VOL 2: Kuvaile asusi, hiusvärisi ja päivän ruokasi, me yritämme arvata ikäsi, sosiaalisen statuksesi ja lastesi määrään sekä nimet!
Ap:
Kullanväriset maastokuvioiset urheilulegginssit, toppi, harmaa huppari hassulla tekstillä. Hiusväri tumman ruskea, värjäämätön, pitkä. Päivän ruoka soijalasagne ja kreikkalainen salaatti, jälkiruuaksi hedelmäsalaattia.
Kommentit (414)
Vierailija kirjoitti:
Pitkähihainen luonnonvalkoinen trikoopaita, jossa harmaita raitoja. Harmaat plyysihousut. Vaaleanruskeat hiukset.
Ruuaksi salaattia, viiliä ja hedelmiä. :)
Toimintaterapeutti, 37-vuotias. 2 lasta jotka kouluikäisiä, asut Helsingissä Puu-Käpylässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkähihainen luonnonvalkoinen trikoopaita, jossa harmaita raitoja. Harmaat plyysihousut. Vaaleanruskeat hiukset.
Ruuaksi salaattia, viiliä ja hedelmiä. :)
Toimintaterapeutti, 37-vuotias. 2 lasta jotka kouluikäisiä, asut Helsingissä Puu-Käpylässä.
Lasten nimet unohtui! Ne on tietty Helmi ja Kerttu.
Mustat leggingsit, sini-keltainen t-paita, hiukset ruskeat värjäämättömät puolipitkät. Päivälliseksi lasagne, johon oli jauhelihan lisäksi laitettu porkkanaa, linssejä ja pinaattia.
Lohenpunainen kirjoitti:
Vaaleanharmaat ohuet "collarit", lohenpunainen toppi, lohenpunaiset pehmosukat, vaaleaksi värjätyt lyhyehköt hiukset, ruuaksi kahvin tai teen kanssa antellin alppileipää, kermajuustolla ja kalkkunaleikkeellä sekä kurkkuviipaleilla.
Sulla on sosiaali- tai terveysalan AMK-tutkinto ja asut maalla omassa omakotitalossa. Aviomies,2 koiraa ja 3 pientä lasta. Lasten nimet Artturi, Verneri ja Elmeri.
Imetystoppi ja pikkarit. Blondit, latvoissa hieman punertavaa. Lounaaksi hernekeittoa ja päivälliseksi kanaa, perunoita ja raejuustoa.
Äh, nyt se toinen ketju jäi paitsioon. Miksi piti aloittaa tämä uusi?
Vierailija kirjoitti:
Asuna mustat leggingsit/kalsarit/mitkälie ja lidlistä ostettu pitkähihainen raitapaita.
Hiukset ovat semmoiset hiekan ruskeat, luonnollinen väri.
Ruuaksi olen juuri tekemässä itse hernekeittoa (ei siis purkista vaan teen kokonaan itse). Aamupalaksi söin eilistä itsetehtyä pitsaa.
35-vuotias opettaja, lapset Maija ja Matti.
Valkoinen t paita, harmaat collegehousut. Hiukset lyhyet, värjätty tumman ruskeiksi.
Ruokana maustamattomia broilerin fileepihvejä, riisiä ja pakastemaissia. Jälkiruuaksi jogurtti.
Vaatetus: vaaleanharmaat collegehousut, villasukat ja vaaleanpunainen pusero. Hiukset on tällä hetkellä hennon vaaleanpunaiset. Lounaaksi oli jasmiiniriisiä, broileria ja vihanneksia. Päivälliseksi oli uunissa paistettua lohta, riisiä ja tomaattia.
Vierailija kirjoitti:
55 on noin 30-vuotias yksinhuoltaja, nainen, käy töissä, ammatiltaan suorittavan puolen työntekijä mutta ylemmässä asemassa, vaikkapa myymälävastaava. Lapsia kaksi.
56 on 40-vuotias työtön yksinelävä mies. Koulutus on vähintään amk-tasoinen mutta viina vienyt sekä perheen että uran. Treenaa salilla silloin kun krapulaltaan jaksaa.
Itsellä päällä nyt mustat nilkkasukat, maastokuvioidut musta-harmaa-valkoiset verkkarit, tekninen t-paita ja fleece-takki. Tummanruskeat pitkät värjäämättömät hiukset. Aamupalana rahkaa, ohrarieskaa kinkulla ja juustolla sekä vihreää teetä. Pääruokana tänään lihamakaronilaatikkoa.
28-vuotias poliisi, ei lapsia.
Sininen pyjama ja aamutakki, mustat hiukset, kokonainen fantasiapitsa :D
Valkoiset mummoalushousut (sloggi). Olen sängyssä peiton alla. :-)
Hiukset on keskiruskeat ja keskipitkät. Niissä on vaalennusraitoja.
Pääruuaksi söin tänään eilistä lihasuikakekastiketta, mukana tänään keitetyt perunat ja porkkanat. Kastikkeen liemi oli tosi onnistunut.
Pinkki huppari, mustat legginssit, nyppyiset villasukat. Vaaleat pitkät hiukset ponnarilla. Söin illalliseksi kreikkalaista salaattia, kaksi ruisleipää, suklaata ja kahvia. :p
Vierailija kirjoitti:
Asuna mustat leggingsit/kalsarit/mitkälie ja lidlistä ostettu pitkähihainen raitapaita.
Hiukset ovat semmoiset hiekan ruskeat, luonnollinen väri.
Ruuaksi olen juuri tekemässä itse hernekeittoa (ei siis purkista vaan teen kokonaan itse). Aamupalaksi söin eilistä itsetehtyä pitsaa.
38-vuotias yksinhuoltaja, asuu Vantaalla kerrostalossa. Korkeakoulutettu, ehkä opettaja. Yksi 4-vuotias lapsi jonka nimi on Ruska.
Ruskeat hiukset auki, harmaat velourhousut, keltainen toppi ja harmaa neuletakki. Ruokana fetasalaattia, falafelia ja couscousia ja höyrytettyjä kasviksia.
Vierailija kirjoitti:
Sininen pyjama ja aamutakki, mustat hiukset, kokonainen fantasiapitsa :D
Parikymppinen opiskeleva nainen, tykkäät rokimmasta musiikista ja videopeleistä, viihdyt jätkien kanssa. Sulla on myös työpaikka opintojen ohella, mutta et erityisemmin pidä siitä ja siksi opiskelet toista alaa. :D Lapseton, tai sitten yksi lapsi mutta isän kanssa on erottu!
Lohenpunainen kirjoitti:
Vaaleanharmaat ohuet "collarit", lohenpunainen toppi, lohenpunaiset pehmosukat, vaaleaksi värjätyt lyhyehköt hiukset, ruuaksi kahvin tai teen kanssa antellin alppileipää, kermajuustolla ja kalkkunaleikkeellä sekä kurkkuviipaleilla.
Puettu lohi.
Flanellipyjama, tummanruskeat hiukset, Liisa ja Janne, ruoaksi eilen vuohenjuustorisottoa tänään Mäkkäri.
Vierailija kirjoitti:
Imetystoppi ja pikkarit. Blondit, latvoissa hieman punertavaa. Lounaaksi hernekeittoa ja päivälliseksi kanaa, perunoita ja raejuustoa.
Kohta paukkuu!
Tradenomi, 27 v. ja ei lapsia.