Kuinka saatanan paljon voi leipää mussuttaa sängyssä?
Mieheni on iso voileipien ystävä. Niin iso että osti satasen minijääkaapin ja kyllä, kertomatta minulle asiasta mitään. Siitä käytiin iso riita ja olisin ollut sujut asian kanssa jos olisi kertonut.
Nyt on kuitenkin tullut toinen ongelma esiin. Mies tuo minijääkaapin sänkymme viereen. Se on hiljainen, joten sinällään ei haittaa. Mutta, mies alkaa tekemään voileipiä ihan mihin aikaan sattuu ja mussuttaa niitä siinä vieressä sitten. Viimeksi teki toissa yönä kun oli kuulemma niin nälkä.
Itse en usko miehen selityksiä nälästä. Yksi leipäpaketti ei riitä iltaa kohden kun mies pääsee vauhtiin. Hän siis syö aivan helvetisti leipää. Seuraavana päivänä sitten siivotaan sängystä murusia.
Olen yrittänyt tuoda asian esiin, mutta mies aina pelaa säälikortin tai muuttaa puheenaihetta. Omien sanojensa mukaan hän rakastaa leipiä. Minusta tämä mussutus ja jatkuva siivoaminen on ärsyttävää.
Mitä tekisin?
Kommentit (66)
Kyllähän toi nyt kuulostaa syömishäiriöltä. Terve ihminen pystyy pysymään yön poissa jääkaapilta.
Tuo leivän syönti on varmaan vaikuttanut jo verensokeriin, hivenaineisiin ja suolistoflooraan niin että keho varmasti jo leipää vaatiikiin. Verensokeri laskee nopeiden hiilarien seurauksena jos ei jatkuvasti syö niitä, hivenainepuutokset ylläpitävät nälän tunnetta ja vatsassa huono bakteerikanta rehottaa ja vaatii soveltuvaa, itselleen otollista ravintoa.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on Uuno Turhapuro miehenä 😂
Ikävä kyllä samanlaisuutta on, heh.
En näe häntä minään suurena sikana, mutta tuo voileipäaddiktio on aika outoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän toi nyt kuulostaa syömishäiriöltä. Terve ihminen pystyy pysymään yön poissa jääkaapilta.
Tuo leivän syönti on varmaan vaikuttanut jo verensokeriin, hivenaineisiin ja suolistoflooraan niin että keho varmasti jo leipää vaatiikiin. Verensokeri laskee nopeiden hiilarien seurauksena jos ei jatkuvasti syö niitä, hivenainepuutokset ylläpitävät nälän tunnetta ja vatsassa huono bakteerikanta rehottaa ja vaatii soveltuvaa, itselleen otollista ravintoa.
Kiitos. Tuossa se syy saattaakin olla.. En vaan tiedä oikein, miten asian suhteen etenisin. Mies on aika herkkä tapaus kritiikille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sitten vois sen pöntönkin laitattaa makkariin, kahvinkeittimen ja jääkaapin viereen. Tai sit vois muuttaa...
Juurikin näin, tuskin jaksaa vessaankaan kävellä, kun ei keittiöön syömään.
Kyllä karismat karisisivat lakanoille ja vauhdilla.
Voihan tietty olla tenatkin housuissa.
Kyllä kelpaa mennä nukkumaan kun luin tämän ketjun kommentit :D Ollutkin vähän tylsä päivä!
Ap:lle toivon kärsivällisyyttä voileipämiehen kanssa.Pakkohan sinun on alkaa vieroittaa miestä voileivistä ! Vähän niinkuin lapsia rinnasta ,tutista yms.Tsemppiä ,että onnistut !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vois sen pöntönkin laitattaa makkariin, kahvinkeittimen ja jääkaapin viereen. Tai sit vois muuttaa...
Juurikin näin, tuskin jaksaa vessaankaan kävellä, kun ei keittiöön syömään.
Kyllä karismat karisisivat lakanoille ja vauhdilla.
Syö leipiä vessassa ja keittiöpöydälläkin. Myös töissä.
Käytännössä kaikkialla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on iso voileipien ystävä. Niin iso että osti satasen minijääkaapin ja kyllä, kertomatta minulle asiasta mitään. Siitä käytiin iso riita ja olisin ollut sujut asian kanssa jos olisi kertonut.
Nyt on kuitenkin tullut toinen ongelma esiin. Mies tuo minijääkaapin sänkymme viereen. Se on hiljainen, joten sinällään ei haittaa. Mutta, mies alkaa tekemään voileipiä ihan mihin aikaan sattuu ja mussuttaa niitä siinä vieressä sitten. Viimeksi teki toissa yönä kun oli kuulemma niin nälkä.
Itse en usko miehen selityksiä nälästä. Yksi leipäpaketti ei riitä iltaa kohden kun mies pääsee vauhtiin. Hän siis syö aivan helvetisti leipää. Seuraavana päivänä sitten siivotaan sängystä murusia.
Olen yrittänyt tuoda asian esiin, mutta mies aina pelaa säälikortin tai muuttaa puheenaihetta. Omien sanojensa mukaan hän rakastaa leipiä. Minusta tämä mussutus ja jatkuva siivoaminen on ärsyttävää.
Mitä tekisin?
Mies osti jääkaapin, osta sinä oma sänky
Puutostila jostain? Saa paremmin unta hiilarien avulla? Ahmimishäiriö? Stressiä jostain ja tunnesyöminen helpottaa? Haluaa ajaa sut eron partaalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Tuossa se syy saattaakin olla.. En vaan tiedä oikein, miten asian suhteen etenisin. Mies on aika herkkä tapaus kritiikille.
Ap
Näen silmissäni kuinka ap:n mies istuu sängyssä peiton alla. Jäätävän kokoinen tarjotin sylissään täynnä voileipiä😁 itkua tuhertaen ap:n antaessa palautetta 😂😂
Sori ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisin?
Mies osti jääkaapin, osta sinä oma sänky
Jos rahat riittäisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Puutostila jostain? Saa paremmin unta hiilarien avulla? Ahmimishäiriö? Stressiä jostain ja tunnesyöminen helpottaa? Haluaa ajaa sut eron partaalle?
Niin.. Ei harmainta aavistusta. Niin monta syytä.. Argh.
Ap
Pitäisköhän itsekin kokeilla. Nyt imetysaikana on välillä öisinkin nälkä, niin tuollainen minijääkaappi sängyn vieressä olisi kätevä. Mitähän puoliso tuumaisi, kun ryhtyisin keskellä yötä voitelemaan leipää, höyläämään juustoa ja siivuttamaan kurkkua ja mutustamaan leipää tyytyväisenä ostos-tv:n pauhatessa. Mitä leivän syömisen jälkeen tapahtuu? Mies röyhtäisee ja kääntää kylkeä?
Painu vtuun typerä miesvihaaja, ala lespoksi h.oro!
ihan hauska vitsi, jos siinä olisi minijääkaappi olisi se oikeasti täynnä kaljaa
siis kaljaa ei leipää
Joopa, me emme ruokaile vuoteessa...
Leipää ne on murusetkin,joten ei ongelmaa,jos miehesi on onnellinen.
On se kyllä helvetti jos kaikki kodinkoneet ja huonekalut pitää makuuhuoneeseen tuoda..
Ap