Ärsyttää, kun ihmiset hienostelee hotelliaamiaisella!
Otetaan oikein puolikas mangonpala ja laitetaan päälle suurieleisesti rusina.
Sitten seurataan nokka pystyssä niitä, jotka kokoavat lautaselle pidemmän kaavan mukaan.
Paljosta vetoa, että kotona syötte meetwurstisiivuja suoraan paketista?
Kommentit (134)
Voi luoja. Ehkä ei maistu ruoka aamulla, krapula, laihduttaminen meneillään.
Mä syön kyllä suht paljon hotelliaamiaisella, mutta en syö vaaleaa leipää tai makeita juttuja koska lomalla haluan jaksaa kierrellä kaupungilla ja museoissa tai jos olen työmatkalla niin täytyy jaksaa esim pitää esitelmä ja kuunnella muiden jne. Siksi syön yleensä munakasta ja paljon hedelmiä tms.
Keliakia on näköjään jäänyt käsittelemättä. Ottaisin mielelläni lautasen täyteen syötävää esimerkiksi Baleaareilla, mutta gluutenitonta on kovin vähän tarjolla. Siksi siis kiivin pala ja muutaman melonisiivu katselevat juustosiivuja lautasella.
Joku voi ajatella, että voihan hotelliin ilmoitta etukäteen ruokavaliostaan. Periaatteessa sillä voi olla vain kiusallisia seurauksia: tarjolla on kovaa leipää tai riisikakkuja ja tarjoilivat ihmettelevät, kun ei kelpaa.
Onko mahdoton ajatus, että ap olisi tarkoittanut niitä, jotka tosiaan hienostelee hotellissa?
Minua on muutamaankin otteeseen arvosteltu munista, pekoneista ja makkaroista lautasella suoraan päin naamaa ja julkeastikin.
Kuka kyttää ja ketä? Yleensä ne nirppanokat mango-rusinat, joitten elämä on onnetonta omien valintojensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä tunnet syyllisyyttä omista ruokailutavoistasi. Ei kukaan katso sinua, sinä luulet niin. Kaikilla ei ole sama ruokavalio.
Eikun tulee sellainen olo, että vetäkää se mangonpala nassuun ja poistukaa! Tämä paikka ei ole teitä varten.
Sama koskee teitä, jotka olette ravintolassa selvinpäin.
Ap
Anteeksi Ap. En tiennyt, että ravintolat on tarkoitettu vai humalaisille. Enkä sitäkään, että hotellin aamiaisella on pakko syödä kamalasti, vaikka ei jaksaisikaan. Tai ainakin ottaa lautanen kukkuroilleen, vaikka ei aikoisikaan sitä syödä.
Joo, syön kotona meetwurstia harvakseltaan. Se ei vaan maistu mulle aamuisin. Muutenkaan aamupalalla ei tule mätettyä mitä sattuu, koska ei yksinkertaisesti mene aamuisin alas mm. puuro, jogurtti, suolaiset ja rasvaiset, happamat mehut jne. Tai sais niitä ehkä just ja just alas, mutta ne kyl tulis aika nopeesti myös ylös.
Vierailija kirjoitti:
Joo, syön kotona meetwurstia harvakseltaan. Se ei vaan maistu mulle aamuisin. Muutenkaan aamupalalla ei tule mätettyä mitä sattuu, koska ei yksinkertaisesti mene aamuisin alas mm. puuro, jogurtti, suolaiset ja rasvaiset, happamat mehut jne. Tai sais niitä ehkä just ja just alas, mutta ne kyl tulis aika nopeesti myös ylös.
Mätettyä "mitä sattuu"..
Olet tyypillinen mangorusina - normaali ruoka kuuluu kategoriaan "mitä sattuu".
Pureskele se omenanpala huolella ja jos olo tuntuu vielä täydeltä, juokse puoli tuntia juoksumatolla tai työnnä sormet kurkkuun
Radisson blu ketjun hotelleissa on todella hyvät aamupalat ja parhaat memoryfoam sängyt ikinä, lisänä ilmainen tyyny-ja peittovalikoima, löytyy jokaiselle varmasti sopivat!
Vierailija kirjoitti:
Otetaan oikein puolikas mangonpala ja laitetaan päälle suurieleisesti rusina.
Sitten seurataan nokka pystyssä niitä, jotka kokoavat lautaselle pidemmän kaavan mukaan.
Paljosta vetoa, että kotona syötte meetwurstisiivuja suoraan paketista?
Sä olet sekä kateellinen että Nuija.
Älyäisit edes pitää nuo typerät kommenttisi siinä isossa venytetyssä mahassasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mätettyä "mitä sattuu"..
Pureskele se omenanpala huolella ja jos olo tuntuu vielä täydeltä, juokse puoli tuntia juoksumatolla tai työnnä sormet kurkkuun
Sinä olet tyypillinen läski. Laihduta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mätettyä "mitä sattuu"..
Aloittajan mielestä hotelliaamupalalla pitäisi kaikkien syödä metukkaa, upporasvassa paistettuja nakkeja, kananmunaa, pekonia, karjalanpiirakkaa... Eihän mitenkään ole mahdollista, että toisille aamulla vastaheränneenä ei vaan maistu oikein mikään ruoka.
Me ainakin syötiin runsas aamiainen ja maistettiin melkein joka sorttia, oli sen verran hyvää.
Kirjoittaja 120: juuri noin, positiivinen asenne elämään ja sen "pieniin" mutta toisaalta niin suuriin ylellisyyksiin. Jos tuollaisia kyttääjiä oikeasti on hotellien aamupaloilla, saapi minun puolesta olla. En välitä sitten pätkääkään, jos jonkun henkinen tasapaino on tuota luokkaa, mie vaan nautin! Välillä otan enemmän, välillä vähemmän, tosin ruokaa en koskaan tuhlaa ts. syön sen minkä otan, koska ei ole itsestään selvää, että meillä on näin hyvin asiat.