Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun ihmiset hienostelee hotelliaamiaisella!

Vierailija
26.02.2017 |

Otetaan oikein puolikas mangonpala ja laitetaan päälle suurieleisesti rusina.

Sitten seurataan nokka pystyssä niitä, jotka kokoavat lautaselle pidemmän kaavan mukaan.

Paljosta vetoa, että kotona syötte meetwurstisiivuja suoraan paketista?

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se nyt vaan on niin, että en ala vetää epäterveellistä paskaa hotellissakaan. Enkä alkoholia. Ja siitä huolimatta olen maksanut ateriasta ja saan istua sitä nauttimassa niin kauan kuin haluan. 

Just näitä henkilöitä tarkoitan.

Auranne on ärsyttävä - mutta seuraa vaan tyynesti kaikkien yläpuolella sieltä avokadonpalasi takaa muiden syömistä itseään hautaan. Ja ravintolassa muista kantaa jäävetesi elegantisti.

Vierailija
22/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota. Riippuu hotellista, matkailijasta, yms. Jos työmatkalainen, niin usein hotellissa yöpyminen rutiinia, ja pakollista. Siispä aamupala on vain ravintoa, jonka jokainen syö miten haluaa. Sitten on suuri joukko meitä taviksia, joille hotellissa yöpyminen on lomailua, irtiottoa arjesta. Lomamatkalaisia.

Syön tukevasti kuin viimeistä päivää hotelliaamiaisella jo siksi, että lounaan voi jättää välistä. Jaksaa tehokkaasti ja nopeasti tutustua lomamatkalla paikkakuntaan, kun maha on täysi ja olo kylläinen...Ja kyllä. Olen niitä harvoin hotellissa majailevia white-trash-muijia, jotka tekevät suuren numeron hotelliaamupalasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua tosi hyvin, itsekin yhdessä vaiheessa söin joka viikko hotelliaamiaista. Mutta nykyisin pääsen vain tosi harvoin sellaisesta nauttimaan ja mulle se on luksusta. Haluan siis nauttia pitkän kaavan mukaan, enkä mieti kaloreja.

Vierailija
24/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se nyt vaan on niin, että en ala vetää epäterveellistä paskaa hotellissakaan. Enkä alkoholia. Ja siitä huolimatta olen maksanut ateriasta ja saan istua sitä nauttimassa niin kauan kuin haluan. 

Just näitä henkilöitä tarkoitan.

Auranne on ärsyttävä - mutta seuraa vaan tyynesti kaikkien yläpuolella sieltä avokadonpalasi takaa muiden syömistä itseään hautaan. Ja ravintolassa muista kantaa jäävetesi elegantisti.

Ahaa olet läski jota ärsyttää terveellisesti syövät ihmiset :) no, voivoi, kannattaisi kokeilla itsekkin.

Vierailija
25/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyy varmaan myös aamiaistarjoilussa työskennelleitä/työskenteleviä henkilöitä. Miten on? Saako ottaa vain yhden mangopalan rusinakoristeella  ja istua silti pöytään. Kertokaa!

Ei missään nimessä! Tuollaisesta rikkeestä lentää ulos koko hotellista kera ikuisen porttikiellon!

Vierailija
26/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten hotellien aamupalalla vtuttaa juuri Te, jotka 1-2 kertaa vuodessa PÄÄSETTE hotelliaamiaiselle. Valmiiseen pöytään.

Se on vain aamiainen.

T: yli 150 hotelliaamiaista vuodessa.

Tämä!

Olisipa Suomessakin Premium/kultakortti yms henkilöille omat aamiaistilat. Voisi rauhassa syödä aamiaista ja valmistautua työpäivään.

Ei tarvitse silloin katsoa sitä porsastelua hälinässä.

Vierailija
27/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaan oikein puolikas mangonpala ja laitetaan päälle suurieleisesti rusina.

Sitten seurataan nokka pystyssä niitä, jotka kokoavat lautaselle pidemmän kaavan mukaan.

Paljosta vetoa, että kotona syötte meetwurstisiivuja suoraan paketista?

Millainen ihminen toljottaa muita hotellivieraita sen sijaan että keskittyisi omaan aamiaiseensa? Oletko sä joku  naapuruston kerrostalokyttääjä-juoruakka muutenkin ja oma elämäsi on köyhää? Nyt hävettää sun puolesta ihan tosissaan. Sovitaanko että käyt jatkossa aamiaisella vain ABC:llä kun kotikasvatuksesi on noin puutteellinen.

Vierailija
28/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitää ärsyyntyä toisten aamupaloista? Tiedän, että kavereillanikin on kaikilla ihan omanlaisensa aamupalatavat kotonaan. Toisille ei edes aamupala maistu ja syövät siksi vain jonkin hedelmän kahvin. Miksi hotellissa ei saisi syödä siten kuin huvittaa? Rasittavan kuuloista tuollainen kyttääminen. Vaikka joku rakentaisikin aamupalan esittääkseen jotain, niin sille voi vain sisäisesti nauraa oman päänsä sisällä. Surullisen huvittavaahan sellainen käyttäytyminen on.

Itse syön hotellissakin kohtuullisen terveellisesti kuten muutenkin, mutta vähän jotain erityisesti lomalla vähän ekstraherkkuja ja tavallista enemmän, jotta jaksaa pitkälle päivään.

Vierailija
29/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten hotellien aamupalalla vtuttaa juuri Te, jotka 1-2 kertaa vuodessa PÄÄSETTE hotelliaamiaiselle. Valmiiseen pöytään.

Se on vain aamiainen.

T: yli 150 hotelliaamiaista vuodessa.

Tämä!

Olisipa Suomessakin Premium/kultakortti yms henkilöille omat aamiaistilat. Voisi rauhassa syödä aamiaista ja valmistautua työpäivään.

Ei tarvitse silloin katsoa sitä porsastelua hälinässä.

Mikset tilaa suoraan huoneeseen? Et kai ole töissä köyhässä firmassa?

Ap

Vierailija
30/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä sinua siinä vituttaa? Se että joku tykkää mangosta ja rusinasta?

Vierailija
31/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä nyt vain on erilaiset tavat aamupalan suhteen. Miksi siitä pitäisi ärsyyntyä? Kyllä muakin huvittaa, jos huomaan jotain omaan silmään todella hassua. Esim. Kilo pekonia lautasella tai kaikki mahdollinen sekaisin kukkuraisella lautasella. Nämä mua huvittaa. En minä siitä kuitenkaan ärsyynny. Lähinnä huvitun ja korkeintaan kuiskuttelen pöydässä kaverille "tiedätkö mitä näin tuolla" ja siinä se.

Vierailija
32/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä kukin syö, ongelma on vaan siinä jos mangopalan takaa ylenkatsotaan meitä porsaita. Jos maksan aamiaisesta niin syön kunnes napa repeää.

Näin mut on kasvatettu ja olen tosi lihava. Tämän kierteen aion katkaista nyt kun luin mitä kirjoitin ylemmän kappaleen viimeiseen lauseeseen. Silti, älä ylenkatso.

Vierailija
33/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko edes töissä?

Tiedätkö mitä matkustaminen työn takia on?

Ja kyllä. Välillä tilaan aamiaisen huoneeseen, jätän syömättä tai syön muualla.

Vierailija
34/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua  aikoinaan hävetti menkkaturvotuksessa ja löysä mekko päällä kun edessä hoikka, pieniin sortseihin pukeutunut nainen otti vain hiukan maustamatonta jugurttia myslillä ja minä mätin omalle tarjottimelle  minicroisantteja, karjalanpiirakoita, muroja, kaakaota.. no, oli nälkä  ja aamupala kuului hintaan ! 

Vierailija
35/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin haen lomalla eri juttuja varmaan 10 eri kertaa buffetista. Ensin leivät tykötarpeineen, juomat, sitten erikseen lämmin aamupala, seuraavaksi mysli ja jogurtti, sen jälkeen hedelmät ja lopuksi jos jaksaa niin joku pieni makea. Ehkä näit vain henkilön yhden buffetnoudon?

Vierailija
36/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joku viitsii inventoida toisten lautaset? Mulla on tapana syödä aamupala ja lukea samalla lehti, en todellakaan kyylää muiden syömisiä tai syömättä jättämisiä

Vierailija
37/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih! Kaikesta sitä voi herneen nenuunsa vetäistä!

Minä syön niin usein hotelliaamiaisen, että johan minä näyttäisin possulta, jos aina vetäisin pitkän kaavan mukaan. Silti minulla voi olla aikaa ennen kuin on pakko lähteä liikkeelle, joten mielelläni istun aamiaishuoneessa/ravintolassa (ellei se ole liian meluisa ja sotkuinen), lueskelen lehtiä kaikessa rauhassa, juon pari kuppia kahvia ja syön ehkä jotain hedelmiä.

Ja voitko kuvitella: lennän usein businessluokassa pitkiä lentoja ja monesti mieluummin nukun kuin syön sitä 3-4 ruokalajin illallista (usein tosi herkullista, yhtiöstä riippuen) viinien kera!!! Ap varmaan söisi jokikisen murusen ja päälle ilmaiset shampanjat ja viinit ja konjakit?

Vierailija
38/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaankohan me ap:n kanssa oltu joskus samalla hotelliaamupalalla? Minä olen monta kertaa kerännyt lautaselle pelkkiä hedelmiä, syystä että: a) en saanut ensimmäisellä kerralla kannettua enempää lautasia, kun otin ne nakit ja pekonit, puurot, jogurtit, leivät ja vihannekset b) hedelmät olivat tuoreita ja hyviä ja käyn hakemassa niitä santsikierroksen c) haen hedelmiä lapselle.

Vierailija
39/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä huomiota muiden syömisiin. Otan just niin paljon kun huvittaa.

Vierailija
40/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirsk :)

Itse syön valtavan annoksen munakasta pekonilla ja makkaroilla. Se saa joskus pitkiä katseita viereisten pöytien tädeiltä, jotka syövät sämpylää kurkkuviipaleella ja jugurttia marjoilla.

Ai että tuli nälkä nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme