Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun ihmiset hienostelee hotelliaamiaisella!

Vierailija
26.02.2017 |

Otetaan oikein puolikas mangonpala ja laitetaan päälle suurieleisesti rusina.

Sitten seurataan nokka pystyssä niitä, jotka kokoavat lautaselle pidemmän kaavan mukaan.

Paljosta vetoa, että kotona syötte meetwurstisiivuja suoraan paketista?

Kommentit (134)

Vierailija
41/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä nyt vain on erilaiset tavat aamupalan suhteen. Miksi siitä pitäisi ärsyyntyä? Kyllä muakin huvittaa, jos huomaan jotain omaan silmään todella hassua. Esim. Kilo pekonia lautasella tai kaikki mahdollinen sekaisin kukkuraisella lautasella. Nämä mua huvittaa. En minä siitä kuitenkaan ärsyynny. Lähinnä huvitun ja korkeintaan kuiskuttelen pöydässä kaverille "tiedätkö mitä näin tuolla" ja siinä se.

Mulla voi olla tuollainen kun yrittää löytää edes jotain, mitä voisi syödä kun ruoka-allergioita ja muita. Se on joskus ihan tuskaa ja todellakin, noukin kaikki yhdelle isolle lautaselle. Minä saatan syödä sitten haarukalla ja veitsellä jotain leikettä ja teitä naurattaa.

Vierailija
42/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää kaikki! Kaikki muut vielä erityisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön hotelleissa lähes aina runsaan aamiaisen jos aamiainen sis. hintaan ja skippaan lounaan. Ei kiinnosta muiden rusina-dieetit tai mättöpekoni-annokset.

Vierailija
44/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi tehdä mieli pekonia ja munia. Mikä pekoni on parasta? HK:ta ajattelin käydä ostamassa, mutta onko Lidlissä hyvää pekonia? Ja AP:n iloksi totean, että en tunne ketään, joka olisi kiinnittänyt mitään huomiota ihmisten hotelliannoksiin. 

Vierailija
45/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota. Riippuu hotellista, matkailijasta, yms. Jos työmatkalainen, niin usein hotellissa yöpyminen rutiinia, ja pakollista. Siispä aamupala on vain ravintoa, jonka jokainen syö miten haluaa. Sitten on suuri joukko meitä taviksia, joille hotellissa yöpyminen on lomailua, irtiottoa arjesta. Lomamatkalaisia.

Syön tukevasti kuin viimeistä päivää hotelliaamiaisella jo siksi, että lounaan voi jättää välistä. Jaksaa tehokkaasti ja nopeasti tutustua lomamatkalla paikkakuntaan, kun maha on täysi ja olo kylläinen...Ja kyllä. Olen niitä harvoin hotellissa majailevia white-trash-muijia, jotka tekevät suuren numeron hotelliaamupalasta.

Minä syön työmatkalla vatsan täyteen aamiaisella, just kaikkea rasvaista ja pekonia ym. Koko päivän pärjää sillä satsilla eikä vielä illallakaan ole nälkä. Mä syön sun kanssa :)

Vierailija
46/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi matkustettuani olen antanut itselleni luvan syödä pienen annoksen hedelmiä tai puuroa kuten kotonakin. Se on elämisen tasoa, ettei ole pakko laskea, montako pekonisiivua saa napaansa tungettua kutakin maksettua euroa kohti.

Vierailija
47/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minua  aikoinaan hävetti menkkaturvotuksessa ja löysä mekko päällä kun edessä hoikka, pieniin sortseihin pukeutunut nainen otti vain hiukan maustamatonta jugurttia myslillä ja minä mätin omalle tarjottimelle  minicroisantteja, karjalanpiirakoita, muroja, kaakaota.. no, oli nälkä  ja aamupala kuului hintaan ! 

Mielikuva.. Yh. Lihavat vaan on vastenmielisiä.

Vierailija
48/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten hotellien aamupalalla vtuttaa juuri Te, jotka 1-2 kertaa vuodessa PÄÄSETTE hotelliaamiaiselle. Valmiiseen pöytään.

Se on vain aamiainen.

T: yli 150 hotelliaamiaista vuodessa.

Ehkä se on se sama ilmiö kun pääsee lentokoneeseen kaksi kertaa vuodessa (Thaimaaseen ja takaisin)  ja on vedettävä nukkulaput silmille jo portilla ja pudottaa penkki takamatkustajan syliin ennen kuin ollaan kiitoradan päässä. 

Vierailija
49/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minua  aikoinaan hävetti menkkaturvotuksessa ja löysä mekko päällä kun edessä hoikka, pieniin sortseihin pukeutunut nainen otti vain hiukan maustamatonta jugurttia myslillä ja minä mätin omalle tarjottimelle  minicroisantteja, karjalanpiirakoita, muroja, kaakaota.. no, oli nälkä  ja aamupala kuului hintaan ! 

Mielikuva.. Yh. Lihavat vaan on vastenmielisiä.

en ole lihava, olin vain tuolloin mahasta kuin ilmapallo :D olen 168cm ja tuolloin painoin noin 60kg

Vierailija
50/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota. Riippuu hotellista, matkailijasta, yms. Jos työmatkalainen, niin usein hotellissa yöpyminen rutiinia, ja pakollista. Siispä aamupala on vain ravintoa, jonka jokainen syö miten haluaa. Sitten on suuri joukko meitä taviksia, joille hotellissa yöpyminen on lomailua, irtiottoa arjesta. Lomamatkalaisia.

Syön tukevasti kuin viimeistä päivää hotelliaamiaisella jo siksi, että lounaan voi jättää välistä. Jaksaa tehokkaasti ja nopeasti tutustua lomamatkalla paikkakuntaan, kun maha on täysi ja olo kylläinen...Ja kyllä. Olen niitä harvoin hotellissa majailevia white-trash-muijia, jotka tekevät suuren numeron hotelliaamupalasta.

Ihana teksti. Oot ihan tervetullut mun kanssa samaan pöytään. Tuo lapsesikin! Vähän piristystä.

Terv. Nelikymppinen jakkupukutäti, noin 80 työmatkayöpymistä, puuro raejuustolla ja hillosilmällä sekä tumma kahvi, kiitos

Ja teille hyviä lomareissuja, sillin kun pääsette. ☺

Vierailija
51/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ silloin. Ei siis pakko syödä silliä, jos ei halua.

Vierailija
52/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että tästäkin saa ongelman :D

Joo jotkut syövät kuin viimeistä päivää hotelliaamiaisella, entäs sitten? Miten se juuri _sinua_ häiritsee? Syökö hän sinunkin lautaseltasi?

Mitä nyt ite kerran vuodessa käyn hotelliaamiaisella niin kyllä, syön enemmän kuin normaalina aamuna kotona. Minulle hotelliyöpyminen tarkoittaa lomaa ja lomalla otetaan rennosti. Rennosti oleminen alkaa jo hotellin aamupalalta jossa istutaan pitkään ja syödään ehkä enemmän kuin normaalisti. Eipä tarvi heti lounasta miettiä vaan saa rauhassa shoppailla, kierrellä katsomassa nähtävyyksiä tms.

En ymmärrä teitä jotka tulevat johonkin, tunnetusti "all you can eat"-paikkaan ja nyrpistelette nenään ja tuhisette kun joku tosiaan syö niin paljon kun haluaa. Tuskin se henkilö aina syö niin paljon.

Muistan kerran kun olin pizzabuffetissa, oltiin shoppailureissulla ja mentiin Raxiin (koska saa nopeasti ruokaa ja se oli lähin paikka). Noh sinne samaan aikaan tuli eräs rouva kahden teini-ikäisen tyttärensä kanssa. Koko ajan tämä äiti kulki tyttöjen perässä ja motkotti kuinka paljon rasvaa tossakin on, ja toikin on noin epäterveellistä, jne. Varmaan kiva tytöillä tota kuunnella, kuulivat sitä varmasti kotonakin koko ajan.

Sitä en ymmärrä miksi tämä rouva sinne Raxiin tuli? Istui aika lähellä noutopöytiä ja koko ajan kommentoi tyttärilleen kun ihmiset hakivat lisää ruokaa. Olisi mennyt jonnekkin salaattipaikkaan. Ja jos ne tytöt sitten halusi sinne pizzaa syömään niin olisi antanut edes kerrankin nauttia.

Vierailija
53/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten hotellien aamupalalla vtuttaa juuri Te, jotka 1-2 kertaa vuodessa PÄÄSETTE hotelliaamiaiselle. Valmiiseen pöytään.

Se on vain aamiainen.

T: yli 150 hotelliaamiaista vuodessa.

Ymmärrän pointtisi, mutta tuo ylimielinen suhtautumisesi on jo säälittävää. En itse yhtään kadehdi noin paljon työkseen matkustavaa.

Vierailija
54/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita mangosiivun vetäjiä sais olla enemmänkin! Ärsyttävää ku pekoni ja nakit loppuu aina mun kohdalla kesken!

Hotelliaamiaisella on ihanaa nauttia kunnolla ja pitkän kaavan mukaan. Lukea lehteä rauhassa ja syödä just sitä, mistä ITSE tykkää. Jos se on se puolikas mangosiivu rusinalla, niin go for it! Ei ole multa pois. Tuskin munkaan aamiainen on keneltäkään muulta pois. Varsinkin kun syön aina kaiken, mitä otankin.

Niiltä ihmisiltä pitäis ottaa triplamaksu hotelliaamiaisesta, jotka vetää lautaselle sen mitä silmät söis, mutta vatsa ei vedä. Ja sit heitetään ruokaa roskiin.

Vierailija
55/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat ihan järkyttävän ahneita.

Jos aamupala kuuluu hintaan niin on ihan pakko ahtaa napaan enemmän mitä mahtuu. Sairasta!!

Vierailija
56/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vähän enemmän reissailee vapaa-ajalla, niin monen hotellin aamupalat on aika tylsiä ja halvalla tehtyjä. Yleisimpiä puutteita ovat halvat vetiset mehut, huono kahvi ja heikko valikoima tuoreita kasviksia ja hedelmiä.

Parhaat aamupalat oon syönyt hyvissä 4-5 tähden lomahotelleissa, joissa valikoima on yltäkylläinen ja laatukin kohtuullinen.

Vierailija
57/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tunnet syyllisyyttä omista ruokailutavoistasi. Ei kukaan katso sinua, sinä luulet niin. Kaikilla ei ole sama ruokavalio.

Eikun tulee sellainen olo, että vetäkää se mangonpala nassuun ja poistukaa! Tämä paikka ei ole teitä varten.

Sama koskee teitä, jotka olette ravintolassa selvinpäin.

Ap

Miten tuo ravintolassa selvin päin olo liittyyy hotelliaamiaisiin?

Vierailija
58/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on monesti tarjottimella vaikka mitä, kun vien samalla lapselle! 

Vierailija
59/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voi mainostaa, niin Albert- hotellissa on huippu hinta-laatu -suhde. 10e ei-yöpyjiltä, samaan hintaan erikoiskahvit ja täysi setti lehtiä. (IL,IS, HS ja HBL)

Ap

Vierailija
60/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan hotelliaamiaisella aina ison kasan hedelmiä, marjoja, siemeniä, pähkinöitä yms. koska ei mulla kotona sellaista valikoimaa ole. Sehän on täyttä luksusta! Näiden lisäksi otan myös pannukakkuja/vohveleita, croisantteja ja muuta, koska nekin ovat harvinaista herkkua. Ikinä en ole kiinnittänyt huomiota siihen mitä muut syövät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme