Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira 12-vuotiaalle?

Vierailija
26.02.2017 |

Meillä olisi 12-vuotias tyttö, joka on toivonut IHAN OMAA koiraa jo ihan pienestä pitäen. Tyttömme käy melkein päivittäin naapureillamme hoitamassa koiraa ja on lenkittänytkin sitä ihan yksin ja auttanut naapureita kaikenlaisessa koulutuksessa. Kennelliiton sivuilla luki, että lapsi ei voisi ihan yksin omistaa koiraa vastuun takia. Mutta pitäisikö koira silti ostaa, meinaan tyttömme ei ole enää niin pieni lapsi, mitä silloin kun hän ensimmäisen kerran toivoi koiraa. Me vanhemmat voisimme toki auttaa, mutta tyttö hoitaisi pääosin itse hoidon. Mitä mieltä olette, kannattaako koira ostaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette valmiita ottamaan päävastuun koiran hoidosta jos lapsi ei osaakaan/jaksa. Ei ikinä koiraa pelkästään lapsen vastuulle. Mä itse sain koiran 11-vuotiaana ja vaikka olin lukenut kaikkea ja ottanut selvää niin ei sen koulutuksesta oikein mtään tullut ja ekat viitisen vuotta oli aika hankalia kun vanhemmat ei tosiaan siinä koulutuksessa tai lenkityksessä tai oikeastaan missään auttaneet paitsi rahallisissa asioissa.

Vierailija
2/3 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se koira on koko perheen projekti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat et se 12v hoitaa kuivaksi opettamisen? Siinä hypätään ulkona vartin välein yötä päivää ja ollaan yhtä väsyneitä, kuin vauvan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi