Onko jokin videopeli saanut sinut itkemään?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Brothers: A tale on two sons
Tullut näemmä typo, mutta älkää siitä välittäkö.
The Rise of Tomb Raider eilen. En pääse pelissä eteenlpäin ja kyllä itku meinas päästä. Ärsyttää perkele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Professor Layton and Pandora's vox tai Diabolical box. Loppu oli niin liikkis.
Lisäksi Pokemon Soul Silverissä olen tirauttanut, kun suosikkipokemonini on osoittanut rakkautta. 😚
Pandora's Box on paha (sai minutkin itkemään), mutta vielä pahempi on seuraava osa, Lost Future. Eissssss
Heh, joo, Pandora's BOX, ei vox. :p Lost future oottelee seuraavana Laytoneista, "pari" muuta peliä työn alla atm.
Noniin, nytpä ainakin tiedät mitä odottaa :'D Pandora's Box on suosikki-Laytonini, mutta kolmonen on kyllä vielä koskettavampi.
Vierailija kirjoitti:
Mass Effect 3, ei alkuperäinen lopetus (joka pisti vain vituttamaan) vaan DLC-lopetus.
Tämä. Niin helvetisti tämä. Kun "An end, once and for all" alkaa soida, niin padot murtuvat.
Vierailija kirjoitti:
?
Mass Effect 3. Shepard...
Itsekin itkin ensimmäistä kertaa pelille tuon mass effect kolmosen lopussa. SPOILER ALERT! Etenkin se kohta kun Shepardin muistolaatta kiinnitetään seinään. En ymmärrä miksi ihmiset on niin raivoissaan siitä lopusta. Yksi vaikuttavimpia ellei vaikuttavin loppu millekään pelille/pelisarjalle.
Far cry primal. Kun Uli kuoli. Tuli heti tämä palsta mieleen.
This War of Minen epilogi itkettää lähes aina.
Kaikki Kingdom Heartsit saa minut itkemään lopussa.. :D
Toinen peli jolle porasin ihan hulluna on Okami, suosittelen muutenkin pelaamaan kyseisen pelin jos käsiinne saatte, pleikka 2:lle
Tetris koskettaa aina kun palat saa sopimaan niin hyvin toisiinsa. Silloin tuntuu aina siltä, että jokaiselle on tässä maailmassa paikkansa, eikä kenenkään tarvitse jäädä yksin. Silloin itken.
FFVII (Aeris kuolee) onnistui itkettämään minua useamman kerran. Lisäksi FFVIII (Squall yksin aavikolla tekemässä kuolemaa) ja muistaakseni myös FFX (Tidus "katoaa").
Myös FFVI:ssä oli muistaakseni koskettavia kohtia.
Shadow hearts 2:n loppussa taisin myös itkeä (Yuri kuolee?).
Monikin. Ekana tulee mieleen Valiant Hearts joka sai silmäkulman kostumaan myös isännällä. Itse itken jo monesta tunnarista, ihan täydestä nostalgiasta :')
Itkette joillekin lasten peleille? Siis oletteko oikeasti aikuisia?
Kokeilkaapa sellaista peliä kuin That Dragon, Cancer, jos haluatte tunteita herättävän pelikokemuksen.
Vierailija kirjoitti:
Itkette joillekin lasten peleille? Siis oletteko oikeasti aikuisia?
Kukahan Tauni Tietäjä tuokin on?
Pongin kunkku? Tutustuisit hieman esimerkiksi Skyrimiin, niin voisit arvostella sen.
Tiedän, että kuulostaa hölmöltä.
Mutta Dragon Age 2 sai itkemään, kun
SPOILER ALERT!!!
Anders paljastui mulkeroksi. Ärsytti ihan hirveästi ja oli kusetettu olo.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Kingdom Heartsit saa minut itkemään lopussa.. :D
Toinen peli jolle porasin ihan hulluna on Okami, suosittelen muutenkin pelaamaan kyseisen pelin jos käsiinne saatte, pleikka 2:lle
Okami on yksi mun kaikkien aikojen suosikkipelejä.
Itse en ole itkenyt missään pelissä, mutta eniten koin tunteita witcher 3 aikana, saapuminen skelligeniin oli mahtavaa, ja monet sivutehtävät oli vaikeita moraalisesti; esim. se skelligenin leshen tehtävä, ja ne ihmissyöjävanhukset jne.
Parasta oli toussaint, kaunein paikka missään pelissä.
Ai niin ja cs:go kun itäblokin jonnepeelot sano, et mä olen fucking n00b ja potki mut ulos tokavikas eräs. :D
Ps. CS kokemus 16 vuotta, eli jonnen keski-ikä.