Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuvaile asusi, hiusvärisi ja päivän ruokasi, me yritämme arvata ikäsi, sosiaalisen statuksesi ja lastesi määrään sekä nimet!

Vierailija
25.02.2017 |

huumorilla sitten, siskot ja veljet :) aloitan:

pitkä musta toppi, pitkä löysä harmaa neuletakki ja mustat tregginsit, hiukset värjäämättömät maantienharmaat.
uunissa tonnikalavuoka ja seuraavaksi sinne menevät porkkanasämpylät!

Kommentit (719)

Vierailija
181/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustat leggingsit, valkoinen pitsipaita, nalkoiset nilkkasukat, kaksi rannekorua, sekä hopea kello. Hiukset ovat blondit ja leikattu pitkään polkkaan. Söimme ystävieni kanssa juuri pitsaa.

Tarkoitin siis valkoisia nilkkasukkia :)

Vierailija
182/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on musta toppi, musta jakku ja hopeiset housut. Hiukset on pitkät punaiset. Olen syönyt tänään karjalanpiirakan ja suklaapatukan.

Lihava bilettäjä nainen n. 25v. Olet vaatekaupassa töissä. Ei miestä, säätöjä sitäkin enemmän. Yksi buldoggi löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta miesten t-paita, mustat pillifarkut, musta lanne-essu, huivi päässä, blondit hiukset tiukalla poninhännällä ja jalaksen työkengät.

Vierailija
184/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta villaneule, harmaat college-housut, kastanjanruskeat hiukset, söin äsken pinaattimunakasta.

28-30 humanisti, ei lapsia

Vierailija
185/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sammaleenvihreä toppi, tumman harmaat collarit ja punaiset villasukat, valkoiset hipsterit housujen alla. Hiukseni on tummanruskeat, lähes mustat. Aamupalaksi söin banaanin ja elovena tummasuklaa-vadelma pikapuuron. Välipalana söin kaksi kiwiä ja karjalanpiirakan. Lounaaksi söin kanakeittoa ja karjalanpiirakan.

Lapseton toimistorotta tai kassa/ opiskelija.

No nyt ei kyllä mikään pidä paikkaansa :D

Vierailija
186/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustat leggingsit, valkoinen pitsipaita, nalkoiset nilkkasukat, kaksi rannekorua, sekä hopea kello. Hiukset ovat blondit ja leikattu pitkään polkkaan. Söimme ystävieni kanssa juuri pitsaa.

19v. teini, joka spämmää instagramiin selfieitä viikoittain. Lähihoitajaksi valmistuu nyt.Ei poikaystävää tai lapsia.

Vierailija
187/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta miesten t-paita, mustat pillifarkut, musta lanne-essu, huivi päässä, blondit hiukset tiukalla poninhännällä ja jalaksen työkengät.

Ja päivän ruoka oli hampurilainen.

Vierailija
188/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälläni on harmaa t-paita, mustavalkoiset jumppatrikoot ja mustat sukat. Syödään tänään päivälliseksi itse tehtyä gluteenitonta pitsaa, johon tulee kanaa, ananasta, paprikaa, sipulia, tomaattikastiketta ja juustoa. Hiukseni ovat puolipitkät ja punaruskeat, nyt ranskalaisella letillä.

Vierailija
189/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amisnainen työskentelee miesvaltaisella alalla. Ei lapsia, ei miestä. Ollut aina poikatyttö. Sulla ei ole veljiä vaan siskoja.

Vierailija
190/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on musta toppi, musta jakku ja hopeiset housut. Hiukset on pitkät punaiset. Olen syönyt tänään karjalanpiirakan ja suklaapatukan.

Työtön 30-35, ei lapsia tai yksi joka nyt isällään.

27 v., 2 lasta, joista toinen mummolassa. Toistaiseksi opiskelija, kasvatustieteen maisteriksi (erityispedagogiikka pääaineena) valmistunen vuoden päästä.

Vierailija
191/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulipuku, lenkkarit, pipo, lapaset, aurinkolasit vahvuuksilla. Reppu ja kaksi kestokassia täynnä ruokaa. Odotan bussia.

Vierailija
192/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta villaneule, harmaat college-housut, kastanjanruskeat hiukset, söin äsken pinaattimunakasta.

28-30 humanisti, ei lapsia

Aika lähelle! Olen hoitoalalla, 29 v. ja lapseton. :)

Vierailija
193/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan uudelleen: oranssiruskeavihreäkirjavat haaremihousut, musta toppi. Luonnollisen vaaleat hiukset joissa lisäksi raitoja ja sävyte. Ruuaksi hernekeittoa, aamupalaksi smoothie.

Opiskelet ravintoterapeutiksi. Harrastat joogaa ja laulat kuorossa. Olet usein energinen ja usein ärsyttävän hyväntuulinen. Avoliitossa kehonrakennusta harrastavan insinöörin kanssa. Kaksi kissaa. 

Vierailija
194/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihaton mustamekko ja virkattu hapsullinen poncho. Yksi lapsi. Pitkät tummaksi värjätyt hiukse.Söin tänään Hesburgerissa :D

Vierailija
195/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihava bilettäjä nainen n. 25v. Olet vaatekaupassa töissä. Ei miestä, säätöjä sitäkin enemmän. Yksi buldoggi löytyy.

27 v., 2 lasta, joista toinen mummolassa. Toistaiseksi opiskelija, kasvatustieteen maisteriksi (erityispedagogiikka pääaineena) valmistunen vuoden päästä.

Vierailija
196/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuulipuku, lenkkarit, pipo, lapaset, aurinkolasit vahvuuksilla. Reppu ja kaksi kestokassia täynnä ruokaa. Odotan bussia.

Niin ruoka bielä: puuroa ja mustikoita. Kahvia. Kohta kanakeittoa kun pääsen kotiin.

Vierailija
197/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummansininen neulepaita, valko-sinikuvioiset pyjamanhousut. Ystävän lahjaksi kutomat villasukat. Söin juuri wokkia, jossa oli erilaisia vihanneksia, kikherneitä ja sweet chili -kastiketta. Hiukset ovat kampaajalla raidoitettu hyvin luonnollisesti. Ne ylettyvät vähän olkapäiden yli ja pidän niitä usein kiinni. 

Vierailija
198/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alasti, maantienharmaat juurikasvuiset hiukset jotka värjätty räikeän vaaleanvihreiksi. Ajattelin vain bailata ja orgioida tänään mutta voisin kai syödä raa'an kukkakaalin ja dippiä.

Hyi helvetti oksettaa tollaset tyypit.

Vierailija
199/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asut pk-seudulla kaupungin vuokrakämpässä. Olet aika köyhä, ammatti sote-alalta. Lapsia 3, jotka ovat jo aikuisia. Mies on, mutta ette ole kovin läheisiä. Olet paljasjalkainen pk-seutulainen eikä sua saisi millään muuttamaan sieltä.

Vierailija
200/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punaruskeat hiukset sotkunutturalla+otsiksella, silmälasit, jalassa harmaat "low crotch" joggerit, vihreä t-paita koreankielisellä tekstillä ja värikkäät villasukat.

Ruokana linssicurrypataa eli sotkua intialaisittain :D

Tuli heti mieleen et oot joku n.25v yliopisto-opiskelija, ehkä joku kielten opiskelija tai sitten jotain filosofiaa tms.

Osittain oikein. Olen 33v ja työkyvyttömyyseläkkeellä mutta opiskelen yliopistolla erästä kieltä.