Vol 3. Sano etunimesi! Me yritämme arvailla sosiaalisen statuksesi, ikäsi, ulkonäkösi, luonteen yms
Kommentit (786)
Vierailija kirjoitti:
Suvi.
Pyylevä parturi-kampaaja. Mustat hiukset, joissa pinkkejä shokkiväriraitoja. Omien sanojensa mukaan räväkkä.
Anna-Maria, mutta kutsumanimenä vain Anna, olen harkinnutkin itseasiassa sen -Marian tiputtamista pois kokonaan vaihtamalla pelkäksi Annaksi.
Vierailija kirjoitti:
Cecilia
Olet nuori, alle 20v, opiskelet tai olet pudonnut opinnoista ja luet vauvapalsaa vain huviksesi. Ei lapsia/olet juuri raskautunut vahingossa, tyyliin raskausviikolla 4.
Mikä tällaisen ketjun tarkoitus on? Keksiä henkilöhahmoja romaaniin?
Vierailija kirjoitti:
Joni
33v, työelämästä syrjäytynyt, mutta koulunsa kuitenkin aikanaan käynyt, ehkä insinööri tai jokin ammatti. Olet palstan ikuinen kilttimiesjankuttaja, ei lapsia eikä suhdetta. Asut työttömänä yksinäsi, mutta tulet hyvästä keskiluokkaisesta perheestä, vanhempasi tukevat elämistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Niina
52v perheenäiti, kaksi lasta, josta vanhin parikymppinen ja muuttanut jo pois kotoa, nuorin teini asuu vielä kotona ja käy lukiota. Pitkä avioliitto miehen kanssa, omakotitalo. Teet hajatöitä, sillä olit lasten kanssa pitkään kotona etkä ole tehnyt oman opistotasosi töitä vakituisesti koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Satu
Mä kirjoittelin aika monta arvausta. Mutta mua ei oo kukaan arvuutellut. Koittakaa nyt joku.
Vierailija kirjoitti:
Ritva.
Olet 5-kymppinen ja lapset jo lentäneet pesästä. Vähän hörhö, innostut milloin suoliston puhdistamisesta, milloin kasvissyönnistä ja milloin konmarituksesta. Puolisosi kanssa tykkäätte mökkeillä ja asutte omakotitalossa kaupungissa. Ammatiltasi olet sairaanhoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Jonna
25-vuotias merkonomi, jäänyt asumaan kotipaikkakunnalle, eronnut pitkäaikaisesta on/off-suhteesta, 1 lapsi nimeltään Janica, kova ääninen ja lyhyt tukka.
Vierailija kirjoitti:
Satu
Olet 33v teatterissa työskentelevä lavastaja/puvustaja. Asut avoliitossa ja teillä on 1 lapsi ja perheessä on myös 2 kissaa. Harrastat kuntonyrkkeilyä ja nautit hyvästä ravintolaillallisesta kivassa seurassa. Lapsella on pari harrastusta, joissa molemmat vanhemmat olette tukena.
Noooh... jalassa tumman siniset lökähousut, päällä harmaa toppi jossa tekstiä. Tukka nutturalla, ruskeat hiukset. Ranteessa guessin kello.
Eli kuka mä oon? :)
33 vuotias sekatyömies. Parisuhteessa toisen miehen kanssa. Haaveena adoptoida lapsi.