Vol 3. Sano etunimesi! Me yritämme arvailla sosiaalisen statuksesi, ikäsi, ulkonäkösi, luonteen yms
Kommentit (786)
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin Miléna Anne Colette
Itähelsinkiläisessä lähiössä asuva 26-vuotias nuori nainen. Käyttää runsaasti meikkiä ja jaksaa vetää herneen nenäänsä joka kerran kun joku unohtaa aksentin hänen nimestään. Kirjoittelee edelleen nimeään paperienkulmiin kaunokirjoituksella ja kokeilee erilaisia julkkisten sukunimiä sen perään.
Ei seurustele, koska uskoo vakaasti saavansa paremman puolison - julkkiksen yms. Yritti kauppakorkeaan kolmesti ennen kuin luovutti. Äitinsä kirjoitti ison valituksen valitsijoille virheestä. Haki lakiasiaintoimistoon assistentiksi ja uskoo vakaasti että häntä ei valittu koska hän oli liian kaunis.
Mä olen Teppo Matti Leander Ojansuu.
Mulla ei muuten ole ongelmia kirjottaa koko nimeäni nettiin. En ole vainoharhainen. Haluatteko myös puhelinnumeroni, osoitteeni, sähköpostini sekä sosiaalitunnukseni?
Vierailija kirjoitti:
Taiga-Varpu
Syntynyt jossain Siperian suunnilla. Noin 18v. Perus muija. Suuttuu kun kirjoitetaan Taika.
Hohohoo laittakaa kuule arvauksia samaan tahtiin kuin typeriä keksittyjä nimiänne!
Vierailija kirjoitti:
Arja
Arja on kuusikymppinen lastenhoitaja. Huulet ovat aina tiukasti puristettu yhteen koska ihan varmasti kohta tulee jotain paheksuttavaa eteen. Arja uskoo kovaan kuriin ja vanhanaikaisuuteen. Arja ei värjää tummia, jo harmaantuvia hiuksiaan, mutta sipaisee aamuisin hiukan ripsiväriä.
Arja on yhtä vaativa itseään kuin muita kohtaan, myös edesmennyt miehensä Pauli koki tämän ja Arja salaa syyttää Paulia siitä, että tämä pääsi niin helpolla kuollessaan aivohalvaukseen puutarhatöissä jo ennen eläkeikää. Arja ei ole aikonut ottaa uutta "passattavaa" elämäänsä.
Arja ei usko turhamaisuuteen, mutta kuitenkin muistaa paheksua omaa löystyvää vyötäröään joka aamu suihkuun mennessään. Arjan elämä koostuu pyytämättömästi annetuista neuvoista, kullatun menneisyyden ja menetetyn nuoruuden haikailusta, Hymyn lukemisesta ja marjastamisesta. Arja äänestää perussuomalaisia.
Edelleenkin Miléna Anne Colette