Kuinka saatanan paljon voi leipää mussuttaa sängyssä?
Mieheni on iso voileipien ystävä. Niin iso että osti satasen minijääkaapin ja kyllä, kertomatta minulle asiasta mitään. Siitä käytiin iso riita ja olisin ollut sujut asian kanssa jos olisi kertonut.
Nyt on kuitenkin tullut toinen ongelma esiin. Mies tuo minijääkaapin sänkymme viereen. Se on hiljainen, joten sinällään ei haittaa. Mutta, mies alkaa tekemään voileipiä ihan mihin aikaan sattuu ja mussuttaa niitä siinä vieressä sitten. Viimeksi teki toissa yönä kun oli kuulemma niin nälkä.
Itse en usko miehen selityksiä nälästä. Yksi leipäpaketti ei riitä iltaa kohden kun mies pääsee vauhtiin. Hän siis syö aivan helvetisti leipää. Seuraavana päivänä sitten siivotaan sängystä murusia.
Olen yrittänyt tuoda asian esiin, mutta mies aina pelaa säälikortin tai muuttaa puheenaihetta. Omien sanojensa mukaan hän rakastaa leipiä. Minusta tämä mussutus ja jatkuva siivoaminen on ärsyttävää.
Mitä tekisin?
Kommentit (66)
No sehän on sitten syyllistynyt sänkyrikoxeen. Liimaa jääkaappi kiinni. Kanna patongit pellolle. Äläkä kerro kuka sen teki.
Taitaa ukko olla melkoinen mursu kooltaan jos yölläkin pitää saada sängyn vierestä leipiä :D
Sängyssä syöminen kyllä vie huomattavasti vähemmän energiaa kuin esimerkiksi suihkuun meno ja hampaiden pesu ja terveyskeskukseen lähteminen. Ihan eri asia, vähän kuin sängyssä sormella somettaminen, vie vähän energiaa niinkuin voileipä. Mutta pakko mennä terveyskeskukseen koska muuten en saa saikkua enkä unilääkkeitä. Onkohan siellä ajanvaraus?
Se tärkein kysymys: syökö voikkuleipiä vai munaruikkareita? Onko minijääkaapissa myös lasten vanukkaat ja kaapin päällä vasullinen metukkaa äkillisiä iltsukkapaltsukka -cravinseja varten. Suosittelen että syötte dinnerit, brekut, luntsit sun muut siellä keittiön pöydän ääressä. Oke noni palaillaan.
Osta possulle kaukalo ja laita ulkoruokintaan.
Olisiko ongelman ydin juuri tässä?