Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vol 3. Sano etunimesi! Me yritämme arvailla sosiaalisen statuksesi, ikäsi, ulkonäkösi, luonteen yms

Vierailija
25.02.2017 |

Arvausta kehiin

Kommentit (786)

Vierailija
781/786 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirkku

Vierailija
782/786 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/786 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku jo mainitsi Veeran mutta ei arvausta, lupaan kertoa menikö oikein :)

Noin 30-vuotias ruotsinopettaja. Puhelias ja sosiaalinen. Vaaleatukkainen ja sinisilmäinen. Avoliitossa, ei lapsia. Suunnittelee miehensä kanssa omistusasunnon ostamista. Lenkkeilee koiran kanssa ja tykkää muutenkin kulkea luonnossa. Lomalla suuntaa lappiin vaeltamaan. Nuorempana harrasti huilunsoittoa, mutta se on jäänyt aikuisiällä.

Tykkään kyllä luonnosta ja olen lapseton mutta mikään muu ei osunut kohdilleen.

Vierailija
784/786 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andrea

Vierailija
785/786 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mona

Mona on 38-vuotias kajaanilainen eläinlääkäri, joka toipuu juuri avioerosta. Hän ei halunnut lapsia, mutta hänen ex-miehensä halusi. Hänen ex-miehensä puhui lastenhankinnasta viimeiset kymmenen vuotta, mutta siltikään Mona ei voi vielä uskoa, että ex-mies hänet todella jätti vapaaehtoisen lapsettomuuden takia. Että luokanopettajana työskentelevä Jari todella pani raskaaksi koulunkäyntiavustaja Marin, joka oli Jaria lähes kaksikymmentä vuotta nuorempi. Että lapsi syntyy jo kesällä. Ja koko kylä puhuu asiasta. Mari ja Jari ovat muuttamassa muualle. Toisaalta Mona ymmärtää Jaria. Jarista tulee varmasti hyvä isä. Jari on vastuuntuntoisin, huolehtivaisin ja perhekeskeisin mies, jonka Mona tuntee.

Mona on myös tyytyväinen, että päätti pysyä lapsettomana. Hän on nähnyt liikaa ikäviä ihmiskohtaloita lähipiirissään. Toisaalta häntä vähän myös surettaa Mari ja syntyvä lapsi. Todellako Mari halusi jo niin nuorena äidiksi? Voiko tuollaiselta pohjalta rakentua mitään kestävää? Joutuuko lapsi kokemaan vanhempiensa eron?

Ne eivät kuitenkaan ole Monan murheita. Hänkin suunnittelee muuttoa muualle. Hän ei jaksa ihmisten sääliä. Sillä hänellä on kaikki asiat hyvin. Mona suunnittelee muuttoa ulkomaille. Vielä ehtisi nähdä maailmaa, vielä jaksaisi, kun on vielä nuori ja hyvässä kunnossa.

Tää on varmaan oikeesti mun tulevaisuus. Oon parikymppinen ja aion kyllä pysyä lapsettomana koko mun elämän ja muuttaa pois täältä.

- Mona

Vierailija
786/786 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi