Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK:ssa opiskelu töiden ohella. Onnistuuko?

Vierailija
25.02.2017 |

Tiedän, että onnistuu jotenkuten mutta mikä on realistista?

Kuinka kauheesti niitä hommia paiskitaan vapaa-ajalla, jos käy töissä ja
sitten monimuotona AMK:ssa?

Kokemuksia!!

??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onnistuu niin päin että teet töitä AMK:n ohella. Ryhmätöitä ja muita on niin paljon, että läsnäolo tunneilla on vain pieni osa koko koulutusta. 

Vierailija
2/6 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se onnistuu niin päin että teet töitä AMK:n ohella. Ryhmätöitä ja muita on niin paljon, että läsnäolo tunneilla on vain pieni osa koko koulutusta. 

Esittelyssä sanotaan että joka lukuvuosi on kaksi kokonaista viikkoa lähiopetusta, sen lisäksi kaksi päivää kuukaudessa lähiopetusta.

Kuinka paljon LISÄKSI niitä tapaamisia ja ryhmätöitä?

Itsekseni kyllä saan opiskeltua, mutta haen paikkakunnalle, jonne matkaa ja mietin kaiken sujuvuutta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu alasta, onko paljon labroja ja läsnäolopakkoa.

Mulla meni ihan hyvin työt, opiskelu päiväpuolella ja kaksi lasta alalla, jossa paljon labroja. Olin jo töissä alalla, jota kautta sain paljon hyväksilukuja harkoista. Valmistuin samaan aikaan kuin muutkin. Ryhmätehtävät ja kokeisiin luin vasemmalla kädellä, keskiarvo nelosen luokkaa. Harkkapaikat näyttää suunnan, kukaan työantaja ei oo koskaan ollut kiinnostunut itse numeroista.

Vierailija
4/6 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opiskelin ilta-opetuksella 3 vuodessa työn ohessa amk-tutkinnon. Kaksi vuotta tosin teon kuuden tunnin työaikaa, mutta lähinnä sen takia, että otin sillä aikaa perheelle. Meillä 9li opetus järjestetty siten, että harjoittelu tehtiin päivätöinä, ja näin pystyttiin saamaan duoritusaika samaan 3,5 vuoteen, kuin päiväopiskrlijoilla. Itse suoritin myös verkkokursseina esim. kesällä jotain kursseja joten sain kirittyä puoli vuotta pois. Ja opinnäytetyön tein lähes kokonaan työjslla (omalle työpaikalle), mikä myös joudutti valmistumista.

Vierailija
5/6 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse koko päivä työssä ja käyn iltaisin opiskelemassa. Kyllä se rankkaa on, mutta parin vuoden päästä urakka palkitaan :).

Töiden jälkeen oli koulua 1-3 kertaa illassa 17.40-20.30. Onneksi työ oli n. 10min päästä koulusta ja liikenneyhteydet hyvät kotiin illall niin pärjäsin. Toki otin paljon kursseja virtuaalisena ja se auttoi kun ei tarvitse osallistua fyysisesti tunnille.

Vierailija
6/6 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muuten tarkistanut oletko oikeutettu aikuiskoulutustukeen?  Sillä rahalla voi olla mahdollista opisella hetki täyspäiväisestikin? Se on ansiosidonnaisen verran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän