keittiöön syömään? Onko leivänsyönti lihottanut ukon niin että välttelee ylimääräisten askelien ottamista?
Minä en tykkäisi mistään sängyssä syömisestä kun tulisi murusia. Pienetkin muruset sängyssä vaivaavat. Onko sitä leipää syötävä sängyssä? Siis mitä miehesi tekee siinä samalla, katsooko makuuhuoneen telkkua?
Laitat valitsemaan: sinä tai minari
Hän mahtaa painaa vähintään 200 kiloa, kun sängyssä pitää syödä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keittiössä, ruokatilassa syödään, ei sängyssä. En ymmärrä ollenkaan.
Miksi mies ei jaksa kävellä keittiöön syömään? Onko leivänsyönti lihottanut ukon niin että välttelee ylimääräisten askelien ottamista?
Kyllä miehellä kokoa on, mutta karismaa myös löytyy. Lähinnä vaan mietin, miten asian ratkaisisin. Mutustelee ja pahoittaa mielensä, jos puhun asiasta.
Ap
Hyi vittu, mikä ihmeen sika sulla on miehenä?
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkäisi mistään sängyssä syömisestä kun tulisi murusia. Pienetkin muruset sängyssä vaivaavat. Onko sitä leipää syötävä sängyssä? Siis mitä miehesi tekee siinä samalla, katsooko makuuhuoneen telkkua?
Telkkumiehiä on, joo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5 koska en usko pätkääkään koko stooriin.
Ei kiinnosta uskomuksesi. Mieheni voileipäaddiktio on ihan aito.
Ap
Laittaisin moisen possun kierrätykseen. Mun kotona ei leipää sängyssä mussuteta.
Vierailija kirjoitti:
Hyi vittu, mikä ihmeen sika sulla on miehenä?
Itsekin joskus mietin samaa asiaa.
Ap
Hyi hemmetti. Ja sääkö harrastat tommosen kanssa seksiä? Ihminen jonka on pakko syödä yöllä ei voi olla mitään muuta kuin sairaalloisen ylipainoinen. Ja jos on viä niin laiska ettei viitsi edes ylös nousta. Normaali aikuinen pärjää kyllä helposti vaikka 12 h ilman ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5 koska en usko pätkääkään koko stooriin.
Ei kiinnosta uskomuksesi. Mieheni voileipäaddiktio on ihan aito.
Ap
Laittaisin moisen possun kierrätykseen. Mun kotona ei leipää sängyssä mussuteta.
Kuulostaa hyvältä. Harkitsen avioeroa sitten, uskoisin. Saa nähdä, mitä tästä tulee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti. Ja sääkö harrastat tommosen kanssa seksiä? Ihminen jonka on pakko syödä yöllä ei voi olla mitään muuta kuin sairaalloisen ylipainoinen. Ja jos on viä niin laiska ettei viitsi edes ylös nousta. Normaali aikuinen pärjää kyllä helposti vaikka 12 h ilman ruokaa.
Ei se voileipien mussutus mua kiihota. Kyllä siinä miehessä on ihan omanlaista karismaa. Nämä piirteet vaan vituttavat.
Ap
Onkse niinku Turhapuro? Tai Turhamuru.
Meillä on jo monta vuotta ollut kahvinkeitin yöpöydällä, juuri vedettiin putket makkariin, että saatiin vesipiste siihen kahvinkeittimen viereen.
Kaikki, mitä eteen kannetaan, kunhan välillä tyhjentää suolen. Ja juomaa kannattaa olla tarpeeksi.
Hauskaa, tuo jääkaappi makuuhuoneessa oli kyllä päivän paras. Itse tyytyisin 50 litran kylmälaukkuun jonka voisi pakata täyteen valmiiksi tehtyjä voileipiä.
Vierailija kirjoitti:
Onkse niinku Turhapuro? Tai Turhamuru.
Ehkä hieman sinnepäin. Se ei varsinaisesti ole mikään maailman suurin "sika".. Se vaan kokee jotain iloa voileipiä kohtaan. Oon pitkään miettinyt, onko tuo jokin sairaus jopa. Tuntuisi hirveeltä jättää mies, jos vaikka sairaudesta johtuu tuo pakkomielle. Yllättävän vaikea tilanne.
Ap
Sitten vois sen pöntönkin laitattaa makkariin, kahvinkeittimen ja jääkaapin viereen. Tai sit vois muuttaa...
Sulla on Uuno Turhapuro miehenä 😂
Niih.. Paperilla kuulostaa aivan ihanalta, mutta toteutusvaiheessa mussutuksen jälkeen alkaa se helvetti. Niitä murusia alkaa kertymään koloihin, vaikka imuroitaisiinkin. Kaikkea ei aina huomaa.