Onko jokin videopeli saanut sinut itkemään?
Kommentit (100)
Telltalen walking dead season 1&2. Niiden loput... en kestänyt.
Klassikko, Final Fantasy VII, kohtaus joka aikanaan järkytti pelaajia, jopa niin paljon että moni hakkeroi menehtyneen hahmon takaisin peliin (gamesharkilla kai).
Cutscene Wolrd of Warcraftissa. Pistän raskauden piikkiin koska samaisen kohtauksen olin nähnyt pari kertaa aiemminkin mutta viimeksi rupesin parkumaan ihan kunnolla ja piti lopettaa pelaaminen kun olin niin surullinen. :D
Vierailija kirjoitti:
Klassikko, Final Fantasy VII, kohtaus joka aikanaan järkytti pelaajia, jopa niin paljon että moni hakkeroi menehtyneen hahmon takaisin peliin (gamesharkilla kai).
Minäkin porasin tälle ja olin vielä pitkän sen jälkeen järkyttynyt, tuli niin puun takaa.
Vierailija kirjoitti:
Telltalen walking dead season 1&2. Niiden loput... en kestänyt.
Kakkosen loppu ei mua niin koskettanut, mutta se ykkönen.... Aina vaan uudestaan tulee kyyneleet silmiin :'(
Tämä on noloa, mutta melkein kaikki. Saan valtavan raivokohtauksen, jos en pääse pelissä eteenpäin kohtuullisen yrittämisen jälkeen. Kohtauksen jälkeen itkettää. Kyllä, huono itsetunto, joka ei kestä minkäänlaisia epäonnistumisia.
Professor Layton and Pandora's vox tai Diabolical box. Loppu oli niin liikkis.
Lisäksi Pokemon Soul Silverissä olen tirauttanut, kun suosikkipokemonini on osoittanut rakkautta. 😚
Metal gear solid : kohta jossa sniper wolf kuolee
Metal gear solid 4: kohta jossa naomi kuolee
Useimmiten surettaa Otaconin puolesta näissä. Aina kun mies rakastuu, nainen kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi Pokemon Soul Silverissä olen tirauttanut, kun suosikkipokemonini on osoittanut rakkautta. 😚
Pandora's Box on paha (sai minutkin itkemään), mutta vielä pahempi on seuraava osa, Lost Future. Eissssss
Mass Effect 3, ei alkuperäinen lopetus (joka pisti vain vituttamaan) vaan DLC-lopetus.
Tämän lisäksi To the Moon, jossa koin todella voimakkaan sisarusrakkaus-puuskan.
Life is strange. Koko peli on interaktiivinen elokuva. Beyond two souls samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pandora's Box on paha (sai minutkin itkemään), mutta vielä pahempi on seuraava osa, Lost Future. Eissssss
Heh, joo, Pandora's BOX, ei vox. :p Lost future oottelee seuraavana Laytoneista, "pari" muuta peliä työn alla atm.
Tää ketju on kyllä osaltaan aivan mieletön kuvaus siitä, mitä 45-v mies ei voi ymmärtää. Ei vaan voi. Koskaan.
Dead Island traileri aikanaan. Ittellä sen ikänen tytär ja tuli aivan kulman takaa.
The last of us
Kun joelin tytär kuoli sai melkein herkistymään
FFVI on! Eli kuutonen, ei seiska.
Muitakin lienee, mutta kevyempää liikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Brothers: A tale on two sons
Tämän tulin vastaamaan. Ihan mahtava satu pelimuodossa. Tällaisia saisi todellakin tulla lisää.
This war of mine, ajatuksia herättävä teema ja pelimekaniikka.
Witcher III, oltiin muutama viikko sitten saatu vauva, ja yksi aiheeseen liittyvä osuus sai herkistymään.