Olen parikymppinen, hoikka ja kaunis nainen
Olimme aivan hetkeä aikaisemmin heränneet aamupäivästä. Kävelin alasti kämpässämme, tein poikaystävälleni makunsa mukaisen leivän ja puhelin hänelle iloisesti. Menin takaisin sängylle odottavaisesti istumaan.
Poikaystävä söi leivän todeten että nyt on kiire viettämään sunnuntaita ja painui tupakalle. Ei silittänyt, suudellut tai huomioinut minua millään tavalla.
Ajattelin, että sunnuntain viettoon voisi kuulua kumppanin kanssa rentoutuminen ja kiireetön, hellä aamu.
Mainitsin asiasta, ja hän tiuskaisi, että mistä sä nyt suutuit.
Olenko täysin itsekeskeinen ja väärässä?
Kommentit (20)
Tule viemään poikuuteni.
T: Erittäin kiltti mies
Et ollut, vaan mies kylmä ja ääliö!
Selvä jännämies kyseessä.
Kiltti mies jaksaisi kyllä hempeillä.
Olen luonteeltani aktiivinen ja halukas keskustelemaan. Se on välttämätön taito parisuhteessa, työpaikalla ja vaikka yliopiston seminaareissa. Siksi koin ikäväksi, ettei poikaystävä kunnioittanut mielipidettäni näinkin pienessä, arkisessa asiassa, joka voisi rutiinina parisuhdetta jopa lujittaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Selvä jännämies kyseessä.
Kiltti mies jaksaisi kyllä hempeillä.
Sitä kilttimiehen hempeilyä vaan ei kukaan kaipaa. Jos käy niin, että joudun tyytymään ns. betaan tai jopa omegaan, niin yritän pitää fyysisen kontaktin suhteessa ihan minimissä.
Syytä itseäsi kun otit pojan joka ei ymmärrä muun kuin mirrin päälle😆henkiset arvot tulee vasta myöhemmin..auwinkauwink!!
Et ole kaunis. Kauniita naisia on ollut ehkä 5kpl viimeisen 50 vuoden aikana Suomessa, sinä et ole yksi niistä. Olet lapsi vasta, tekstisi kertoo sen. Kasvaisit nyt vaikka 10 vuotta yksin äläkä kiusaa miehiä lapsellisuudellasi.
Vierailija kirjoitti:
Et ole kaunis. Kauniita naisia on ollut ehkä 5kpl viimeisen 50 vuoden aikana Suomessa, sinä et ole yksi niistä. Olet lapsi vasta, tekstisi kertoo sen. Kasvaisit nyt vaikka 10 vuotta yksin äläkä kiusaa miehiä lapsellisuudellasi.
Harmi, ettet itse ole kaunis, mutta minä olen :)
Ap
Tuskin oot kaunis. Joku candice swanepoel voi olla kaunis , suurin osa ihmisistä taviksia mikä on ihan ok
- kirjoitti:
Tuskin oot kaunis. Joku candice swanepoel voi olla kaunis , suurin osa ihmisistä taviksia mikä on ihan ok
Varmasti suurin osa juu.
Ap
Miksi mulle tulee ap:sta mieleen Mies 29 v + 1 v?
Miehet nyt vaan ei aina jaksa hempeillä, kun niillä on muuta mielessä. Parasta tottua siihen.
Ei sitä aina jaksa hoonata samaa reikää.
Täällä olis yksi komea mies joka tykkää pitkistä aamuista.
Voin makoilla hetken kanssasi sängyssä nussinnan jälkeen, jos annat kunnon suuhoidon (varsi palleja myöten suikkiin toviksi, et yöki), annat nussia peräaukkoasi ja pilluasi vuoron perään ja annat laueta kasvoillesi. Ja olet sitten myös hiljaa seksin jälkeen, teidän pikkulutkien mukasyvälliset pohdinnat tiedetään, luulette olevanne niin uniikkeja. Pillun takia teitä ylipäätään kukaan kestää vähänkään kauempaa.
Vanhempi herrasmies
Olisipa meilläkin joskus alaston nainen laittanut aamupalan,akka sanoi taas aamulla kun vonkasin seksiä ettei halua,ei halua edes hyväillä mua kun ei halua miellyttää ketään eikä tehdä mieliksi kenellekään ja sen kyllä huomaa,on tyrinyt työnsä ja kaikki,joutuu takaisin perusmyyjäksi kassalle,tyhmästä akasta kärsii koko perhe.
Älä seurustele tupakoijan kanssa. Tupakointi heikentää älykkyyttä, koska tupakoijat ovat pahimpia roskaajia heittäessään mm. tupakka-askeja ja tumppeja maahan.
Karua, että jo kaksikymppisenä joutuu huomaamaan, ettei kauneus pyöritäkään maailmaa, tai edes miestä kaikin ajoin. Opettele keskustelemaan asioista.