kuvaile asusi, hiusvärisi ja päivän ruokasi, me yritämme arvata ikäsi, sosiaalisen statuksesi ja lastesi määrään sekä nimet!
huumorilla sitten, siskot ja veljet :) aloitan:
pitkä musta toppi, pitkä löysä harmaa neuletakki ja mustat tregginsit, hiukset värjäämättömät maantienharmaat.
uunissa tonnikalavuoka ja seuraavaksi sinne menevät porkkanasämpylät!
Kommentit (719)
Vierailija kirjoitti:
Tummanruskeat värjätyt. Päällä kaarituelliset rintaliivit, cream ja pitsialushousut, strawberrymilk (keksin itse värisävyn nimen!) Söin poikkeuksellisesti ( koska teki mieli) broilerinkoipia chilikastikkeessa ja porkkanakesäkurpitsapunainenpaprikamuhennosta (jota olin tilannut mieheltäni).
Sinulla on poikakaveri, joka ei kuitenkaan ole kanssasi seksuaalisesti samalla aaltopituudella. Olet ammatiltasi poliisi.
Vierailija kirjoitti:
Harmaa yöpaita, harmaat puuvillaleggarit, harmaat villasukat (onpa harmaa päivä minulla...). Punaiset, puolipitkät hiukset ja ruoaksi on tulossa spagettia ja kastike jossa on jauhelihaa, tummaa soijarouhetta, tomaattimurskaa ja linssejä.
Mainostoimistotyöntekijä, seurustelee, ei lapsia
Lisään vielä (577) että en ole pitänyt muita vaatteita tänään. Normaalisti on enemmän vaatteita lauantaisin(kin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punertava pitkä suora tukka joka takana ponnarilla. Päällä mustat printtilegginsit sekä punainen pitkä neule. Jalassa adidaksen lenkkarit ja villasukat. Musta everestin parkatakki. Tänään on syöty hesen kaura-papu-hampurilainen, suklaavanukas ja kasvispiirakka sekä vähän suklaata.
Nuori nainen. Vielä vanhempien hoiteissa. Opiskelija. Vähän vaikea arvioida lisää. Ei poikaystävää mutta suuri kaveripiiri.
melkein! Nuori kyllä, mutta pitkäaikainen avopuoliso ja opinnot ovat vähän aikaa sitten jo loppuneet. Tänään vaan krapulaa potenut.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole vieläkään kommentoinut minua mitenkään. En vissiin sitten tarjonnut riittävän värikästä kuvausta, mutta eihän yksityiskohtia kysyttykään. No eipä siinä mitään, jatkakaa. Enkä varmasti kerro monesko kirjoittaja olen, on nyt niin paha mieli tällaisestä syrjinnästä.
Alempi toimihenkilö, naimisissa, 2 lasta, alempaa keskiluokkaa, varsinainen valittaja ja seläntakana puukottaja.
ylva d. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole vieläkään kommentoinut minua mitenkään. En vissiin sitten tarjonnut riittävän värikästä kuvausta, mutta eihän yksityiskohtia kysyttykään. No eipä siinä mitään, jatkakaa. Enkä varmasti kerro monesko kirjoittaja olen, on nyt niin paha mieli tällaisestä syrjinnästä.
Alempi toimihenkilö, naimisissa, 2 lasta, alempaa keskiluokkaa, varsinainen valittaja ja seläntakana puukottaja.
Kaikki väärin. Tykkään puukottaa ihan suoraan ja kasvokkain.
Vierailija kirjoitti:
-harmaa hm t-paita ja nosh legginsit
-värjätyt pitkät blondit hiukset
-bataattikeittoa, viherpirtelöö,suklaata, munaa, riisikakkuja, puuroa... 😋
Käsityöläinen, duunari, avoliitossa, 2 lasta 8 ja 4 v
Vierailija kirjoitti:
ylva d. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli työtön, eronnut, lapseton ja kaikkien vihaama...? : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan uudelleen: oranssiruskeavihreäkirjavat haaremihousut, musta toppi. Luonnollisen vaaleat hiukset joissa lisäksi raitoja ja sävyte. Ruuaksi hernekeittoa, aamupalaksi smoothie.
Opiskelet ravintoterapeutiksi. Harrastat joogaa ja laulat kuorossa. Olet usein energinen ja usein ärsyttävän hyväntuulinen. Avoliitossa kehonrakennusta harrastavan insinöörin kanssa. Kaksi kissaa.
Ihan tosi hauska :D mut ei lähellekään. Töissä päiväkodissa. Ärsyttävän hyväntuulinen voi pitääkin paikkaansa. Mies ei oo kehonrakentaja eikä insinööri. Ei lemmikkejä :D
ylva d. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ylva d. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin nuokin. Kasipallonikin antaa parempia vastauksia kuin tämä palsta.
Vierailija kirjoitti:
Pehmeä ruutukauluspaita, valkoinen tiukka t-paita, mustat korkeavyötäröiset pillifarkut, valkoiset nilkkasukat.
Pitkät ruskeat hiukset.
Makaroonia, paistettua lampaanjauhelihaa ja keitettyä kukkakaalia. :-D
Sosionomi, avoliitossa, raskaana
Vierailija kirjoitti:
ylva d. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistinen kusipää. Minäminä ihminen. Mies on joka pettää ja suunnittelee eroamista. Rakastat huomiota ja ympärilläsi on paljon tuttuja muttei hirveämmin lähempiä ystäviä. Suorittavassa työssä. Olet n.45v ja painiskelet keski iän kriisissä
Vierailija kirjoitti:
ylva d. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ylva d. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin nuokin. Kasipallonikin antaa parempia vastauksia kuin tämä palsta.
Ainakin olet ihan hauska.
Vierailija kirjoitti:
Punertava pitkä suora tukka joka takana ponnarilla. Päällä mustat printtilegginsit sekä punainen pitkä neule. Jalassa adidaksen lenkkarit ja villasukat. Musta everestin parkatakki. Tänään on syöty hesen kaura-papu-hampurilainen, suklaavanukas ja kasvispiirakka sekä vähän suklaata.
Hyväpalkkainen jollain akateemisella alalla, 2 lasta, joilla iso ikäero, naimisissa.
tuorlan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-bataattikeittoa, viherpirtelöö,suklaata, munaa, riisikakkuja, puuroa... 😋Käsityöläinen, duunari, avoliitossa, 2 lasta 8 ja 4 v
Oikea vastaus: yliopistosta juuri valmistunut luokanopettaja, aviossa, 1 lapsi 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ylva d. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistinen kusipää. Minäminä ihminen. Mies on joka pettää ja suunnittelee eroamista. Rakastat huomiota ja ympärilläsi on paljon tuttuja muttei hirveämmin lähempiä ystäviä. Suorittavassa työssä. Olet n.45v ja painiskelet keski iän kriisissä
Sinä taisit nyt kuvailla sen, mitä näet peilissä.
Asu: mustat collarit ja ruskea v-aukkoinen puuvillaneulepaita.
Hiukset: tummanruskeiksi värjätyt eli melkein mustat.
Ruoka: riistakäristystä, perunamuusia yrteillä, keitettyä parsakaalia ja vihreitä papuja. Juomana vihreää teetä.
Vierailija kirjoitti:
tuorlan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-bataattikeittoa, viherpirtelöö,suklaata, munaa, riisikakkuja, puuroa... 😋Käsityöläinen, duunari, avoliitossa, 2 lasta 8 ja 4 v
Oikea vastaus: yliopistosta juuri valmistunut luokanopettaja, aviossa, 1 lapsi 😊
Haha. No ei kyllä mennyt ihan nappiin: onneksi sentään oli lapsi ja kai se opettajankin pitää kädetaitoja osata... : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-bataattikeittoa, viherpirtelöö,suklaata, munaa, riisikakkuja, puuroa... 😋Menevä nuori citysinkku. Seuraa bloggaajia-jos tuo on oikea sana. Käy salilla ja on töissä...joku trendi ammatti johon ei tarvita pitkää koulutusta?
Haha ei! T. 5 vuotta yliopistossa 😊
Tummanruskeat värjätyt. Päällä kaarituelliset rintaliivit, cream ja pitsialushousut, strawberrymilk (keksin itse värisävyn nimen!) Söin poikkeuksellisesti ( koska teki mieli) broilerinkoipia chilikastikkeessa ja porkkanakesäkurpitsapunainenpaprikamuhennosta (jota olin tilannut mieheltäni).