Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkaappikylmää pizzaa, lämppäreitä ja subeja.

Vierailija
25.02.2017 |

Olenkohan ainoa tämmönen.. Tykkään siis syödä esim. yön yli jääkaapissa ollutta pizzaa kylmänä ja edellisenä iltana tehtyjä lämppäreitä kans jääkaappiyön kautta.
Olen monesti tarkoituksella tehnyt illalla pellillisen lämppäreitä, joista olen sitten syönyt yhden, tai kaksi. Loput sitten laitan rasiaan tai folioon ja yöksi jääkaappiin. Aamulla on ihana syödä "kylmiä lämppäreitä".:D Nytkin on jääkaapissa päivällä sinne jäähtyneenä laitettu subwaysta haetun leivän pätkä. Säästän sitä "myöhäis-iltapalaksi".
Juu, saatan olla outo, mutta tästä on tullut tapa. Toki tykkään älyttömästi syödä myös ihan tuoretta, kuumaa pizzaa, lämppäreitä jne.. Mutta noi kylmät jutut vaan on liian hyviä.^^

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämppäreitä? Mitä ne on? Mun kielivalikossa lämppärit tarkoittavat lämmittelybändejä. Oletan sinun tarkoittavan lämpimiä voileipiä?

Mutta joo, minusta pitsa on mahtavaa kylmänä. Ja kylmät pippurilohkopotut ja uunipotut sormisuolan kanssa.... ja hei: kylmä jauhelihakastike leivän päällä, päälle myös hiukan sormisuolaa. Ah!

Aika monissakin ruuissa maut maistuvat voimakkaammin kylmänä.

Vierailija
2/5 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1: Kyllä, lämppäreillä tarkoitin lämpimiä voileipiä.:D Ja toki lämmittelybändit on mullakin lämppäreitä, mutta aina olen lämpimiä voileipiäkin sanonut lämppäreiksi. Jännää.^^

Oi, en ole kuullutkaan kylmästä jauhelihakastikkeesta leivän päällä. Kokeilen taatusti.:)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzan ja lämppärit mäkin syön aina kylmänä jos jää tähteeksi. Muille perheenjäsenille ne täytyy lämmittää.

Vierailija
4/5 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzan ja lämppärit mäkin syön aina kylmänä jos jää tähteeksi. Muille perheenjäsenille ne täytyy lämmittää.

Lämmittäessä tuntuu aina, että ne muuttuu jotenkin ratkaisevasti huonompaan.:D

Ap.

Vierailija
5/5 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis kylmät lämppärithän on jopa parempia, kuin ne tulikuumat juuri uunista otetut. Itse toimim lämppäreiden suhteen tismalleen samoin, eli teen pellillisen kerralla ja syön niin monta kuin syön ja loput jääkaappiin, jotka syön kylmänä seuraavana päivänä. En kyllä jaksais alkaa tuhertaan jotain paria lämppäriä. Kun niitä kerran alkaa tekemään, niin samantienhän niitä tekee pellillisen.

Pitsaakin teen aina pellillisen, josta syön osan ja loput laitan pakkaseen parina kolmena palasena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän