kuvaile asusi, hiusvärisi ja päivän ruokasi, me yritämme arvata ikäsi, sosiaalisen statuksesi ja lastesi määrään sekä nimet!
huumorilla sitten, siskot ja veljet :) aloitan:
pitkä musta toppi, pitkä löysä harmaa neuletakki ja mustat tregginsit, hiukset värjäämättömät maantienharmaat.
uunissa tonnikalavuoka ja seuraavaksi sinne menevät porkkanasämpylät!
Kommentit (719)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinkit stadiumin lastenosastolta ostetut leggingsit, valkoinen löysä toppi, villasukat, hiukset värjäämätön tummanruskea.
En ole vielä syönyt tänään.Olet noin 35-40vuotias nainen. Lyhyehkö tai erittäin sirorakenteinen, ehkä lastentarhaopettaja. Sinulla ei ole lapsia
Lyhyt oli helppo :D
Olen oikeasti 27-vuotta, kahden lapsen äiti. Töissä ravintola-alalla.
Mustat pillifarkut, musta pitkähihainen trikoopaita. Tummanvaalea tukka ja ruokana etelä-amerikkalaista kalapataa ja riisiä.
Vierailija kirjoitti:
Musta t-paita, harmaa neuletakki ja farkut. Hiukset on lyhyet (tarkemmin ylikasvanut pixie) ja tummanruskeat. Aamulla söin rahkaa ja äsken subia.
Parikymppinen nainen, käynyt amiksen, ei töitä, aikoo hakea nyt opiskelemaan, nörttimies on, ei lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mies, päällä musta puma-huppari, leviksen farkut, tukka sängeksiajeltu vaalea (mitä enää jäljellä), viikset ja leukaparta. Ruoaksi söin valmista grillattua Citymarketin broileria sekä valmiita italian- ja kreikkalaista salaattia
Taksikuski. Eronnut tai karannut. Yksi noin 10-vuotias poika, joka viettää isän kanssa joka toisen viikonlopun.
Vierailija kirjoitti:
Harmaat collarit, musta tiukka toppi, mustat nilkkasukat. Pitkät vaalennetut hiukset korkealla ponnarilla.
Just söin kasvissose keittoa :)
Reilu parikybänen Instagram-pimatsu. Hius/meikkialalla.
Mummeli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukallinen toppi ja leggarit. Hiukset on kiharat ja punertavat. Ruuaksi tein kasvissosekeittoa ja sen kanssa raejuustoa.
Olet 35-42v. Retromutsi. Fanitat 60-70 lukuja, olet vegetaristi tai lakto-ovo.
2-3 lasta. Olet luultavasti lastentarhanopettaja?len
Olen 60+ mummo, kaksi lasta, neljä lastenlasta, en ole ruokarajoitteinen enkä lastentarhanopettaja. Fanitan 70-lukua, koska se oli paras aika elää nuoruuttaan 😊
Osuimpas jossakin kohtaa oikeaan!
Vierailija kirjoitti:
Pinkit stadiumin lastenosastolta ostetut leggingsit, valkoinen löysä toppi, villasukat, hiukset värjäämätön tummanruskea.
En ole vielä syönyt tänään.
Olet 27-vuotias, kahden lapsen äiti. Iät 5 ja 1v. Seurustelet muttet ole naimisissa. Lasten nimet Luna ja Karita
Minulla on musta toppi, musta jakku ja hopeiset housut. Hiukset on pitkät punaiset. Olen syönyt tänään karjalanpiirakan ja suklaapatukan.
Vierailija kirjoitti:
Mustat pillifarkut, musta pitkähihainen trikoopaita. Tummanvaalea tukka ja ruokana etelä-amerikkalaista kalapataa ja riisiä.
Antropologian opiskelija, n. 24 vuotta. Kommuunissa asut eikä lapsia. Yhteinen akvaario kämppisten kesken.
Vierailija kirjoitti:
Harmaat collarit, musta tiukka toppi, mustat nilkkasukat. Pitkät vaalennetut hiukset korkealla ponnarilla.
Just söin kasvissose keittoa :)
Tarkka syömisistään paitsi baarissa menee alkoholia kaksin käsin. Laskee kaloreita joskus. Käy salilla ja on vitun ärsyttävä välillä. Ammattina liikunnanohjaaja.
Vierailija kirjoitti:
Leopardileggarit, pinkki toppi, vaaleanruskeat hiukset. Ruuaksi kaks pakastepitsaa ja kohta lenkkeilen hakemaan lauantaikarkit!
30 tietämillä oleva parturikampaaja. Sinulla on pieni koira.
hilima kirjoitti:
Hiukset ruskeat, puolipitkät poninhännällä. Vaatteina siniset farkkuleggarit, harmaa kotimainen tunika, jossa musta graafinen kuvio, mustat toppakengät, t.sininen parkatakki hupulla, jossa tekoturkisreunus. Ruokana hampurilaisateria huoltoasemalla (ollaan automatkalla).
2 lasta, 35-40, mainosala, rekry tai markkinointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuvaile asusi, hiusvärisi ja päivän ruokasi
Joo elikkäs, siniset farkut ja harmaa huppari jossa joku teksti ja ei vetoketjua.Jalassa mustat sukat, korvissa hopeiset pallot. Hiukset on ruskeat(oma väri), polkkamittaiset ja ranskalaisella letillä.Oon syöny tänään maitorahkan, höyrytettyjä kasviksia sekä proteiinivanukkaan :) Kohta voisi syödä jotain kunnon ruokaa.
28v. mukaterveellisesti elävä nainen, ei lapsia, töissä kaupassa, ei urheile kuin kerran kuussa, miehet vaihtuu kuin sukat
Oon 24-vuotias, niin no en tiedä mikä on terveellistä ja mikä ei , oikein, oikein, urheilen viikossa 3-4 kertaa ja mulla on ollut sama mies seitsemän vuotta :D eikä mulla oo ollut edes koskaan ketään muuta, vain yksi ja ainoa :)
Mustat pillifarkut, musta Zaran paita, jossa punaista ja kultaa pieniä kuvioita, musta pitkä neuletakki. Hiukset hartiapituiset, joissa vaaleita ja mustia ohuita raitoja. Tänään syödään ystävien luona kanaa.
Harmaat collegehousut, vaaleanharmaa pitkä neule. Hiukset auki vaaleita raitoja. Olen syönyt kaurapuuroa ja lounaaksi porkkanasosetta ja lihapullia. Laskiaispullataikina kohoamassa.
Rennot housut, joissa mustaa ja valkoista kuviointia. Musta pitkähihainen, joissa valkoisia raitoja. Hiukset pitkät ja ruskeat, joita ole värjännyt kohta varmaan vuoteen.
Tänään olen syönyt aamupalaksi pari leipää ja riisikakkua sekä suklaapatukan. Äsken söin kiinalaista take out-ruokaa.
Sinivalkoraidallinen ohut 3/4-hihallinen puuvillapaita, päällä musta neuletakki, tummansiniset stretch-farkut, helmikorvakorut, naamassa kevyttä meikkivoidetta, puuteria, poskipunaa ja ruskeaa ripsiväriä, hiukset ohuet, olkamittaiset ja keskiruskeat
Aamupalaksi tänään kaurapuuroa, jonka päällä siemeniä ja mustaviinimarjahilloa, kaksi kuppia teetä ja banaani. "Lounaaksi" kylässä Finduksen pakastekorvapuusti, kahvia ja mehua, päivällinen varmaan joku valmisruoka kaupasta (en ole kotikaupungissani tällä hetkellä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukallinen toppi ja leggarit. Hiukset on kiharat ja punertavat. Ruuaksi tein kasvissosekeittoa ja sen kanssa raejuustoa.
25-v. opiskelija. Sinkku.
Ei kun edelleen se 60+ mummo.
Vierailija kirjoitti:
Harmaat collegehousut, vaaleanharmaa pitkä neule. Hiukset auki vaaleita raitoja. Olen syönyt kaurapuuroa ja lounaaksi porkkanasosetta ja lihapullia. Laskiaispullataikina kohoamassa.
36v. Naimissa ja kaksi alle kouluikäistä lasta. Keskiluokkaa.
Oot perheenäiti, sulla on ehkä kaksi lasta. Oot opettajana ehkä ylä-asteella tai lukiossa. Opetat äidinkieltä. Sulla ja sun perheellä menee taloudellisesti hyvin :D hahaa tää on hauskaa