Suositteletko urheilukellon ottamista käyttöön? Etsin monipuolista urheilukelloa esim vaelluskäyttöön
Minulla ei ole vielä koskaan ollut urheilukelloa ja nyt etsin hyvää urheilukelloa. Suositelkaa!
Kommentit (14)
Mitä tietoja haluat urheilukellosta ulos? Se on aika olennaista valinnan kannalta. Jos tarkoitat vaelluskellolla monen päivän vaelluksia, niin hyvä akun kesto (vaikka mukana onkin varavirtapankki) on tärkeä ominaisuus.
Olen itse tykännyt Polarin Paceristä, mutta varsinaisilla vaelluksilla en ole sitä käyttänyt.
Haluan monipuolisia hyvinvointitietoja
Garmin sopii nörtille, joka haluaa mahdollisimman paljon tietoa ja säätöjä. Polar on selvästi yksinkertaisempi ja keskittyy tärkeimpiin eli treeneihin ja palautumiseen. Suunnot olivat ennen todella laadukkaita kelloja, mutta en osaa sanoa missä kunnossa nykyinen ohjelmisto on. Myös rannesykemittauksen kanssa Suunnolla on ollut ongelmia.
Kai niissä jossain on jo karttakin niin ap osaa sieltä vaellukselta poiskin.
Onkohan Stubbilla vieläkin aina urheilukello ranteessa? Olisi mielenkiintoista tietää merkki ja malli.
Vierailija kirjoitti:
Haluan monipuolisia hyvinvointitietoja
Garmin venu3
Ei se kello sinua urheilullisemmaksi tai terveemmäksi tee. Olisin huolissani, mitä terveys- ja paikkatietoja yhtiöt keräävät sinusta.
Garmin Fenix 7 sarjasta joku..
Itsellä nyt 5 Garmin menossa, 3 Fenix.
Huawei. Den har allt som behövs och mycket till i ett stiligt paket. Batteriet klara två veckor utan laddning.
Ei vaelluksella tarvita mitään kelloja.
Taidat olla joku hesalainen hipsteripöllö.
Osta gerwin. Se mittaa montako pierua päästätä päivässä. Lisäksi se kertoo milloin on aika käydä kakalla.
Se myös laskee montako kertaa räpytät silmiäsi päivän aikana ja mittaa askeleesi.
Itsellä on jo toinen Garminin kello menossa. Garminissa ilahduttaa eniten monipuolisuus.