Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun ihmiset hienostelee hotelliaamiaisella!

Vierailija
26.02.2017 |

Otetaan oikein puolikas mangonpala ja laitetaan päälle suurieleisesti rusina.

Sitten seurataan nokka pystyssä niitä, jotka kokoavat lautaselle pidemmän kaavan mukaan.

Paljosta vetoa, että kotona syötte meetwurstisiivuja suoraan paketista?

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa se mango onkin jälkiruoka.

Buffetissa otetaan uusi lautanen aina kun haetaan lisää.

Moni rikkoo tätä sääntöä nykyisin. Ei ole ekologista.

Vierailija
82/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten hotellien aamupalalla vtuttaa juuri Te, jotka 1-2 kertaa vuodessa PÄÄSETTE hotelliaamiaiselle. Valmiiseen pöytään.

Se on vain aamiainen.

T: yli 150 hotelliaamiaista vuodessa.

Ymmärrän pointtisi, mutta tuo ylimielinen suhtautumisesi on jo säälittävää. En itse yhtään kadehdi noin paljon työkseen matkustavaa.

Epäilen, ettei hän ole ylimielinen, vaan ihan vaan leipääntynyt. Olen itsekin 20 konsulttivuoden aikana joutunut reissaamaan paljon ja hotelliyöpymiset ja -aamupalat on tulleet enemmän kuin tutuiksi.  Työmatkat ovat rasittavia, mieltä uuvuttaa paitsi ne työt, joita pitää usein tehdä enemmän kuin normipäivänä, myös se miten kotona pärjätään (itse olen joutunut olemaan reissulla, vaikka lapset ovat olleet kipeinä ja jopa mies leikkauksessa) . Jos sitten aamun sujuvuus hotellilla tökkii iloisesti sirkuttavan ja valintoihinsa sekä aikaa että ääntä käyttävän lomatunnelmissa olevan seurueen takia, se saattaa ärsyttää aika lailla.  Peace.

Tässä ainoa, joka todella ymmärsi tuon minun närkästymiseni. Kiitos. :)

Ehkä ylimielinen kuvakin saattoi jäädä. Pahoittelut siitä.

Te, jotka olette sen 1-2 kertaa hotellissa, niin ottakaa huomioon ne joille se on osa työtä. Meitä on iso osa.

Älkää huutako ja melutko käytävillä ja huoneissa. Antakaa toisille rauha aamupalalla. Älkää sikailko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat ihan järkyttävän ahneita.

Jos aamupala kuuluu hintaan niin on ihan pakko ahtaa napaan enemmän mitä mahtuu. Sairasta!!

Kyllä, jos olen hotellissa lomalla, niin ihan varmasti syön runsaan aamiaisen. Vaikka olen ylipainoinen! Aamupalan jälkeen kun lähdetään ulos kiertelemään, ja päivinä joina on tiedossa illallinen ravintolassa, lounas voi hyvinkin jäädä väliin tai kuittaantua kahvittelulla.  Lomailen kahdesti vuodesti, joten arvelisin että painonhallinnan kannalta ratkaisevaa ei ole se miten lomalla syön vaan se miten syön lomien välissä.

Jos taas olen hotellissa työmatkalla eli tiedossa on työpäivä, noudatan samaa ateriarytmiä kuin kotona ollessa. Silloin päivään kuuluu lounastauko ja lounas on minulle päivän pääateria, joten aamupalakin voi olla suunnilleen sama kuin kotona: puuroa hillosilmällä ja hedelmä. Enkä siis silloinkaan laihduta tai yritä esittää syöväni vähän, vaan kyse on vain siitä että arkena syön arkityyliin.

Ei ole tosin tätä ennen tullut mieleenkään että joku kyttäisi hotellissa minun syömisiäni enemmän kuin omiaan ja jaksaisi vielä ärsyyntyä siitä. Pieni elämä, pienet murheet?

Sinun painonhallintasihan on mennyt jo pieleen, kerta olet ylipainoinen.

Vierailija
84/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi ihmeessä ajattelet muiden kyttäävän toisten syömisiä?

Ihan selvin päin kuvittelet, että ihmiset jättäisivät hyvän ja rahanarvoisen aamiaisen hyödyntämättä VAIN päästäkseen brasailemaan jonkun hypoteettisen tarkkailijan silmissä vähäruokaisuudellaan?

Kuka se taho sitten onkaan, joka observoi hotellin aamiaisella käyviä katonrajasta ja jakaa pisteet kalorien ja terveellisyyden perusteella....

Minä en yksinkertaisesti pysty syömään aamulla paljon. Olisihan se kiva tankata ilmaista aamiaista isosti, niin ei tarvitsisi sitten parin kolmen tunnin jälkeen mennä ostamaan lounasta! Mutta kun ei vaan kykene. Ok, en syö rusinoita, mutta hotelliaamiaisella syön yleensä hedelmiä ja pienen kulhon jogurttia siementen ja pähkinöiden kanssa. Muuta en saa alas.

Vierailija
85/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ihme että vatsataudit kiertää. Osa vielä päästää pienen lapsensa ilman valvontaa buffettiin, lapsi ottaa jotain lautaselleen, muuttaa mieltään nostaa lautaseltaan otetun takaisin buffettiin jne...

Vierailija
86/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hotelliaamianen nyt niin erikoinen ole. Joskus on jätetty väliinkin ja nukuttu mieluummin pitkään.

Vierailija
87/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalit syövät makkaran suoraan paketista ja maidon tölkistä. Eikö suomalaiset tavat kelpaa?

Sinäkö määrittelet suomalaiset tavat? :D Ei kuulu mun suomalaisiin tapoihin.

Taidat olla kotonasi siellä vihervasemmiston hienostokuplassa?

Vierailija
88/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tunnet syyllisyyttä omista ruokailutavoistasi. Ei kukaan katso sinua, sinä luulet niin. Kaikilla ei ole sama ruokavalio.

Eikun tulee sellainen olo, että vetäkää se mangonpala nassuun ja poistukaa! Tämä paikka ei ole teitä varten.

Sama koskee teitä, jotka olette ravintolassa selvinpäin.

Ap

Tunnet siis syyllisyyttä juomisestasikin! :D

Vierailija
89/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tunnet syyllisyyttä omista ruokailutavoistasi. Ei kukaan katso sinua, sinä luulet niin. Kaikilla ei ole sama ruokavalio.

Eikun tulee sellainen olo, että vetäkää se mangonpala nassuun ja poistukaa! Tämä paikka ei ole teitä varten.

Ap

Naulan kantaan. Alemmuudentunnosta ja epävarmuudesta kumpuava toisten toimien kyttääminen ja alkoholismi kulkevat usein käsi kädessä.

Vierailija
90/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aina matkoilla ja hotelleissa hyvin kevyesti, vaikka en ole hoikka, koska minulla on herkkä vatsa, enkä halua viettää matkojani miettimällä, mistä löytyy seuraava vessa.

Vierailija
91/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Naulan kantaan. Alemmuudentunnosta ja epävarmuudesta kumpuava toisten toimien kyttääminen ja alkoholismi kulkevat usein käsi kädessä.

alkoholismi ja narsismi liittyvät yhteen. Kyse on tyhjästä ihmisenkuoresta, joka loisii toisten elämässä, kun oma elämä on tyhjä, patologisen kateuden takia.

Ei välttämättä koske ap:ta. Mutta hyvä jokaisen pohtia mihin suuntaan kulloinenkin aatos on menossa.

Vierailija
92/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, se uusi lautanen otetaan ihan hygieniasyistä. Siksi sinne hotellin tiskinurkkaan on hankittu kallis putkitiskikone, että se hoitaa hotellin tiskin tehokkaasti. Ei ole asiakkaan tehtävä murehtia hotellin ekologisuudesta, hotelli hoitaa sen ihan itse. Paskasen lautasen kierrättäminen on se ja sama, jos samaan aikaan halutaan puhtaat pyyhkeet joka päivä ja heitetään lautasellinen ruokaa roskiin, kun ei jaksa syödä.

Vierailija
93/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anorektikko syö yhden mangonviipaleen aamiaiseksi ettei istu tyhjän lautasen kanssa. Oksentaa ehkä senkin pois myöhemmin. Mutta sinä ap vedät herneen nenääsi. Sekoa 😄

Vierailija
94/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, se uusi lautanen otetaan ihan hygieniasyistä. Siksi sinne hotellin tiskinurkkaan on hankittu kallis putkitiskikone, että se hoitaa hotellin tiskin tehokkaasti. Ei ole asiakkaan tehtävä murehtia hotellin ekologisuudesta, hotelli hoitaa sen ihan itse. Paskasen lautasen kierrättäminen on se ja sama, jos samaan aikaan halutaan puhtaat pyyhkeet joka päivä ja heitetään lautasellinen ruokaa roskiin, kun ei jaksa syödä.

Kerrotko lisää tuosta hygieniasyystä? Itsehän siitä lautaselta syön enkä tietenkään koske siihen ottimilla. Miksi se on hygieniariski?

Vierailija
95/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin päästä voi sitten mennä kosmeettisesti jumppaamaan ja heittää rjöt ohessa?

Vierailija
96/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile keskittyä omiin syömisiisi ja siihen mitä varten olet paikalle mennyt. Muilla on ihan oma agendansa ja omat syynsä.

Kukaan terve ihminen ei kyttää toisen tekemisiä vaan pitää huolen omista asioistaan.

Ahaa, taidanpa tietää tämän aloittajan! Nyt hän on jo tässä keskustelussa toisia arvostelemassa. Hän on jollakin tapaa häiriintynyt ja kuvittelee olevansa maailman napa.

Vierailija
97/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anorektikko syö yhden mangonviipaleen aamiaiseksi ettei istu tyhjän lautasen kanssa. Oksentaa ehkä senkin pois myöhemmin. Mutta sinä ap vedät herneen nenääsi. Sekoa 😄

Tuttu merkki ja merkinkäyttäjä palloilemassa nyt tässä keskustelussa. Patologinen ilkeilijä.

Vierailija
98/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yhdelle ihmiselle kommentoiva jankuttaja tähänkin ketjuun tuli? Ilmeisesti nykyajan uusia harhoja

Vierailija
99/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus otan myös appelsiinimehua ja kuoharia sekoitettuna.

Vierailija
100/134 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku suositella hotellia Helsingistä, missä on hyvä hotelliaamiainen? Nimittäin hotelliaamiaisilla on eroa! Halutaan syödä paljon ja hyvää....Ja mielellään sellainen hotelli, missä on hyvä palvelu aamiaisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän