kuvaile asusi, hiusvärisi ja päivän ruokasi, me yritämme arvata ikäsi, sosiaalisen statuksesi ja lastesi määrään sekä nimet!
huumorilla sitten, siskot ja veljet :) aloitan:
pitkä musta toppi, pitkä löysä harmaa neuletakki ja mustat tregginsit, hiukset värjäämättömät maantienharmaat.
uunissa tonnikalavuoka ja seuraavaksi sinne menevät porkkanasämpylät!
Kommentit (719)
Vierailija kirjoitti:
- vaaleat, pitkät, värjäämättömät hiukset
- päivän ruoka tässä vaiheessa: vesi ja kahvi. En tiedä vielä pidänkö paastopäivän vai syönkö jotain
- harmaat sukat, joissa strasseja, mustat leggingsit, joiden alla keltaiset puuvillaiset perusalushousut, musta lepakkohihainen jättipaita, valkoiset puuvillahanskat
30-vuotias sinkkutyttö, jolla ei ole ajokorttia. Nirso miesten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
- päivän ruoka tässä vaiheessa: vesi ja kahvi. En tiedä vielä pidänkö paastopäivän vai syönkö jotain
- harmaat sukat, joissa strasseja, mustat leggingsit, joiden alla keltaiset puuvillaiset perusalushousut, musta lepakkohihainen jättipaita, valkoiset puuvillahanskat
Olet noin 30-vuotias lapseton sinkkunainen kaupungista ja asut kerrostalo yksiössä tai kaksiossa. Sulla syömishäiriö ja kissa. Työksesi teet jotain joka kuivattaa käsiä. Ehkä hoitoalla.
Vierailija kirjoitti:
Päällä mustat sukkahousut, harmaa mekko, hupullinen musta neuletakki, rannekoruja ja jalassa maiharit. Hiukset mustat. Tänään ruuaksi kotiin tilattuna pizzaa.
Olet kaupungilla töissä puutarhurina. Kaksospoikasi Petteri ja Urho ovat tarhassa. Miehesi Jari on valokuvaaja.
Kuvailen eilisiä koska tällä hetkellä olen vielä alasti sängyssä :D
Punainen pitkä villakangastakki, ruskeat nahkaiset nilkkurit, musta trikoinen mekko, harmaa neuletakki. Hiukset vaaleanruskeat (ei värjätty). Ruokana hernesoppaa laskiaispullaa.
Vierailija kirjoitti:
Väljä tummanharmaa neulemekko, sukkahousut ja Poolan puiset kukkakorvikset. Hiukset luonnollisen ruskea pitkä polkka. Ruuaksi teen tänään pitaleipiä, jonne väliin kasviksia(perus kurkkua, tomaatti, salaatti, avokaado, korianteri yms. mitä kaapissa on), paputahnaa ja jogurttikastiketta.
Olet 60-vuotias vanhainkodin keittäjä. Lapsia ei ole ja miehesi lähti nuoremman matkaan 5 vuotta sitten. Harrastat asetelmien maalausta.
Päällä aamutakki. Hiukset punaiset. Ruuaksi eilen tilattua pizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Punainen pitkä villakangastakki, ruskeat nahkaiset nilkkurit, musta trikoinen mekko, harmaa neuletakki. Hiukset vaaleanruskeat (ei värjätty). Ruokana hernesoppaa laskiaispullaa.
Pidät kukkakauppaa pienellä paikkakunnalla. Takkisi on 10 vuotta vanha. Ikää sinulla on 47 vuotta. Tyttäresi Camilla käy lukiota. Olet eronnut ja tapailet tullivirkailija Vesaa, jolla on saksanpaimenkoira.
Vierailija kirjoitti:
Päällä aamutakki. Hiukset punaiset. Ruuaksi eilen tilattua pizzaa.
Olet raskaana. Isästä et ole varma. Työskentelet konduktöörinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidät kukkakauppaa pienellä paikkakunnalla. Takkisi on 10 vuotta vanha. Ikää sinulla on 47 vuotta. Tyttäresi Camilla käy lukiota. Olet eronnut ja tapailet tullivirkailija Vesaa, jolla on saksanpaimenkoira.
Nyt ei tainnut osua yksikään kohta oikein :D
29-vuotias, IT-alalla, mies opiskelija ja lapsia meillä ei ole. Niin ja takki taitaa olla kolme vuotta vanha.
Urheilurintsikat (mustat), urheilutoppi(persikka), juoksupaita(harmaa), villapaita(beige), jaloissa ei ole muuta kuin alkkarit (punaisia kuvioita harmaalla). Hiukset nutturalla.
Juon maitokahvia ja syön puuroa pellavansiemenillä ja oliiviöljyllä.
Vierailija kirjoitti:
Urheilurintsikat (mustat), urheilutoppi(persikka), juoksupaita(harmaa), villapaita(beige), jaloissa ei ole muuta kuin alkkarit (punaisia kuvioita harmaalla). Hiukset nutturalla.
Juon maitokahvia ja syön puuroa pellavansiemenillä ja oliiviöljyllä.
22-vuotias tuotantotalouden DI-opiskelija. Harrastat retkiluistelua ja partiota. Et seurustele.
30-vuotias sinkkutyttö, jolla ei ole ajokorttia. Nirso miesten suhteen.
/
Olet noin 30-vuotias lapseton sinkkunainen kaupungista ja asut kerrostalo yksiössä tai kaksiossa. Sulla syömishäiriö ja kissa. Työksesi teet jotain joka kuivattaa käsiä. Ehkä hoitoalla
3 asiaa osui oikeaan: nirsous miesten suhteen, kissa ja kuivat kädet :)
Olen viisikymppinen vela avioliitossa ja isossa asunnossa, ajokortillinen, kaukana kaukana hoitoalasta eikä syömishäiriötäkään ole. Nyt hehkun tyytyväisenä loppupäivän "luulivat minua 20 vuotta nuoremmaksi muahahah".
Pinkki t-paita, valkoiset trikooshortsit ja villasukat. Hiukset on pitkät ja punaruskeat, ei värjätyt. Tänään syön varmaan tacoja, koska sisko tekee ja, jos maistuu; olen kipeänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta imetystoppi, mustat villalegginsit, villasukat.
Blondi.
Ei aamupalaa - Salaatti - Kanapasta - Ruisleivät ja banaani. (Ruokalista eilinen)Olet 30-vuotias ruosinmaikka. Riitelette usein miehesi kanssa. Autonne on Skoda Octavia.
Oih, sanotaanko että kuvailemasi tilanne olisi huima parannus nykytilaan :D
Vierailija kirjoitti:
Pinkki t-paita, valkoiset trikooshortsit ja villasukat. Hiukset on pitkät ja punaruskeat, ei värjätyt. Tänään syön varmaan tacoja, koska sisko tekee ja, jos maistuu; olen kipeänä
Yliopisto-opiskelija, 19 vuotta, asuu kämppiksenä siskonsa ja ehkä poikaystävänsä kanssa. Ei lapsia. Miettii jaksaako lähteä luennolle huomenna kun on kipeä.
--------
Lilat legginssit, mustat pörrösukat, musta pitkä kotipaita, kuparin väriset, vyötäisille ulottuvat juurikasvuhiukset korkealla sipulinutturalla. Ruokana hernekeittoa, mutts haaveilen jälkkäriksi myös letuista/pannukakusta.
Kuparin väriset hiukset. Harmaat kukkakuvioiset yöhousut, valkoinen toppi ja harmaa pitkä neuletakki. Olen tänä aamuna/päivänä syönyt pringlessejä ja juonut vissyä. Jos tämä krapula helpottaa niin teen cannelloneja. Jos ei, niin sitten menen pitsabuffaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole vieläkään kommentoinut minua mitenkään. En vissiin sitten tarjonnut riittävän värikästä kuvausta, mutta eihän yksityiskohtia kysyttykään. No eipä siinä mitään, jatkakaa. Enkä varmasti kerro monesko kirjoittaja olen, on nyt niin paha mieli tällaisestä syrjinnästä.
Sama juttu, alapeukkua on kyllä tullut omalle kuvaukselle. Oli vissiin av:n supermammoille liian rasvaiset ruuat.:D
Pinkit pyjamahousut, pitkä punainen pyjamapaita, punainen villatakki, valkeat villasukat, oma väri hiuksissa. Tähän mennessä oon aamukahvin juonut. Heräsin tunti sitten.
Tähtikuvioiset legginsit, harley quinn huppari, half and half värjätty tukka (sinisellä ja punaisella), yksi lapsi, avomies. Ruokana tänään kookosriisi, naanleipä ja lihaa.
Väljä tummanharmaa neulemekko, sukkahousut ja Poolan puiset kukkakorvikset. Hiukset luonnollisen ruskea pitkä polkka. Ruuaksi teen tänään pitaleipiä, jonne väliin kasviksia(perus kurkkua, tomaatti, salaatti, avokaado, korianteri yms. mitä kaapissa on), paputahnaa ja jogurttikastiketta.