Tulin tänä aamuna vauvan kanssa kotiin mummolasta, ja
mies oli omituisen välttelevä. Keittiö ja makkari oli siivottu, lakanat vaihdettu ja entiset koneessa. Ei ole yleensä niin siivousintoinen. Lavuaarista löysin sitten vaalean pitkän hiuksen. Minulla tumma lyhyt tukka ja miehellä myös. Alkoi heti epäilykset heräämään, on paha oli, mahaan sattuu, en ole uskaltanut ottaa vielä puheeksi...ONKO TÄMÄ SITÄ MILTÄ SE NÄYTTÄÄ????
Kommentit (64)
Ajattele, miten upeeta on että tuo asia selvisi. Miehen ei tarvitse salailla. Ja lopulta mitä inhottavaa siinä on? Aikaa se varmaan vie, että voit hyväksyä asian ja TOIVON että voitkin hyväksyä sen!!! Ajattele miten HAUSKAA teille voi yhdessä tulla tuon asian suhteen ;-).
Mies sanoi, että harrastaa seksiä rakkauden tunteen voimin kanssasi, sehän siis tarkoittaa että hän rakastaa sinua.
Koita ottaa miehesi uusi puoli avoimemmin vastaan!!! Kaikki voi oikeasti kääntyä parempaan suuntaan, jopa hauskaan suuntaan, jos vaan miehesi haluaa edelleen olla kanssasi, ja jos hyväksyt miehesi " uuden" puolen!!!
Kun luin tätä, minulle tuli valtava hyväksynnän ja rakkauden tunne jopa miestäsi kohtaan.
Niin myötä- kuin vastoinkäymisissä...
Miehesi on ollut juopottelemassa ja vienyt yhteiseen lintukotoonne vieraan naisen ja nainut häntä edestä ja takaa yhteisessä sängyssänne. Ajatustakaan ei suonut sinulle, saatikka vauvalle. Elämä on.
Jos minä epäilisin mieheni pettävän, ei tulisi ensimmäiseksi mieleeni tulla pohtimaan asiaa palstalle.
Porvoosta taitaa olla tämä ap.
mies on nyt siivonnut jäljet. Ikävä kyllä.
Joko hän on nyt mokannut ja vienyt jonkun blondin teidän kotiinne, tai hänellä on jotain muuta salattavaa/kerrottavaa.
Putp/erilainen käytös JOHTUU JOSTAIN.
Nyt vain kyyläys päälle ja katsot jos käytöksessä outoa niin ukko pihalle vain. Sinä ja lapsi ette tarvitse pettureita, ja lapsen pitää saada kasvaa tasapainoisessa ympäristössä, ei sellaisessa jossa äiti vatsa kipeänä pelkää pahinta.
Oli luutunnut lattiatkin, että oikein tuoksui pesuaine. Kun sanoin " ai sä ooti siivonnut täällä, kiva" niin mies kommentoi, että haluisi yllättää mut ja oli helppo siivota makkaria kun vauva ei ole koko ajan menossa sinne nukkumaan.
Älä pilaa elämääsi tuollaisella. Jos teillä on kaikki asiat ollut hyvin ennekin niin miksi mies pilaisi perheenne elämän ja varmasti tietäisi menettävänsä sinut ja lapsen! Nainen nyt itsetuntoa korkeammalle!
minun mies vois nimittäin tehdä tuon ihan ilman syyllisyyttä.
Ja lattian pesussa ym. siivouksessa tämä hius on joutunut lavuaariin.
Itse sinä miehesi parhaiten tunnet ja tiedät onko epäilyille aihetta.
Jospas kysyisit ihan suoraan asiaa.
lampenius-kopioita tuttuina :(:(:(
Ja lopeta hermoilu, kysy suoraan!
nauti saamastasi huomiosta, äläkä pilaa toisen yllätystä!
Sitä on ukkosi sitten höylännyt niin että lakanat meni paskasiksi ja oli pakko pestä...
Hei kamoon, ukko siivoaa ja HETI epäillään että on suhre
Ja tuo hius nyt on varmasti tullut sinne lavuaariin juuri lattian luutuuksen takia ;)
Tarkkailet pälyileekö mies muualle vaivaantuneena, kosketteleeko hermostuneena korvia tai hiuksiaan. Näkyykö silmissä paniikki tai vaivautuneisuus.
Luulen että jos pidät silmät auki, näet kyllä onko mies tehnyt jotain sopimatonta vai ei.
-Mikä tämä on?
-Niin mikä?
-Tämä pitkä vaalea hius. Mistä se mahtaa olla tullut? Oli lavuaarissa.
-Voi helvetti mistä minä tiedän. Yritätkö sä nyt vihjailla jotain?
-mietin vaan kuka vaaletukkainen täällä on käynyt viime aikoina?
-Siis epäiletkö sä mua jostakin (vihaisena)? Vitut mä jokaisesta karvasta tiedä, minkä hullun kanssa asun!
Meni korostetun loukkaantuneena katsomaan telkkaria. Minusta mies oli liian loukkaantunut. Ihan heti, kun otin puheeksi. VITTU SE SIKA PETTÄÄ MINUA...mitä minä teen??? En olisi uskonut olevani tässä tilanteessa. :(
Kummallista tosiaan, mutta on se hius voinut jostain muualtakin tulla. Tongi varmuuden vuoksi roskikset, jos siellä olisi vinkkiä.
Mutta viime vaihtamisesta on vaan viikko.
eroaminen on lapsen kannalta huonompi kuin kulisseissa eläminen. Tuoreet tutkimukset ovat tämän tuloksen antaneet. Jos lasta ajattelet, et eroa.
Jos se vaan itsekseen niihin pukeutuu ja ei petä sua, niin anna olla. Siedä se. Ole tyytyväinen, ettei se petä ja niele sen erilaisuus. Käske harrastaa vaan kun sä et ole paikalla. Vaikka muakin ällöttää, niin kyllä mä tuollaisen pystyisin mieheltäni sietämään, että yksin tuollaista tekee.