EN HELVETTI TAJUA! Mikä tossa hiihdossa on niin elämää suurempaa??
Jumaliste kun ei muusta uutisoidakaan ja Antti Tuiskua myöten pillitetään jostain saamarin suksimisesta. Ketä oikeesti kiinnostaa? Ja sit vielä nää suunnilleen kansalliset häpeät dopingeista, mua ei kiinnosta pätkääkään mitä ne pumppailee - haloo, kyse on HIIHTÄMISESTÄ. Maailman turhinta hommaa. Paljon järkyttyneempi olisin vaikka kännisestä kirurgista, siinä sentään kyse ihmishengestä.
Sairasta paskaa.
Kommentit (80)
Mitä se on sinulta pois jos joku tykkää hiihdosta?
Vierailija kirjoitti:
Hiihto on junttien laji.
Suurin osa suomalaisista on juntteja. Minäkin olen.
Hiihto on parasta mitä voi tehdä housut jalassa,periaatteessa voisi tehdä myös ilman housuja mutta kylmä voisi tulla.
Kunto nousee ihan sairaan nopeasti.
Urheilu ylipäätään vie mediassa liikaa tilaa. Olen aina miettinyt kuinka paljon paperiakin säästyisi jos esimerkiksi sanomalehden voisi tilata ilman urheilusivuja. Sentään nykyään telkkarin puolella on paljon siivottu maksullisille kanaville. Ja se on oikein.
Vierailija kirjoitti:
Hiihto on parasta mitä voi tehdä housut jalassa,periaatteessa voisi tehdä myös ilman housuja mutta kylmä voisi tulla.
Kunto nousee ihan sairaan nopeasti.
Norttihan uhkasi hiihtää viisikymppiä alasti, jos Ruotsin Halfvarsson voittaa skiathlonin. Harmi sinänsä, ettei tätä lupausta tarvitse lunastaa, olisi voinut olla lystikäs näky :D
Onhan se kamalaa kun Iltalehti on yhden viikon täynnä urheilua eikä ainaisia Maisa Torppia ja Sara Sieppejä!
Hanki aloittaja sinäkin jokin intohimo elämääsi, niin ehkä ymmärrät. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Urheilu ylipäätään vie mediassa liikaa tilaa. Olen aina miettinyt kuinka paljon paperiakin säästyisi jos esimerkiksi sanomalehden voisi tilata ilman urheilusivuja. Sentään nykyään telkkarin puolella on paljon siivottu maksullisille kanaville. Ja se on oikein.
Politiikka vie mediassa liikaa tilaa. Olen aina miettinyt kuinka paljon paperiakin säästyisi jos esimerkiksi sanomalehden voisi tilata ilman poliittisia uutisia.
Kerro AP mikä sinulle on tärkeää, niin me voidaan ivata ja ihmetellä sitä. Hiihto on hieno osa meidän kulttuuriamme ylilyönteineen ja pateettisine kansallismielihehkutuksineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lapset ei oo koskaan hiihtänyt. Meiät pakotettiin ala asteella joskus mut yläasteella ei ollu enää hiihtoa. Ihan kauheesti kaikki vihas hiihtoa ja sitten vielä sanottiin että pitäis olla omat sukset edes jollain no ei ollut. Mä en oo ikinä kuullut että joku puhuis hiihdosta ja on tää aika ihmeellistä kun lehdissä netissä avaat sivun niin siinä joku on hiihtänyt pälä pälä. Ainakaan pääkaupunkiseudulla ei oo hiihtoa olemassa. Vanhusten ja maalaisten juttu ja sikäli mitä ne sitä meiän lehtiin laittaa ja ihan kun maalaiset olis hyökänny. Hiihto on varmaan junteinta mitä voi kukaan tehdä.
Kummasti ne junat Helsingistä Lahteen ovat tungokseen asti täynnä. Vaikka VR on laittanut lisävuorojakin liikenteeseen.
Oliskin aika käsittämätöntä jos sellasella alueella kun elää yli miljoona ihmistä niin ei olis yhtään vanhusta ja junttia jostain lapista muuttanut. Varmaan joka ilta on joku lätkämatsi ja niissä aina se 10 tuhatta. Ei näy kuule hiihdot mitenkään helsingissä ei oo kiinnostusta ja hienoa että nuoret ei edes tiedä mitä se on. Jos sä oikeesti kuvittelet löytäväs hiihtäjiä täältä niin voisit ihan hyvin etsiä ufoja.
Vierailija kirjoitti:
Kerro AP mikä sinulle on tärkeää, niin me voidaan ivata ja ihmetellä sitä. Hiihto on hieno osa meidän kulttuuriamme ylilyönteineen ja pateettisine kansallismielihehkutuksineen.
Tosi junttia se on. Samaa maaseudun junttia mitä eukonkanto ja saunakisat ja hyttysen tappamiset ja pierukisat. Pitäkää ne kaukana ihmisten alueilta.
Vierailija kirjoitti:
Ap on juntti ja maanpetturi.
Juntti = maalainen. Ota selvää edes sanoista rehupuntti ja mee lypsämään lehmiä.
Urheilukisoissa itse urheilun jälkeen parasta on nämä urheilua vihaavien peppukipuilut :D Ai että, onneksi ennen ensi vuoden olympialaisia on vielä ainakin lätkän mm-kisat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juntti = maalainen. Ota selvää edes sanoista rehupuntti ja mee lypsämään lehmiä.
Esim. pääministeri on siis juntti.
Hiihto ja hiihdon kaikki muodot, kuten ampumahiihto ovat kaikki hienoja lajeja eivätkä tosiaan tylsiä. Täällä katsotaan hiihtoa ja ampumahiihtoa aina kun sitä tulee, ja koskaan ei ole haukotuttanut. Yksinkertaisten ihmisten kuten ap:n mielestä voi toki olla tylsää, koska eivät ymmärrä lajin hienoutta ja kaikkea draamaa sen ympärillä, loppuratkaisuja ja sitä, miten mikä tahansa ennakko-odotus kilpailusta voi muuttua moneen kertaan kilpailun aikana.
Kertoo vain ihmisestä itsestään, jos kyseenalaistaa muiden intohimot ja kiinnostuksenkohteet toteamalla vain, että on junttia ja tylsää. Ja se mikä aloituksesta tekee vielä typerämmän kuuloisen on se, että lopussa lukee "sairasta paskaa". Jos jonkun mielestä hiihto on sairasta paskaa, niin ei ole kyllä elämässän kohdannut juuri mitään, jota voisi oikeasti sellaiseksi nimittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. pääministeri on siis juntti.
Riippuu mistä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaupunkilainen olen.
En oo edes ehtinyt katsoa hiihtoja.
Kummasti ne junat Helsingistä Lahteen ovat tungokseen asti täynnä. Vaikka VR on laittanut lisävuorojakin liikenteeseen.