EN HELVETTI TAJUA! Mikä tossa hiihdossa on niin elämää suurempaa??
Jumaliste kun ei muusta uutisoidakaan ja Antti Tuiskua myöten pillitetään jostain saamarin suksimisesta. Ketä oikeesti kiinnostaa? Ja sit vielä nää suunnilleen kansalliset häpeät dopingeista, mua ei kiinnosta pätkääkään mitä ne pumppailee - haloo, kyse on HIIHTÄMISESTÄ. Maailman turhinta hommaa. Paljon järkyttyneempi olisin vaikka kännisestä kirurgista, siinä sentään kyse ihmishengestä.
Sairasta paskaa.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Hiihto ja hiihdon kaikki muodot, kuten ampumahiihto ovat kaikki hienoja lajeja eivätkä tosiaan tylsiä. Täällä katsotaan hiihtoa ja ampumahiihtoa aina kun sitä tulee, ja koskaan ei ole haukotuttanut. Yksinkertaisten ihmisten kuten ap:n mielestä voi toki olla tylsää, koska eivät ymmärrä lajin hienoutta ja kaikkea draamaa sen ympärillä, loppuratkaisuja ja sitä, miten mikä tahansa ennakko-odotus kilpailusta voi muuttua moneen kertaan kilpailun aikana.
Kertoo vain ihmisestä itsestään, jos kyseenalaistaa muiden intohimot ja kiinnostuksenkohteet toteamalla vain, että on junttia ja tylsää. Ja se mikä aloituksesta tekee vielä typerämmän kuuloisen on se, että lopussa lukee "sairasta paskaa". Jos jonkun mielestä hiihto on sairasta paskaa, niin ei ole kyllä elämässän kohdannut juuri mitään, jota voisi oikeasti sellaiseksi nimittää.
Mä en ole ap mutta koita jo tajuta että hiihtoa ei ole pääkaupunkiseudulla. Sulle naurettais ja voisit saada turpaas jos puhuisit hiihdosta. Hiihto on sellanen mitä pidetään ihan naurettavana ja ei olis vaikee kuvitella jos joku hiihtäis niin sitä vittuilun määrää ja miten paljon sitä kiusattais. En suosittele.
Minä olin niin siinä hiihdon hengessä mukana, että hyppäsin ölinällä sohvalta ylös niin että mätkähdin nurin ja kirosin niin saata*asti kun se norjalainen änkes siihen suomalaisen eteen ja myös siksi että sattui aika kivasti polviin!
Älä aapee välitä meistä intoilijoista, ei myökään välitetä sinun mouruamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on juntti ja maanpetturi.
Juntti = maalainen. Ota selvää edes sanoista rehupuntti ja mee lypsämään lehmiä.
Ihan kaupunkilainen olen.
Mut et pääkaupunkiseudulta tai oot tullut maalta tai vanhus.
Mua taas ihmetyttää näin hiihtokisojen tiimellyksessä sellainen seikka, että miten ihmeessä tähän maahan mahtuu näin paljon alan asiantuntijoita. Mun face on jo täynnä sohvaperuna-penkkiurheilijoita, jotka tietää täydellisesti kaiken hiihtourheilusta, suksien voitelusta jne, mutta yksikään näistä tietäjistä ei itse hiihdä metriäkään, ehkä viimeksi armeijassa tai peruskoulussa ollu sukset jalassa. Sama ilmiö minkä tahansa urheilulajin kohdalla. Kohta on lätkän mm ja silloin samat hiihtoekspertit ovatkin lätkäneroja. On se kumma miten makkaraa mussuttavat kaljamahat tietää kaiken urheilusta, vaikka eivät ole ikinä itse kokeilleet.
Vierailija kirjoitti:
Jumaliste kun ei muusta uutisoidakaan ja Antti Tuiskua myöten pillitetään jostain saamarin suksimisesta. Ketä oikeesti kiinnostaa? Ja sit vielä nää suunnilleen kansalliset häpeät dopingeista, mua ei kiinnosta pätkääkään mitä ne pumppailee - haloo, kyse on HIIHTÄMISESTÄ. Maailman turhinta hommaa. Paljon järkyttyneempi olisin vaikka kännisestä kirurgista, siinä sentään kyse ihmishengestä.
Sairasta paskaa.
Jonkun satunnaisen henkilön kuolema on paljon mitättömämpi asia kuin hiihdon arvokisat. Samoin Afrikassa 10 000 ihmisen kuolema on mitättömämpi asia kuin hiihdon arvokisat.
Hiihto on ihan kivaa, mutta urheilun seuraaminen. :p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiihto ja hiihdon kaikki muodot, kuten ampumahiihto ovat kaikki hienoja lajeja eivätkä tosiaan tylsiä. Täällä katsotaan hiihtoa ja ampumahiihtoa aina kun sitä tulee, ja koskaan ei ole haukotuttanut. Yksinkertaisten ihmisten kuten ap:n mielestä voi toki olla tylsää, koska eivät ymmärrä lajin hienoutta ja kaikkea draamaa sen ympärillä, loppuratkaisuja ja sitä, miten mikä tahansa ennakko-odotus kilpailusta voi muuttua moneen kertaan kilpailun aikana.
Kertoo vain ihmisestä itsestään, jos kyseenalaistaa muiden intohimot ja kiinnostuksenkohteet toteamalla vain, että on junttia ja tylsää. Ja se mikä aloituksesta tekee vielä typerämmän kuuloisen on se, että lopussa lukee "sairasta paskaa". Jos jonkun mielestä hiihto on sairasta paskaa, niin ei ole kyllä elämässän kohdannut juuri mitään, jota voisi oikeasti sellaiseksi nimittää.
Mä en ole ap mutta koita jo tajuta että hiihtoa ei ole pääkaupunkiseudulla. Sulle naurettais ja voisit saada turpaas jos puhuisit hiihdosta. Hiihto on sellanen mitä pidetään ihan naurettavana ja ei olis vaikee kuvitella jos joku hiihtäis niin sitä vittuilun määrää ja miten paljon sitä kiusattais. En suosittele.
Suomen vilkkain maastohiihtokeskus sijaitsee Helsingissä. Vantaalla on järjestetty useita hiihdon SM-kisoja.
Miten hiihto eroaa muista urheilulajeista? Kaikki urheilu on turhaa. Silti siitäkin vaan moni saa elantonsa, vielä useampi viihteensä.
Miten se sua noin hiertää? En mäkään seuraa mitään urheilua, mutta ei haittaa pätkääkään jos joku muu seuraa... En lue edes mitään iltalehtien nettisivuja niin urheiluhömpötykset on aika helppo ignoorata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes ottanut kantaa tähän kaupunkilaisten hiihtoiluun, ja väite siitä että sitä täällä (kyllä, itsekin asun kaupungissa) joutuisi hiihdon takia jotenkin naurunalaiseksi on aivan älyttömän huvittava.
Niin sitä vaan helsinkiläisetkin innokkaana hiihtämässä jään päällä ja menevät Paloheinään ja Vihtiin.
Kiinnostaa tiettyyn rajaan asti, mutta ei enää, kun jutut alkaa mennä överiksi, kuten taas näissäkin kotikisoissa. Eniten ärsyttää loputtomat kisastudiot, joissa riittää analyysiä ja vatvomista sekä ennen että jälkeen kisan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juntti = maalainen. Ota selvää edes sanoista rehupuntti ja mee lypsämään lehmiä.
Nuori, syntyjäni helsinkiläinen olen ja asunut monissa Euroopan miljoonakaupungeissa sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori, syntyjäni helsinkiläinen olen ja asunut monissa Euroopan miljoonakaupungeissa sen jälkeen.
Ihan varmaan. Missä koulussa on hiihdetty helsingissä?? En oo ikinä kuullut että missään.
Ainakin Paloheinän ala-asteella. Helsingin koulujenvälisissä oli myös aika kirjava osanottajakaarti pitkin kaupunkia, nykyäänhän Helsinki ei kai koululaisten kisoja järjestäkään enää missään lajissa.
Onko täällä jollekin työnnetty lapsena suksi perseeseen vai mistä mahtaa kummuta tuollainen järjetön hiihtivastaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla n. 13-vuotias? Kiusaaminen on ikävä asia ja tiedetään - edelleen yläasteen todellisuutta. Joten ymmärrän kyllä, että jaat neuvojasi omiin kokemuksiisi pohjautuen. Mutta katsos kun useimmat täällä ovat jo vähän vanhempia ihmisiä, joita ei haittaa jos joku varhaisteini pitää heidän mielenkiinnonkohteitaan "noloina". Me kalkkikset ollaan totuttu siihen kyllä, että kaikki mitä tehdään on teinien mielestä noloa.
Eli älä sinä meistä huoli, kyllä me varmaan edelleen jutellaan töissä hiihtämisestä ja muista tyhmistä aikuisten jutuista ilman pelkoa ikuisesta häpeästä - myös täällä pk-seudulla. Mutta sinun ei tarvitse, jos koet sen uhkaavan sosiaalista asemaasi omassa yhteisössäsi. :)
N27
Vierailija kirjoitti:
Kerro AP mikä sinulle on tärkeää, niin me voidaan ivata ja ihmetellä sitä. Hiihto on hieno osa meidän kulttuuriamme ylilyönteineen ja pateettisine kansallismielihehkutuksineen.
No minäpä kerron. Historia, nykypäivä, elämä. Ihmisyys ja inhimilliset asiat. Kärsimys ja den helpottaminen. Ymmärrys siitä mitä maailmassa tapahtuu. Ne mua kiinnostaa. Ei mikään älytön lautojen päällä luistelu, sillä ei vaan ole mulle mitään merkitystä. Ja nyt voit sitten kivittää. Onhan se noloa olla maailmasta kiinnostunut enemmän kuin noista douppaavista törmäilijöistä hiihtoladulla.
Ap
Kyllä hiihto yhdistää(suurinta osaa) suomalaisia. Nyt kun on vielä 100 v. juhlavuosi, niin se oikein korostuu.
Hiihto on kyllä niin supisuomalainen laji kuin olla ja voi, niin hiihdon vihaaja on kyllä miltei rinnastettavissa maanpetturiin!!
Minua ei sinänsä muuten haittaa, mutta ärsyttää sellainen moukkamainen, epäurheilijamainen käytös, mitä heti harrastetaan, kun asiat ei mene toivotulla tavalla. Miksi pitää pilkata (kuten suomalainen hiihtovalmentaja teki) sitä, että epäonnistunut (norjalainen) kilpailija itkee ja toinen kilpailija (ruotsalainen) lohduttaa? Ja miksi suomalaiset hyökkäävät sankoin joukoin haukkumaan hiihtäjää hänen Facebook-tililleen? Lapsellista touhua, jossa menee pikemminkin oma maine. Eikö asioita voi hoitaa tyylikkäämmin?