Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VOL 2: Kuvaile asusi, hiusvärisi ja päivän ruokasi, me yritämme arvata ikäsi, sosiaalisen statuksesi ja lastesi määrään sekä nimet!

Vierailija
25.02.2017 |

Ap:
Kullanväriset maastokuvioiset urheilulegginssit, toppi, harmaa huppari hassulla tekstillä. Hiusväri tumman ruskea, värjäämätön, pitkä. Päivän ruoka soijalasagne ja kreikkalainen salaatti, jälkiruuaksi hedelmäsalaattia.

Kommentit (414)

Vierailija
261/414 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaapistani ei löydy kuin mustia vaatteita. Tänään ulos lähtiessä päällä pitkähihainen maksimekko, nahkasaappaat,lyhyt villainen viittamainen takki, iso musta selkeälinjainen nahkalaukku. 

Hopeanvaaleat pitkät hiukset, mustasankaiset lasit, hopeakoruja. 

Aamiaisena oli tuoreita marjoja sekä gefilusjugurttia ja pari kuppia maitokahvia. Lounaaksi söin itsetehtyjä lihapullia, muusia ja fetasalaattia. Iltapalaksi marjaisa smoothie. 

Vierailija
262/414 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummanruskeaksi värjätyt polkkamittaiset hiukset, joissa on jo turhan paljon blondia juurikasvua. Meikkaan yleensä kulmat mutta en muuta. Asuna raidallinen villapaita, villasukat, värikäs puukoru ja tummat farkut. Aamupalaksi oli itse leivottuja sämpylöitä, lounaalla mentiin low-effortilla eli nistipadan vegeversiolla.

Alkoi olla jo selkeä mielikuva keski-ikää lähestyvästä kukkahattutädistä ja perheenäidistä. Mutta loppu hämäsi.. Nistipata lounaaksi on yleensä vähävaraisten opiskelijoiden juttu.. Mutta woket opiskelijanuoret eivät puhu nisteistä. Olisko tämä joku työhönsä leipääntynyt sotealan ihminen.. Joka vaihtoi alaa ja tekee nyt etätyötä kääntäjänä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/414 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatekaapistani ei löydy kuin mustia vaatteita. Tänään ulos lähtiessä päällä pitkähihainen maksimekko, nahkasaappaat,lyhyt villainen viittamainen takki, iso musta selkeälinjainen nahkalaukku. 

Aamiaisena oli tuoreita marjoja sekä gefilusjugurttia ja pari kuppia maitokahvia. Lounaaksi söin itsetehtyjä lihapullia, muusia ja fetasalaattia. Iltapalaksi marjaisa smoothie. 

Ikä 25-35. Työ on joku musiikkiin tai taiteeseen liittyvä, esimerkiksi graafikko tai musiikinope. Ei lapsia.

Vierailija
264/414 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea värjäämätön tukka, malli polkka. Päällä mulla on musta t-paita jossa on kiroileva Pingu (noot noot motherf*ckers), musta puolihame ja musta neuletakki (sellainen twinset -tyylinen) sekä mustat sukkahousut. Koska mulla on kylmä, niin mulla on myös itse virkattu hartiahuivi (violetti) ja jalassa musta-viininpunaiset villasukat. Lounas vegaanista lasagnea ja porkkanaraastetta. Aamulla söin vegaanista riisifruttia ja illalla en tiiä mitä syön. 

Vierailija
265/414 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat puuvillalegginsit Lidlistä, pitkä harmaa neulemekko kirppikseltä,äitini tekemät mustat villasukat.  Oma keskiruskea väri kasvatettu vyötärölle yltäviin hiuksiin takaisin.

Ruuaksi tulee tonnikalalasagne ja salaatti.

Vierailija
266/414 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalea värjäämätön tukka, malli polkka. Päällä mulla on musta t-paita jossa on kiroileva Pingu (noot noot motherf*ckers), musta puolihame ja musta neuletakki (sellainen twinset -tyylinen) sekä mustat sukkahousut. Koska mulla on kylmä, niin mulla on myös itse virkattu hartiahuivi (violetti) ja jalassa musta-viininpunaiset villasukat. Lounas vegaanista lasagnea ja porkkanaraastetta. Aamulla söin vegaanista riisifruttia ja illalla en tiiä mitä syön. 

Ikä alle 30, opiskelija, alana joko joku it-juttuihin/pelisuunnitteluun liittyvä homma tai sitten kulttuuriala (mediatuotanto, musiikki, tekstiiliala tms). Ei lapsia.

Vierailija
267/414 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanlilat legginsit ja vaaleanlila itsetehty hihaton neulepaita. Hiukset tummanruskeat, harmaata joukossa, nutturalla niskassa. Lounaaksi punasipulilla ja emmentalilla täytetty munakas. 

Vierailija
268/414 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45+ vee graafikko/ad/arkkitehti tms. Lapsetkin jo isoja, jos heitä on. Tulee kuva itsevarmasta rouvasta, joka nauttii elämästä ja puolisonsa juontaa ruotsalaista versiota Grand Designsia. 

Vierailija
269/414 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustat puuvillalegginsit Lidlistä, pitkä harmaa neulemekko kirppikseltä,äitini tekemät mustat villasukat.  Oma keskiruskea väri kasvatettu vyötärölle yltäviin hiuksiin takaisin.

Ruuaksi tulee tonnikalalasagne ja salaatti.

40-vuotias ope, kaksi lasta, kaupunkiasunto jossa kissa.

Vierailija
270/414 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukallinen talvimekko, mustat mokkasaappaat, Guccin laukku, luonnonpunaiset hiukset, aamiaiseksi blinejä ja hedelmärahkaa, lounaaksi tonnikalasalaatti.

Venäläinen rouva, jonka mies työskentelee it-alalla tai insinöörinä. Rouva itse kotoilee tai shoppailee ja hoitaa lapsia sen minkä kynsihuolloiltaan ehtii.

Vierailija
271/414 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulepaita (villaa), mustat urheilutrikoot, valkoiset Puman tennissukat, tennarivillasukat. Pitkät maantienväriset hiukset.

Söin uunilohta ja uunikasviksia.

Vierailija
272/414 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tummanruskeaksi värjätyt polkkamittaiset hiukset, joissa on jo turhan paljon blondia juurikasvua. Meikkaan yleensä kulmat mutta en muuta. Asuna raidallinen villapaita, villasukat, värikäs puukoru ja tummat farkut. Aamupalaksi oli itse leivottuja sämpylöitä, lounaalla mentiin low-effortilla eli nistipadan vegeversiolla.

45v, eronnut, hieman pullukka sosiaalityöntekijä. Asuu pienkerrostalossa. Teini-ikäinen poikalapsi asuu vuoroviikon isänsä luona.

Aika lähelle, olenko mä näin ennalta-arvattava! Iästä voi ottaa melkein 10 v pois ja lapsia ei ole, mutta olen eronnut ja asun luhtitalossa, vähän pullukakin vielä. Alaa on useampi veikannut sosiaalialaksi tai soteksi, mikä ei pidä paikkaansa mutta osuu aika lähelle, kun julkisen sektorin leivissä ollaan. 

Vierailija
273/414 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiseksi värjätyt rastat omaa hiusta alaselkään asti,ei meikkiä,pyöreät lilat rillit ja Kalevalakorun vaskikäärme-korvikset. Istun takkatulen lämmössä juomassa pikakahvia ylläni reisimittaiset villasukat &lantiolle yltävä löysä toppi. Myöhemmin tilaan rullakebabin ja juon oluen.

Vierailija
274/414 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteet ja hieman kulahtanut Lindexin trikoomekko, paljain jaloin menen koska vihaan sukkia. Hiukset pitkät ja tummanruskeat. Toistaiseksi olen vaan aamulla juonut pikakahvia, jossa lisäksi vähän kaakaojauhetta ja maitoa. Illalla odottelee eilinen tuhti hernekeitto. 

Vierailija
275/414 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat kapeat farkut, musta angoraneule ja villakangastakki, konjakinruskea laukku ja nilkkurit (nahkaa). 

Ruskeat, kiharat ja värjäämättömät puolipitkät hiukset. Ei juuri meikkiä. 

Aamupalaksi mustaa kahvia, ehkä jogurttia marjojen ja pähkinöiden kanssa hetken päästä. Lounaaksi eilisen kanaa ja uunijuureksia ja vihreää teetä. 

Vierailija
276/414 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alusvaatteet ja hieman kulahtanut Lindexin trikoomekko, paljain jaloin menen koska vihaan sukkia. Hiukset pitkät ja tummanruskeat. Toistaiseksi olen vaan aamulla juonut pikakahvia, jossa lisäksi vähän kaakaojauhetta ja maitoa. Illalla odottelee eilinen tuhti hernekeitto. 

Niin joo laitan ulkovaatteet ja kengät jos ulos menen ulos. Ihan vaan että jos joku luuli, että juoksen puolialasti tuolla kylmässä. 

Vierailija
277/414 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuna harmaamusta villapaita, harmaat villasukat ja mustat farkut.

Hiukset vaaleanruskeat ja värjäämättömät, pitkät, letillä.

Söin äsken noutoruokaa, naudan grillipihvin lohkoperunoilla.

Vierailija
278/414 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omavärinen tumma puolipitkä tukka. Mustat leggingsit ja pitkä mekkomainwn  kauluspaita. Silmälasit. Ei meikkiä.

Ruuaksi perunoita ja pihviä ja salaattia. 

Vierailija
279/414 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asu: mustat levälahkeiset housut, sininen toppi ja kashmirneuletakki

Ulkonäkö: Hiukset pitkät, sävytetty tummemman ruskeaksi. Meikkiä vähän; kulmat, bb-voide ja väriilistä huulikiiltoa, kynsissä vaalea lakkaus

Ruoka: aamulla veteen keitetty puuro, lounaaksi leipää, kananmuna, avokadoa, mehua ja kahvi mustana. Illalliseksi itsetehty lasagne

Vierailija
280/414 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maantienharmaa, ohentunut sotkunuttura beigen merinovillapipon alla + päällimmäisenä musta, lipallinen merinovillahattu vuorella.

Mustat, säädettävät ulkoiluhousut + takki.

Beige, ohut puuvillaneule + beige kaulahuivi (villaa).

Kädessä mustat monitoimikynsikkäät; pitävät tuulta + läpällä saa peukalon ja muut sormet peittoon.

Mustat nilkkurit.

Pitkät tukisukat.

Aamulla hörppy oliiviöljyä + omenaviinietikkavettä.

Valmis, lämmin broiskun koipireisi kaupasta. Paljon kiinankaalia + kurkkua + oliiviöljyä ja ripaus suolaa. Kylmiä, keitettyjä kananmunia kaurapuurossa tai kokkelina. Rahkaa, kermaviiliä. Vitamiinit ja sensellaset.

Mulla on tällainen työkaveri😄

Vaihdevuosi-ikäinen, työmatkapyöräilevä sairaanhoitaja. Ei lapsia. Asuu vissiin rivitalossa. Kissaihminen. Joskus kait ollut naimisissa(?).