Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saatanan paljon voi leipää mussuttaa sängyssä?

Vierailija
26.02.2017 |

Mieheni on iso voileipien ystävä. Niin iso että osti satasen minijääkaapin ja kyllä, kertomatta minulle asiasta mitään. Siitä käytiin iso riita ja olisin ollut sujut asian kanssa jos olisi kertonut.

Nyt on kuitenkin tullut toinen ongelma esiin. Mies tuo minijääkaapin sänkymme viereen. Se on hiljainen, joten sinällään ei haittaa. Mutta, mies alkaa tekemään voileipiä ihan mihin aikaan sattuu ja mussuttaa niitä siinä vieressä sitten. Viimeksi teki toissa yönä kun oli kuulemma niin nälkä.

Itse en usko miehen selityksiä nälästä. Yksi leipäpaketti ei riitä iltaa kohden kun mies pääsee vauhtiin. Hän siis syö aivan helvetisti leipää. Seuraavana päivänä sitten siivotaan sängystä murusia.

Olen yrittänyt tuoda asian esiin, mutta mies aina pelaa säälikortin tai muuttaa puheenaihetta. Omien sanojensa mukaan hän rakastaa leipiä. Minusta tämä mussutus ja jatkuva siivoaminen on ärsyttävää.

Mitä tekisin?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole mulla neuvoja tarjota, mutta kiitos hyvistä nauruista! Jotenkin mua huvittaa ihan hirveästi mielikuva jostain punkero-Penasta, joka ihan täpinöissään roudaa minijääkaapin makkariin, että saa yölläkin tarvittaessa hiukopalaa. Voi, ihana ukko sulla :D

Niih.. Paperilla kuulostaa aivan ihanalta, mutta toteutusvaiheessa mussutuksen jälkeen alkaa se helvetti. Niitä murusia alkaa kertymään koloihin, vaikka imuroitaisiinkin. Kaikkea ei aina huomaa.

Vierailija
22/66 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keittiössä, ruokatilassa syödään, ei sängyssä. En ymmärrä ollenkaan. 

Miksi mies ei jaksa kävellä keittiöön syömään? Onko leivänsyönti lihottanut ukon niin että välttelee ylimääräisten askelien ottamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkäisi mistään sängyssä syömisestä kun tulisi murusia. Pienetkin muruset sängyssä vaivaavat. Onko sitä leipää syötävä sängyssä? Siis mitä miehesi tekee siinä samalla, katsooko makuuhuoneen telkkua? 

Vierailija
24/66 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat valitsemaan: sinä tai minari

Vierailija
25/66 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän mahtaa painaa vähintään 200 kiloa, kun sängyssä pitää syödä?

Vierailija
26/66 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keittiössä, ruokatilassa syödään, ei sängyssä. En ymmärrä ollenkaan. 

Miksi mies ei jaksa kävellä keittiöön syömään? Onko leivänsyönti lihottanut ukon niin että välttelee ylimääräisten askelien ottamista?

Kyllä miehellä kokoa on, mutta karismaa myös löytyy. Lähinnä vaan mietin, miten asian ratkaisisin. Mutustelee ja pahoittaa mielensä, jos puhun asiasta.

Ap

Vierailija
27/66 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu, mikä ihmeen sika sulla on miehenä?

Vierailija
28/66 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tykkäisi mistään sängyssä syömisestä kun tulisi murusia. Pienetkin muruset sängyssä vaivaavat. Onko sitä leipää syötävä sängyssä? Siis mitä miehesi tekee siinä samalla, katsooko makuuhuoneen telkkua? 

Telkkumiehiä on, joo.

Ap

Vierailija
29/66 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5 koska en usko pätkääkään koko stooriin.

Ei kiinnosta uskomuksesi. Mieheni voileipäaddiktio on ihan aito.

Ap

Laittaisin moisen possun kierrätykseen. Mun kotona ei  leipää sängyssä mussuteta.

Vierailija
30/66 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi vittu, mikä ihmeen sika sulla on miehenä?

Itsekin joskus mietin samaa asiaa.

Ap

Vierailija
31/66 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti. Ja sääkö harrastat tommosen kanssa seksiä? Ihminen jonka on pakko syödä yöllä ei voi olla mitään muuta kuin sairaalloisen ylipainoinen. Ja jos on viä niin laiska ettei viitsi edes ylös nousta. Normaali aikuinen pärjää kyllä helposti vaikka 12 h ilman ruokaa.

Vierailija
32/66 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5 koska en usko pätkääkään koko stooriin.

Ei kiinnosta uskomuksesi. Mieheni voileipäaddiktio on ihan aito.

Ap

Laittaisin moisen possun kierrätykseen. Mun kotona ei  leipää sängyssä mussuteta.

Kuulostaa hyvältä. Harkitsen avioeroa sitten, uskoisin. Saa nähdä, mitä tästä tulee.

Ap

Vierailija
33/66 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti. Ja sääkö harrastat tommosen kanssa seksiä? Ihminen jonka on pakko syödä yöllä ei voi olla mitään muuta kuin sairaalloisen ylipainoinen. Ja jos on viä niin laiska ettei viitsi edes ylös nousta. Normaali aikuinen pärjää kyllä helposti vaikka 12 h ilman ruokaa.

Ei se voileipien mussutus mua kiihota. Kyllä siinä miehessä on ihan omanlaista karismaa. Nämä piirteet vaan vituttavat.

Ap

Vierailija
34/66 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkse niinku Turhapuro? Tai Turhamuru.

Vierailija
35/66 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo monta vuotta ollut kahvinkeitin yöpöydällä, juuri vedettiin putket makkariin, että saatiin vesipiste siihen kahvinkeittimen viereen.

Vierailija
36/66 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, mitä eteen kannetaan, kunhan välillä tyhjentää suolen. Ja juomaa kannattaa olla tarpeeksi.

Vierailija
37/66 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, tuo jääkaappi makuuhuoneessa oli kyllä päivän paras. Itse tyytyisin 50 litran kylmälaukkuun jonka voisi pakata täyteen valmiiksi tehtyjä voileipiä.

Vierailija
38/66 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkse niinku Turhapuro? Tai Turhamuru.

Ehkä hieman sinnepäin. Se ei varsinaisesti ole mikään maailman suurin "sika".. Se vaan kokee jotain iloa voileipiä kohtaan. Oon pitkään miettinyt, onko tuo jokin sairaus jopa. Tuntuisi hirveeltä jättää mies, jos vaikka sairaudesta johtuu tuo pakkomielle. Yllättävän vaikea tilanne.

Ap

Vierailija
39/66 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vois sen pöntönkin laitattaa makkariin, kahvinkeittimen ja jääkaapin viereen. Tai sit vois muuttaa...

Vierailija
40/66 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on Uuno Turhapuro miehenä 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän